Permalänk
Inet
Skrivet av SayZk:

Men inet! vad har ni gjort nu? Sidewinder x4 för 1905kr?
Microsoft SideWinder X4 - Inet.se
det kostar 299 på dustinhome.se

Skrivet av TheDaemon:

Hehe snyggt, det kostade 399 :- hos inet tidigare idag

Aaaaningen dyrt.

Priset är fixat nu, vi håller även på och kollar om det går att få ner ytterligare!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

väntat i en månad och 1 dag nu på att få hem min dator. sätt in ett kol så kanske jag får den denna vecka

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Hej!
Såg att det står 1GB minne istället 1536MB som det egentligen är. Står även 1526MB minne i specifikationerna, vilket det heller inte är.
KFA2 GeForce GTX 480 1GB Anarchy - Inet.se

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Bästa Sweclockare!
Inte nog med att ni Sweclockersläsare utett oss till årets datorbutik, Prisjakts användare har även utsett oss till butikernas butik, Årets Nätbutik! Årets nätbutik utsedd, och vinnaren är... - nyhet från Prisjakt

Vi är riktigt glada och firar med ett riktigt bra erbjudande, passa på och köp 1TB extern hårddisk för endast 390kr, gäller fram till 19:00 idag eller så långt lagret räcker!
Seagate Expansion External Drive 1TB - Inet.se

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god jul!

Jag måste dels gratulera er till utmärkelsen Det är ni värd och det bevisade ni genom dels ert erbjudande men även genom att få iväg min beställning på den som gjorde 17:20 samma kväll så den fanns att plocka ut 19 h senare för mig
Grymt bra jobbat och ni lever upp till era utmärkelser
Många önskar att ni öppnar butik i Sthlm och trots att jag bor där så tycker jag att ni ska fortsätta som nu. Jag tror ni kan hålla en högre service nivå som nu än om ni skulle öppna fler butiker

Visa signatur

Asus M4A78 PRO - AMD Athlon64 X2 6000+ - ATI Radeon HD3200 - Corsair Twin2 X2048-6400 - 74GB WD Raptor , WD Caviar GP 1TB, WD Caviar Black 750GB, Seagate 500GB - eHDD: 2x WD Element 500GB

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

När ni (inte om) öppnar en butik i Stockholm så kommer ni säkerligen behöva en produktionsplanerare av något slag. Så vart skickar jag min ansökan?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Hej Inet.se

Ni måste ändra texten på MSI P55A-G55 - Inet.se om att det stödjer SLi då detta inte stämmer ifall ni går in på MSI Europe ? Computer, Laptop, Notebook, Desktop, Mainboard, Graphics and more står det här att endast CF som stöds på detta moderkort, trist när man rekomenderar saker till andra medlemar och man säger saker som är fel, tur att detta uppdagats nu.

Slots
• 2 PCI Express gen2 x16 slots
- If two graphics cards are installed at PCI_E1 & PCI_E4 slots, these two PCIE x16 lanes will auto arrange from x16/ x0 to x8/ x8
- supports ATI® Crossfire™
• 2 PCI Express gen2 x1 slots
• 3 PCI slots, support 3.3V/ 5V PCI bus Interface

MVH NightFred

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]

Permalänk
Inet
Skrivet av Crafting:

väntat i en månad och 1 dag nu på att få hem min dator. sätt in ett kol så kanske jag får den denna vecka

Skicka ett mail till info@inet.se med ordernummer så återkommer vi med statusrapport! För mig låter det som att någon del restar då normal byggtid är upp till tio arbetsdagar.

Skrivet av rabiesekorre:

Hej!
Såg att det står 1GB minne istället 1536MB som det egentligen är. Står även 1526MB minne i specifikationerna, vilket det heller inte är.
KFA2 GeForce GTX 480 1GB Anarchy - Inet.se

Fixat, tack!

Skrivet av luggen89:

Jag måste dels gratulera er till utmärkelsen Det är ni värd och det bevisade ni genom dels ert erbjudande men även genom att få iväg min beställning på den som gjorde 17:20 samma kväll så den fanns att plocka ut 19 h senare för mig
Grymt bra jobbat och ni lever upp till era utmärkelser
Många önskar att ni öppnar butik i Sthlm och trots att jag bor där så tycker jag att ni ska fortsätta som nu. Jag tror ni kan hålla en högre service nivå som nu än om ni skulle öppna fler butiker

Tackar!

Skrivet av NightFred:

Hej Inet.se

Ni måste ändra texten på MSI P55A-G55 - Inet.se om att det stödjer SLi då detta inte stämmer ifall ni går in på MSI Europe ? Computer, Laptop, Notebook, Desktop, Mainboard, Graphics and more står det här att endast CF som stöds på detta moderkort, trist när man rekomenderar saker till andra medlemar och man säger saker som är fel, tur att detta uppdagats nu.

Slots
• 2 PCI Express gen2 x16 slots
- If two graphics cards are installed at PCI_E1 & PCI_E4 slots, these two PCIE x16 lanes will auto arrange from x16/ x0 to x8/ x8
- supports ATI® Crossfire™
• 2 PCI Express gen2 x1 slots
• 3 PCI slots, support 3.3V/ 5V PCI bus Interface

MVH NightFred

Det kortet är lite knepigt. Om man söker runt lite om kortet får man olika besked så vi har gjort egna tester och SLI fungerar!

Även MSI har gjort ett par tester med goda resultat: http://eu.msi.com/uploads/test_report/TR1_2078.pdf

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd

Jag beställde en massa saker i helgen, inkluderat det här chassit:
https://www.inet.se/artikel/6901297/cooler-master-elite-310-s...

När kan den tänkas komma in på lager, står ju obekräftat nu? Vill ju inte behöva vänta flera veckor på att få mina saker liksom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lustgasad:

Jag beställde en massa saker i helgen, inkluderat det här chassit:
https://www.inet.se/artikel/6901297/cooler-master-elite-310-s...

När kan den tänkas komma in på lager, står ju obekräftat nu? Vill ju inte behöva vänta flera veckor på att få mina saker liksom!

Eftersom den finns i butik skickas den förmodligen idag eller imorgon.

Permalänk
Medlem

när man beställt en dator med montering hos er, får man Kolli ID och sånt då när ni skickar iväg det?

mvh:)

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crafting:

när man beställt en dator med montering hos er, får man Kolli ID och sånt då när ni skickar iväg det?

mvh:)

Du får en leveransbekräftelse med kollinummer när datorn skickats.

Permalänk
Medlem

angående butiken i sthlm, kommer den ha samma billiga och bra priser som de i gtb?

Visa signatur

gtx 460, amd 965,Asus M4N98TD EVO SLI, corsair 650w, 4gb ddr3 1600mhz

Permalänk
Medlem

Hej

Jag undrar vad det är för skillnader på dessa två nedanstående minneskort?
Infon om hastigheten i förhållande till pris verkar inte stämma?

https://www.inet.se/artikel/5305547/sandisk-sdhc-ultra-16gb
https://www.inet.se/artikel/5305658/sandisk-sdhc-ultra-16gb

Visa signatur

Asus N73S | Core I5 2410m | 6GB | 120 GB Corsair force 3 + 1TB | Geforce GT 540m - 1GB | Windows 7
HP NX9420 | C2D T5600 | 2GB | 320 GB HD | Radeon x1600 256mb | Win 7

Permalänk
Medlem

Tänkte slänga in en kommentar här för att gratulera er för årets nätbutik och för årets datorbutik 2010 (av sweclockers medlemmar), grattis!
Tänkte även tacka för den trevliga supporten ni har, köpte ju min första stationära och trodde att OEM licensnyckeln låg i fodralet, fick ett bra svar från eran tekniker Andreas H att den satt på chassiet, hälsa honom gärna!

Tack för denna underbara affär!

Permalänk
Medlem

Gratulerar Inet. Fan att jag missade 1tb disken för 390 kr

Visa signatur

http://www.tubeamp.se
http://www.sweclockers.com/galleri/6621-rorforstarkarbygge
Nytt rörbygge på g. Hybrid stärkare klar inom kort. Bygger nu även mkt välspelade DAC ar
Ny klass A 30w pushpullstärkare färdigbyggd 2012-10-20. Ska justeras och spelas in,resultat kommer snart på hemsidan

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Inet
Skrivet av Solow:

angående butiken i sthlm, kommer den ha samma billiga och bra priser som de i gtb?

Jajamensan!

Skrivet av uber:

Hej

Jag undrar vad det är för skillnader på dessa två nedanstående minneskort?
Infon om hastigheten i förhållande till pris verkar inte stämma?

https://www.inet.se/artikel/5305547/sandisk-sdhc-ultra-16gb
https://www.inet.se/artikel/5305658/sandisk-sdhc-ultra-16gb

Korten är i princip identiska, det senare ersätter den förstnämnda.

Tyvärr hade vi fått in fel specar på det ena kortet, fixat nu!

Skrivet av hypno:

Tänkte slänga in en kommentar här för att gratulera er för årets nätbutik och för årets datorbutik 2010 (av sweclockers medlemmar), grattis!
Tänkte även tacka för den trevliga supporten ni har, köpte ju min första stationära och trodde att OEM licensnyckeln låg i fodralet, fick ett bra svar från eran tekniker Andreas H att den satt på chassiet, hälsa honom gärna!

Tack för denna underbara affär!

Tackar för gratulationerna! Andreas H hälsar tillbaka!

Skrivet av Henrik29:

Gratulerar Inet. Fan att jag missade 1tb disken för 390 kr

Ibland tar erbjudandena slut fort, vi sålde över tvåhundra disk på bara ett par timmar!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Inet, jag beställde på tisdag runt 16:00 en hel massa grejer ifrån er, jag fick det runt lunch på onsdagen. I tisdags morse så beställde jag EN fjuttig liten sak som skulle skickas som brev till mig och gå ut 16:00 ifrån den butiken(en ganska välkänd sådan vill jag tillägga) och ÄN har jag inte fått detta brev trots att posten kommit.

Jag är mer imponerad än vanligt, ni ska få sälja mig Sandy Bridgedelar i januari, minsann.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Inet

Vi ska försöka få upp den som beställningsvara. I praktiken innebär detta en till två dagar extra i leveranstid från att ni lägger beställning.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

borde ni inte sänka priset på Mionix Naos 5000 - Inet.se ni ligger ganska långt ner i listan på prisjakt
vill helst beställa från er.

God Jul!

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crafting:

borde ni inte sänka priset på Mionix Naos 5000 - Inet.se ni ligger ganska långt ner i listan på prisjakt
vill helst beställa från er.

God Jul!

Tänk på att det är fraktfritt, så Inet är bland de billigaste

https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrgrim:

Tänk på att det är fraktfritt, så Inet är bland de billigaste

https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

ioförsig, men dem lägger på 50 kronor när man väljer postförskott vilket gör det till det dyraste

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Crafting:

ioförsig, men dem lägger på 50 kronor när man väljer postförskott vilket gör det till det dyraste

Postförskottsavgiften är inte något unikt för någon butik utan är 50 :- från Posten, så det blir samma avgift oavsett om du nu måste köpa via postförskott.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Vad hände med Logitech G27? Såg tidigare att den skulle komma in i morgon, men nu står det obekräftad...
Finns det nån chans att ni får in den innan jul?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Hmmm... mitt paket har varit sorterat i Jkpg (där jag bor) sedan 01:46 men jag har fortfarande inte fått sms:et.

Borde jag inte få det idag? :S

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Hmmm... mitt paket har varit sorterat i Jkpg (där jag bor) sedan 01:46 men jag har fortfarande inte fått sms:et.

Borde jag inte få det idag? :S

Har du kolli-id så kan du ju gå och hämta det, ta med legitimation.
Kolli-id är den koden du använder för att spåra paketet på posten, om du inte visste det.

Edit: Fast om den är sorterad så har den väl inte anlänt till ditt utlämningsställe?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Har du kolli-id så kan du ju gå och hämta det, ta med legitimation.
Kolli-id är den koden du använder för att spåra paketet på posten, om du inte visste det.

Edit: Fast om den är sorterad så har den väl inte anlänt till ditt utlämningsställe?

Exakt, det står inte att den har kommit till kiosken där jag hämtar det. Det står bara "jönköping sorterad".

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskaaarn:

Exakt, det står inte att den har kommit till kiosken där jag hämtar det. Det står bara "jönköping sorterad".

det menas med att den ligger på en så kallad HUB i jönköping där den väntar på att bli utkörd till kiosken.

sorterad = har anlänt till ett ställe och är lagd i rätt vagn

Permalänk
Medlem

Snöar ju lite idag, och man vet ju att så fort det är snö i luften, så får posten förseningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

det menas med att den ligger på en så kallad HUB i jönköping där den väntar på att bli utkörd till kiosken.

sorterad = har anlänt till ett ställe och är lagd i rätt vagn

Jo jag vet men tycker att jag borde få hem den idag.

Ett headset som skickades från stockholm sorterades i Jkpg strax efter 03 nån gång och det hittade hit vid tiotiden.

Visa signatur

Слава Україні!