ZTE blade nu i sverige

Permalänk
Skrivet av tofupunk:

Vad hände med officiell 2.2 i slutet av mars?

undrar jag också , köpte min och den kör juh 2.1 men de skulla komma en offical nu i slutet av mars , som man skulle kunna ladda hem via ZTEs hemsida eller telia.. någon som vet?

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Avstängd

anovo har uppdateringen och om du skickar in den till dom för något så kommer dne tillbaka med 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1337manne:

Vad använde du när du klockade?

Roota telefonen samt använd SetCPU.

Permalänk
Medlem

Löjligt billigt
https://www.comviq.se/webbutik/ZTE_Blade_3

999 + frakt

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

äre nå bindningstid eller abonemang? annars blir det att beställa direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

äre nå bindningstid eller abonemang? annars blir det att beställa direkt

Det är med kontantkort så du kan väl bara kasta startpaketet om du inte vill ha det.
Antar att den är låst till Comviq men sist jag kollade fanns det sätt att låsa upp kostnadsfritt.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Det är med kontantkort så du kan väl bara kasta startpaketet om du inte vill ha det.
Antar att den är låst till Comviq men sist jag kollade fanns det sätt att låsa upp kostnadsfritt.

Tackar;) Comviq är vad jag kör med så det blir perfekt! Tack för länken en stycke blade beställt

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Det är med kontantkort så du kan väl bara kasta startpaketet om du inte vill ha det.
Antar att den är låst till Comviq men sist jag kollade fanns det sätt att låsa upp kostnadsfritt.

Funkar tele2 korten till Comviq-låsta telefoner eller har någon en länk hur man låser upp? Farsan hade nog blivit glad om han fått den i födelsedagspresent kan jag tänka mig

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Skrivet av Cimbom3:

Funkar tele2 korten till Comviq-låsta telefoner eller har någon en länk hur man låser upp? Farsan hade nog blivit glad om han fått den i födelsedagspresent kan jag tänka mig

Japp det funkar=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Damn. Du fick mig att köpa luren
Och jag som hade lovat mig själv att aldrig mer köpa en mobil, utan enbart ärva slitna lurar.... nåväl, 1000 kronor är ju som hittat.
Edit: Det lustiga är att den kostar fortfarande 1500 om man går via www.comviq.se/
Väldigt skumt, och fult gjort av comviq.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Damn. Du fick mig att köpa luren
Och jag som hade lovat mig själv att aldrig mer köpa en mobil, utan enbart ärva slitna lurar.... nåväl, 1000 kronor är ju som hittat.
Edit: Det lustiga är att den kostar fortfarande 1500 om man går via www.comviq.se/
Väldigt skumt, och fult gjort av comviq.

Det är ett CSN erbjudande det är derför.

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Det är ett CSN erbjudande det är derför.

Hittar inget om csn... Vart står det?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Hittar inget om csn... Vart står det?

Kan bero på att erbjudandet kommer via mail till oss som är medlemar i CSN

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Kan bero på att erbjudandet kommer via mail till oss som är medlemar i CSN

Kan bero på det ja.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Vet någon om det finns något program att roota med? Jag har provat Universal root men det funkar inte.

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Medlem

Gissar på att du har en ny telefon med 2.2 då? Kolla Swedroid forumet. Där kan du få info om allt gällande root och custom roms-

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Beställt. Eftersom jag redan planerat tele2 och ZTE blade så var det ett givet köp. Sparade in 400:- mot om jag köpt den via tele2 dessutom kan jag nu teckna mig på kortare bindningstid.

Permalänk
Medlem

Beställt. Eftersom jag redan planerat tele2 och ZTE blade så var det ett givet köp. Sparade in 400:- mot om jag köpt den via tele2 dessutom kan jag nu teckna mig på kortare bindningstid.

Permalänk
Skrivet av Ctrl:

Gissar på att du har en ny telefon med 2.2 då? Kolla Swedroid forumet. Där kan du få info om allt gällande root och custom roms-

Nopp jag har en 2.1, från Telia.

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av of-doom:

Kan bero på att erbjudandet kommer via mail till oss som är medlemar i CSN

Innebär det att det bara går att köpa om man har CSN? Så jag kan inte t.ex. låta farsan ta det på faktura?

Visa signatur

It's good to be bad

Permalänk

Vad ska egentligen hända när man kopplar in sin ZTE Blade via USB? När jag kopplade in den nu kommer jag bara åt SD-kortet och inget annat. Jag har för mig att jag det kom upp någon programvara eller något annat när man kopplade in telefonen. Så vad ska egentligen hända när man kopplar in telefonen via USB?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zabusa:

Innebär det att det bara går att köpa om man har CSN? Så jag kan inte t.ex. låta farsan ta det på faktura?

Du måste ha ett mecenat-kort och logga in via http://www.mecenat.se/studentrabatter/telefoni-och-bredband/t... sen kan du eller din pappa betala det på faktura

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zabusa:

Innebär det att det bara går att köpa om man har CSN? Så jag kan inte t.ex. låta farsan ta det på faktura?

Inte den blekaste aning! Säkert bara att beställa

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Beställde precis, behövde inte fylla i nån info från mecenat kortet, klickade bara på länken o köpte

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av phille123:

Vad ska egentligen hända när man kopplar in sin ZTE Blade via USB? När jag kopplade in den nu kommer jag bara åt SD-kortet och inget annat. Jag har för mig att jag det kom upp någon programvara eller något annat när man kopplade in telefonen. Så vad ska egentligen hända när man kopplar in telefonen via USB?

Händer nog inte så mycket. Dock kan det vara bra att lägga in drivrutinerna: http://support.zte.com.cn/support/uploads/ZTE_Android%20USB_D...

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Händer nog inte så mycket. Dock kan det vara bra att lägga in drivrutinerna: http://support.zte.com.cn/support/uploads/ZTE_Android%20USB_D...

Då mindes jag fel helt enkelt, tack för hjälpen!

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Tack för länken! Men hur installerar man det?

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1337manne:

Tack för länken! Men hur installerar man det?

Jag vet inte... men jag garvade som fan åt sign. Tattarchassi FTW!

Permalänk