Permalänk
Avstängd
Skrivet av crash:

Nån mer än mig som fortfarande sitter och funderar på vilken ras och profession som ni ska börja med då spelet släpps? kan inte bestämma mig.

Då är vi två. Helt sjukt att man inte kan bestämma sig!

Permalänk
Skrivet av GizZm0:

MMORPG = Many Men Online RolePlaying as Girls xD

Beror väl ganska så mycket på hur man spelar. Jag själv spelar ganska så frekvent som kvinnor i spel, skulle gissa på ungefär 50/50 även om jag hade en period då jag bara spelade som kvinnor. När jag spelar ett spel för spelandets skull så spelar jag vad jag tycker ser bäst eller passar bäst med det yrke jag vill spela. Jag skulle till exempel inte göra en kvinnlig krigare så länge det innebär en tanig storbystad kvinna så jag helt enkelt inte tycker att det passar. När jag rollspelar på riktigt (med papper och penna och inte mus och tangentbord) så spelar jag enbart män då jag inte tycker att jag skulle kunna spela en kvinna tillräckligt övertygande, och skulle jag lägga fokus på rollspande i ett spel skulle jag nog också välja en man, men som sagt så tycker jag inte att det är av intresse när faktiskt rollspelande inte är i fokus.

Permalänk
Medlem

Wow, jag som tänkte att det skulle bli skönt med ett GTX670 istället för mitt gamla GTX480, snacka om miss... sämre FPS nu än innan

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

Wow, jag som tänkte att det skulle bli skönt med ett GTX670 istället för mitt gamla GTX480, snacka om miss... sämre FPS nu än innan

Nvidia kanske inte har släppt de nya drivisarna ti gw2..:),

Hur länge håller gw2 betan idag?

Permalänk
Medlem

Har ni kunnat logga in? Mitt tuggar på bara med en rund ring...

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Skrivet av mistahh:

Har ni kunnat logga in? Mitt tuggar på bara med en rund ring...

Ska väl inte gå att logga in när det inte är stress test/beta weekend/release.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Har ni kunnat logga in? Mitt tuggar på bara med en rund ring...

Yupp jag är inne,

testa skriva om ditt lösenord, alltså ta bort de o skriv in de igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Har ni kunnat logga in? Mitt tuggar på bara med en rund ring...

Visst jag kan logga in..men får fortfarande bara den %!¤#!¤# svarta bakgrunden med muspekare och musik..

Permalänk
Medlem
Skrivet av whiskerer:

Ska väl inte gå att logga in när det inte är stress test/beta weekend/release.

Jo det ska vara ett stress test just nu!

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Skrivet av mistahh:

Jo det ska vara ett stress test just nu!

My bad, såg precis det, skulle ju gå in och editera

Permalänk
Medlem

mjo, men konstigt när jag hade samma drivisar till mit GTX480 och det rullade på bättre =(

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Har nog bestämt mig nu för att köra en human necromancer, det jag undrar lite nu är vilket yrke passa bäst då? Yrke= BS,jewelcrafting osv. Undrar även ifall det finns några builds man kan gå efter som det fanns i wow? För är inte helt hundra på vad som är bäst för att lvl inom pve som jag tänkt göra.

Permalänk
Medlem

Kommer fortfarande inte in. kanske för att jag har bara 1 day headstart koden från spelbutiken.... får väl vänta några dagar.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Kommer fortfarande inte in. kanske för att jag har bara 1 day headstart koden från spelbutiken.... får väl vänta några dagar.

Gäller bara pre-purchase, stresstestet slutar 20 över.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Engineer är den jag trivts bäst med under stresstesten. Så det får bli en sådan. Måste säga att jag är ett stort fan av de olika "weapon kitsen"!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Gäller bara pre-purchase, stresstestet slutar 20 över.

Jag har förköpt spelet, inte från guildwars egna sida dock

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man kan ändrar sin mail-adress som man använder för att logga in i själva spelet? Den som används just nu finns inte längre vilket gör att jag inte får authentication mailet som de lagt till som extra säkerhet. Jag har använt mig av den funktionen som finns i klienten för att byta till den mailen jag använde mig av vid registreringen men det står att den redan är upptagen. Ligger min nya mail och blockar mig från att byta även om det är samma account?

Permalänk
Medlem

Nu stängde dom

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Jag har förköpt spelet, inte från guildwars egna sida dock

Notera att pre-order och pre-purchase inte är samma sak, men stresstestet slutade precis ;).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd

Snyft. Ville spela mer! Saknar min Norn redan

Permalänk
Medlem

Provade på female human thief och male norn guardian. Ingen var direkt jättekul tyckte jag, men provade inte alla vapen heller så...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Någon med GTX670 som kan dela med sig av sin prestanda?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

Ahh varför testade jag Ranger nu för!?!?! Nu måste jag välja mellan Guardian/Engineer/Ranger vid release. zomgzomgomzg Alla är så roliga!!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanslar:

Någon som vet hur man kan ändrar sin mail-adress som man använder för att logga in i själva spelet?

Ja, gå in på account.guildwars2.com, klicka på Edit Profile och fyll i under Change Account Name.
Det är inte säkert att det går utan att kunna svara på mail. Kontakta supporten isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av margnus1:

Ja, gå in på account.guildwars2.com, klicka på Edit Profile och fyll i under Change Account Name.
Det är inte säkert att det går utan att kunna svara på mail. Kontakta supporten isf.

Det är inte den mailen jag vill byta ut utan den som används för att logga in i spelet. Jag tvingades använda samma adress som jag hade i Guild Wars för att kunna länka ihop kontona.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanslar:

Det är inte den mailen jag vill byta ut utan den som används för att logga in i spelet. Jag tvingades använda samma adress som jag hade i Guild Wars för att kunna länka ihop kontona.

Tror du måste kontakta arenanet direkt, lättare efter release skulle jag tro

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Skrivet av Hanslar:

Det är inte den mailen jag vill byta ut utan den som används för att logga in i spelet. Jag tvingades använda samma adress som jag hade i Guild Wars för att kunna länka ihop kontona.

Jag ändrade där och det ändrade min inloggnings emailtminstone på konto sidan, men jag skulle anta att det gäller i klienten också, jag kan testa nu. Jag slog förresten också ihop mitt konto med mitt gamla gw1 konto, därav behovet att ändra.

Permalänk
Medlem

https://www.guildwars2.com/en/news/john-smith-on-the-guild-wars-2-virtual-economy/

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Dom har updaterat http://www.gw2guilds.org/servers/eu så man kan se mer info om mängden guilds/population.

Far Shiverpeaks ligger 4:a nu i total pop efter att Gunnars Hold skjutit i höjden, men den har fortfarande mer antal guilds. Ruins of Surmia är den minsta inofficiella engelskspråkiga servern.

Jag funderade innan på att evakuera till en low pop server istället för Shiverpeaks, men efter att ha kört stresstestet igår morse så märker man hur tråkigt det är när det inte finns folk i PvE (fortfarande på Shiverpeaks, alla sov väl lol)... Kanske får ta risken att WvW blir fullt.

Permalänk
Medlem

När kan vi med pre purchase börja spela?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Steam: KlockreN
XB1: Granholm