Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinkspear:

är 22 och blir 5e DH^^ men finns ju många där som är äldre än mig också så det är lugnt

Vi är ett gäng på 10pers som åker ner för 7e gången och snittåldern ligger väll runt 24-25;) Man växer aldrig upp när det gäller datorer iaf inte än på ett tag, min sambo tycker det är pinsamt men vafan man måste väll få vara barnet ibland också=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kempa:

Vi är ett gäng på 10pers som åker ner för 7e gången och snittåldern ligger väll runt 24-25;) Man växer aldrig upp när det gäller datorer iaf inte än på ett tag, min sambo tycker det är pinsamt men vafan man måste väll få vara barnet ibland också=)

Gött att höra! mindre än en vecka kvar nu dags att börja tagga! Jag lär försöka komma iväg till DH varje gång jag kan. Kul att försöka bevara åtminstone en tradition sen man var yngre

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Blir det någon SweC Träff eller? (:

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Kommer stå i Bloodline champions båset och gotta mig kolla efter en skallig snubbe med blc hoodie som inte är ilves

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Medlem

Åker upp på onsdag! taggar som fan.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Skrivet av Disclose:

Åker upp på onsdag! taggar som fan.

Onsdag? Ska du tälta utanför eller?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disclose:

Åker upp på onsdag! taggar som fan.

Fan insläppet är väl på Torsdag?

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Kolla in "marknaden" här på SweC, Dreamhack Värdekod som jag behöver bli av med!

Permalänk
Medlem

Åker också upp på onsdagen för att hjälpa till att bygga det sista Skulle gärna åkt tidigare men har en tenta på onsdag så får bli att åka efter denna!

Tänkte att vi kunde göra en liten lista på var folk sitter om man vill säga hej?
Tex D14

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Vi ligger utanför just nu. Varför är vi ensamma? Hade hoppats på att fler fellow Swecare hade vart här!

Visa signatur

[Silverstone FT02-W] [Corsair 650W] [Asus Sabertooth P67] [Intel i7 2600k @ 3,4 ghz] [Radeon HD 5850 1GB] [Kingston 16 GB 1600 mhz OC ram] [80GB SSD +1,5 TB Hdd]

Permalänk
Medlem

Kan komma och säga hej när jag anländer imorgon och har checkat in och så

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det kommer vara för mat på DH? Funderar på om man skall köpa 3 dagars kupongerna.
Hittade en lista över maten som var i somras men jag vet inte om den stämmer. http://www.dreamhackschema.se/index.txt

Baserat på den så ska jag skippa 3 dagars kupongerna eftersom att jag inte är ett jätte fan av gorbys pizzor.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem

Nu ska jag lasta in i bilen och dra mig till Dreamhack! Ses imorgon

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Nu ska jag lasta in i bilen och dra mig till Dreamhack! Ses imorgon

Lite tidig? Det tar väl knappt 2 timmar till Elmia från Göteborg eller skall du också tälta?
Vi har tänkt åka vid 07.00 från Strömstad så vi kommer vara där ca 12 skulle jag tro, beroende på vädret.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Memon:

Lite tidig? Det tar väl knappt 2 timmar till Elmia från Göteborg eller skall du också tälta?
Vi har tänkt åka vid 07.00 från Strömstad så vi kommer vara där ca 12 skulle jag tro, beroende på vädret.

Jobba jobba jobba!

Vart sitter alla? Tänkte svänga förbi nån gång under eventet och knäppa lite bilder!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Casemod-mästare

eftersom jag tycker det är onödigt att göra en ny tråd så frågar jag här!
vet någon adressen till dreamhacks dc hubb?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ceogar:

Jobba jobba jobba!

Vart sitter alla? Tänkte svänga förbi nån gång under eventet och knäppa lite bilder!

Hej svejs, jag sitter på B:30,21.
Jag åkte upp ändå bestämde mig sådär på onsdagskvällen

Edit: Någon som vet om det blir någon officiell SweC träff? Annars får vi väl göra en egen.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

ye. var är swec träffen? har ju missat den varje år

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Hedersmedlem

Detta är den enda informationen som jag känner till om SweC's närvaro under DH :/
"Delar av SweClockers redaktion besöker under eftermiddagen mässan på Dreamhack Winter 2010. Smygfotografi av Jonas ger givetvis bonuspoäng. (Ja, vi skrev fel först.)
för 4 timmar sedan · Sluta gillaGilla · Kommentera"
taget ifrån facebook.se
Så jag vet inte hur det ser ut med en träff, men annars kan vi ju alltid bestämma en imorgon:)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Hedersmedlem

Typ 11:00-12:00 någon gång när det inte är något annat speciellt, men var någonstans?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mr 3D:

alla kommer till mig! D30:39

Nja det måste vara lite mer realitiskt. Jag tycker att det kunde passa vid ESET's montor.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Medlem

Har träffat Andres och Jonas lite och tror inte det blir någon SweC träff men vi får väl se.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mr 3D:

det var mest ett skämt, men du menar eset tornet lr?

Nja jag menar montor B03:02. Vet inte om där är något torn men där är mkt med plats.

Skrivet av ceogar:

Har träffat Andres och Jonas lite och tror inte det blir någon SweC träff men vi får väl se.

Det är ju därför vi gör en egen

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mr 3D:

an, jag tänkte under eset tornet i d hallen

Det är väl norton (Symantec)? Nej men jag tycker att montor B03:02 passar bra om ingen tycker någon bättre plats.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Casemod-mästare

Det har varit norton tornet, nu är det eset tornet. B03:02 blir bra