Ursprungligen inskrivet av Flopper
allt handlar om balans, spelet har ett visst tempo och rytm, eftersom spelen tenderar att ha en mer direkt action orientering, lite mindre kartor, mindre antal spelare så tas troligen prone bort av att snabba upp momenten för tex sniper då för många helt enkelt spelar sniper och saktar ned spelandets tempo.
Bf bc2 är designat för hukande position, med massor av skydd för den formen av position, så skulle tro att folk inte ens noterar att prone är borta.
Möjligheter i all ära, men det är inte därför ett spel blir bra.
i sådana fall kan man lika gärna ta bort punkbuster, tillåta hacks och cheats, och låta de asociala kidsen spela.
Men sedan som allt annat, kanske DICE lägger dit funktionen i allafall.
Jag använder inte prone på bf2, tar helt enkelt för lång tid vare sig det är som sniper eller annan klass.
Nya spel, utvecklas, och folks erfarenhet baseras på tidigare spel.
en del gillar bf1942 mer än bf2, då de inte vill ha artilleri eller kommander.
samt att bf1942 går långsammare så de hänger med.
Spela spelet först, lättare att ge det rättvisa.
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=sv&ie=U...
The lying down is also a hot topic. I've missed it in two hours, perhaps two or three times. Most of the time one is engaged with struggles and not lying down. Actually surprise because in the earlier games, of course, I was also constantly in the dirt. But when one gets into BFBC2 under fire, then lying down is not an option. Each hit can be the last. And even with the sniper one is always in motion and has to do, one of the opponents do not get caught. As I said, I've hardly missed.