Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

håller med.. om man ändå hade något 'viktigt' att göra vid datorn haha

haha känner i igen mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

håller med.. om man ändå hade något 'viktigt' att göra vid datorn haha

Måste fan hålla med också. Men fan, det är riktigt trevligt det här med.

Permalänk

Jag var ute två vänder, ena gången kom jag av slump precis då de berättade att valborgsbrasan skulle bli inställd p.g.a. regn, högtalarsystemet tålde ej vatten. Vad tusan det nu har med valborgsbrasan att göra? På hemvägen så fick jag nästan duvskit på huvudet när jag gick under en lyckstolpe, (nära skjuter ingen hare)
Andra gången så var stan full av småungar och det fanns något enstaka ställe med äldre personer. Jag gick förbi där och en tjej glodde på mig, vilket man med ockhams rakkniv kan spekulera om varför. (hon såg den perfekta avelshingsten för hennes blivande barn, eller hon var bara nyfiken vad jag var för någon)
Iaf så utgick jag ifrån att det var det sista och jag gick hem..
Så valborgsfirandet sög rejält, nå jag träffade på en ny trevlig tjej i en butik som jag inte brukar vara i. (jag ska nog sluta med att kolla på brudar utanför butiker)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Vart rätt okej igår :P, men vädret förstörde mkt, där alla skulle till ville ingen gå till för det låg en but utan för stan och det skulle regna vid kl 00:01. Så det fick bli att gå till sina teknik polares föfest och hänga där ett tag. En sak var lätt bra ialf och det är 15% jäger och 85% Dr pepper måste testas igen(fast med IS i nästa gång)

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Träffade faktiskt en söt tjej som verkar ha samma intressen musik,film, spel, tycka att shuffel och le parkour är häftigt och massa annat vi tog orden i mun på varandra hela tiden ^^

Dock blir jag förbannad varför min folding inte bidrar med poäng! suck har säkert snart 10st innestående och misstänker att det har varit jobb i onödan nu. Fick dock in ca 600p från en kompis dator men vad hjälpte det..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Musikälskare

Vem fan uppfann bakfylla? hua... Släktmidda idag med...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av flashen:

Vem fan uppfann bakfylla? hua...

Undrar jag också, fyfan

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Avstängd

Jobbade igår, jobbar idag.
Pengar är allt

Visa signatur

AMD Phenon II 945 @ 3,8Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8 Gb Corsair XMS2 1080Mhz | Gigabyte + Asus GTX 275 (SLI) | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB | FD Define R2 | Corsair TX750 | Dell 22" IPS | Genuine Windows 7 |

Permalänk
Medlem

Sitter hemma hela helgen.. Har tenta i databasteknik m.m i nästa vecka.. blir att plugga.

Permalänk
Avstängd

Fyfan vilken kväll det blev, bakfyllan blev inte så svår idag som jag trodde att den skulle bli, men vist fan har jag lyckats med att skalla ett staket med ögat och det kan jag ju upplysa er grabbar och flickor om att ni inte ska prova för fyfan vad ont det gör

Permalänk

Bara jag som inte blir bakis alltså? Grillade å hade det trevligt med en del folk innan vi åkte vidare in till falun nån timme, kul kväll hur som helst

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Jävligt sliten morgon, finns inget drygare än att åka hem när man är bakfull... Men hem kom jag tillslut och det var en grym kväll. Parken i uppsala som vi var i först var heeelt smockad.