Permalänk
Medlem

Det enda riktigt skrämmande i detta är väl att individen bakom företaget går till direkt angrepp och kallar minsta kritik rasism.

Ser man dock hemsidor som deras så undviker man dem ju, synd att en del går på det.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av KTL:

Det enda riktigt skrämmande i detta är väl att individen bakom företaget går till direkt angrepp och kallar minsta kritik rasism. Det är rätt skrämmande.

Just precis. Man ska passa sig för att mata trollen och vara försiktig på nätet. Verkligen tråkigt att bli hotad och sådant men det är ju alltid en risk på internet.

Konstruktiv kritik: Jag skulle vilja efterlysa en sådan här "trygg e-handel" stämpel på Televaruhuset. Det kanske inte är så lätt att få en sån men det visar på ett seriöst e-handelsföretag. Det kanske kommer i framtiden om det går väl.

Visa signatur

Coolermaster ATCS 840 | Fractal Design Newton R2 1000W | Asus P6X58D PREMIUM | Intel Core i7 930@stock | H50 PnP | 6 GB Corsair XMS3 @1600 mhz | Sparkle nVidia GTX 480 | Corsair SSD Force Series 120 GB + 1 TB Samsung Spinpoint F3 | Windows 7

Permalänk
Medlem

TACK Zcenicx!
Du satte TAMEFAN spiken i kistan... nu kan ni moderatorer stänga denna tråd. Så slipper "Televaruhuset" göra bort sig ännu mera.

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk

Efter ha läst igenom stora delar av tråden håller jag med, företaget verkar onekligen ha skumheter för sig. Drar klart på smilbanden när det poppar in fler och fler helt nyregistrerade medlemmar..

Kunde inte enkelt en moderator alternativt administratör titta IP och MAC adress?

Något jag reagerat på var dock den ganska stora och utdragna diskussionen ang "photoshopade" bilder, ingen av "bevis bilderna" som postats i tråden har verken exif taggar eller ANSI tagg, vilket photoshop automatiskt skriver dit när man sparar, såklart kan man antingen ta bort dem manuellt med en hexadecimal läsare eller alternativt använda ett bildbehandlings program som inte sparar någon ANSI tagg. Exif tag brukar ofta gå välja om man vill spara eller inte medan jag aldrig sätt något bildbehandlings program som erbjuder ifall man vill spara ANSI eller inte.

Kort och gott tror jag inte personen(/personerna) modifierat bilderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mihohome:

Hej. Om du läser tråden noga innan mitt inlägg så ser du att någon annan gjort precis samma sak som jag, och han hade iaf fått sina grejer, så eftersom jag inte litade på att företaget var helt OK då så nämde jag det. Jag tycker nu att uthängningen av företaget gått helt överstyr, som sagt, det finns ännu ingen som någonsin gjort ett inlägg med erfarenhet av att det är ett blufföretag, bara folk som TROR saker, och jag förstår att det är i välmening. Likaså är mina inlägg i tråden. Jag bifogade en screenshot för jag trodde det skulle få nån att inte döma på förhand, men resultatet av detta var bara att det som redan innan trodde att det var bluff blev mer övertygade om att det är bluff.. ehm. ok. Svårt att omvända folk som redan har bestämt sig för vad som är sant och falskt.

Som sagt, jag har inget med företaget att göra, är bara en kund som kan bekräfta leverans av varor ifrån företaget. Thats it. Men väljer man att inte vilja tro mig är det inte mkt jag kan göra. Jag är nästan lika glad ändå.

Måste också säga att jag håller med i kritiken om att det just nu saknas en del funktioner, tex orderprogressinfo via mail, trackinginfo via mail, PF eller faktura, perfekt websida, osv.

Men tråden är mycket intressant, jag hoppas att alla med goda intentioner får en god jul.

För du har förmodligen inte heller skickat ett liknande mail till dem ? ... De lockade säkert med rabatt ifall du skrev goda ord här i forumet=)

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av marre910:

Jag skulle aldrig beställa någonting från en sida som visar detta:
http://data.fuskbugg.se/dipdip/televaruhuset.png

även att datorn kostar 8 000 och det sitter ett 5450 i den ??

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

Fan vad oseriöst att 'ägaren' till sidan skapar nya konton på sweclockers och sedan skriver positiva saker om sin egen sida. Stinker skam på flera mils avstånd.

Permalänk
Medlem

Jäklar denna tråd är förmodligen det mest absurda jag läst på väldigt väldigt längre. Känner mig helt tallös efter att ha läst igenom allt nu....helt ofattbart. Någon som vill betta på när det blir konkurs :P? (skojar bara)

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Medlem

Hej undrar om SweC användare har någon speciell rabbat kod om man vill handla något från Televaruhuset.. typ en liknande rabbat som finns hos Inet ?

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk

Jag gillar att ägaren redan hade grävt graven till sitt företag när han börja med rasse-snacket och med polisanmälan tog han fingret och puttade ner det i graven. Dom blir inte långvariga.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 | Corsair HX 650W | Asus P5E3 PRO | Intel Core™ 2 Quad Q6400 | Corsair 4GB DDR3 1333MHz |

Permalänk
Medlem

*Garvar så jag trillar av stolen* Just tittat in i tråden och haft en halv timmes underhållande läsning
Min slutsats, "företaget/personen" är inte seriös, därmed inte sagt att dom luras. Många nyregistrerade som försvarar Televaruhuset skulle vara kul och se swec ip logg...

Personligen skulle jag aldrig handla därifrån. För att :
*Betal alternativen inte lockar
*Gjort bort sig på sveriges främsta it/hårdvaru sida
*Inget aktiebolag står bakom dvs om det kursar innan jag får mina grejer finns det noll chans att få ersättning.
Men som sagt jag har ingen som helst erfarenhet av Televaruhuset mer än min uppfattning

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk

Här finns en annan skön lirare:
"Anmälningarna till Allmänna Reklamationsnämnden har duggat tätt de senaste åren, men Data Princes ägare och vd, Peter Liu, svär sig fri: "Jag är utsatt för rasism", hävdar han."
"Rasism bakom anmälningarna" - IDG.se (2002-11-07)
Inget nytt under solen med andra ord.....

Permalänk

Den där bilden på paketet. Vad är det som säger att det inte är ägaren av siten som tagit en bild på en random postpåse med en HTC kartong bredvid?.

Sålänge mottagaradressen inte är med så tror jag inte på det ^^

Måste ju var ett fan så mycket lättare tillvägagångssätt än att photoshopa bilden?

Permalänk
Medlem

En bit bak i tråden skrev nån "ökända Pixmania". Jag har beställt 2 ggr av dem och det var inga konstigheter alls. Är på G att göra en tredje beställning... men nu blev jag osäker. Vad har de gjort för att bli ökända?

OBS... Denna tråden borde man göra film av... Storboven, de outtröttliga hjältarna, konspirationer, hot... Ring Dan Brown!

Permalänk
Medlem

För er som tror att bilden på fraktsedeln/paketet är fejk:

Forensic Error Level Analysis Results for http://lh5.ggpht.com...

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp3n:

För du har förmodligen inte heller skickat ett liknande mail till dem ? ... De lockade säkert med rabatt ifall du skrev goda ord här i forumet=)

Vad menar du nu? Jag bifogade ju en screenshot på mitt mail, men som sagt bevisar det inget för den som är har bestämt sig. Och nej, ingen har lockat mig med nåt, tyvärr.
Skulle gärna tänka mig en säg 60gig sandforce baserad SSD. Skulle funka till min Ubuntu här hemma.

Permalänk

Bor ju i uppsala! Kanske ska kika in hos hanns "företags adress" ^^,

Permalänk
Medlem

Vilken början av min semester, inte nog att man tajma in semestern så bra att man slapp alla tågförseningar efter både citytunnlen i Malmö o snökaoset. Sen denna tråden, fick mig helt o släppa vmware certet jag pluggar till o hämta en kall öl

Nog om de, till saken.
Citat från tidigare inlägg av: win2kshahid
Jag måste säga att det här är det värsta jag har varit med om !!!!

Svar på tal: Antagligen din arbetsgivare med, att hålla på med hobbyverksamhet på jobbet, då skapandet av medlemmar uppföljning redan där låter som ett heltidsjobb

Aja, lite sylig får man vara emellanåt.

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcenicx:

Att dessutom enbart använda bankgiro/paypal ger er direkt intrycket av blufföretag

Paypal betalar tillbaka om man inte erhåller sin vara, så vad är problemet?

Skrivet av Zcenicx:

är certade av [...] Trygg E-Handel.

Det var gamla datorbutiken.com precis innan de gick i konkurs också...

Skrivet av Zcenicx:

Postförskott tar inte tid eller kapital,

Man måste ligga ute med pengarna tills kunden (eventuellt) betalar?

Det är ju masspsykos i tråden och fullt med paranoida tokar som får psykbryt och börjar tok-ringa när de inte får svar på mail efter en timme och även fast de fått mail från paypal att pengarna är återbetalda så börjar de trakassera sin bank innan det finns en chans till att pengarna skulle finnas på kontot.

Inte för att jag skulle handla på televaruhuset, men det är inte så många i den här tråden jag skulle vilja ha som kunder heller om jag drev en affärsrörelse.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidde66:

*Garvar så jag trillar av stolen* Just tittat in i tråden och haft en halv timmes underhållande läsning
Min slutsats, "företaget/personen" är inte seriös, därmed inte sagt att dom luras. Många nyregistrerade som försvarar Televaruhuset skulle vara kul och se swec ip logg...

Personligen skulle jag aldrig handla därifrån. För att :
*Betal alternativen inte lockar
*Gjort bort sig på sveriges främsta it/hårdvaru sida
*Inget aktiebolag står bakom dvs om det kursar innan jag får mina grejer finns det noll chans att få ersättning.
Men som sagt jag har ingen som helst erfarenhet av Televaruhuset mer än min uppfattning

Exakt.
Och jag vill också se en lista på det, kan ingen moderator matcha ip mot users och meddela resultaten. Vore kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mihohome:

Exakt.
Och jag vill också se en lista på det, kan ingen moderator matcha ip mot users och meddela resultaten. Vore kul.

Hade varit en god idé istället som för mig spekulera
Oandra sidan, räcker de o ha ett 3g modem med dynamisk ip...

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av win2kshahid:

....jag är en utlänning......

Det var ju bra att du konstaterade det, då kan vi andra få disktuera fritt i tråden om vad tråden handlar om, även fast du är utlänning.

Det hjälper inte att ropa DOM ÄR RASISTER så fort något går emot en utlänning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emkill:

Vilken början av min semester, inte nog att man tajma in semestern så bra att man slapp alla tågförseningar efter både citytunnlen i Malmö o snökaoset. Sen denna tråden, fick mig helt o släppa vmware certet jag pluggar till o hämta en kall öl

Nog om de, till saken.
Citat från tidigare inlägg av: win2kshahid
Jag måste säga att det här är det värsta jag har varit med om !!!!

Svar på tal: Antagligen din arbetsgivare med, att hålla på med hobbyverksamhet på jobbet, då skapandet av medlemmar uppföljning redan där låter som ett heltidsjobb

Aja, lite sylig får man vara emellanåt.

Hehe, var du oxå på vmworld i höstas? FYI: Tiderna på kundtjänsten verkar vara efter normal arbetstid dock...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emkill:

Hade varit en god idé istället som för mig spekulera
Oandra sidan, räcker de o ha ett 3g modem med dynamisk ip...

Yepps, iofs, mina posts är iaf hemifrån på BBB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mihohome:

Hehe, var du oxå på vmworld i höstas? FYI: Tiderna på kundtjänsten verkar vara efter normal arbetstid dock...

Näe, sorry blev aldrig av, har inte hunnit bli så pass insnöad i virtualisering ännu
Ang tiderna, var det inte så jag menade, utan jag har fått den subjektiva uppfattningen genom trådens gång att han skapat användare själv.

Och tiden han är på sitt vanliga arbete för att hjälpa till o hålla igång firman jobbar han
Aja lämnar detta nu. Ingen mening o grotta ner sig i. Bluffstämplen har fastnat för mig.

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Skrivet av mfm:

Man måste ligga ute med pengarna tills kunden (eventuellt) betalar?

Företaget "ligger bara ute med pengar" ifall du köper en vara som de redan har betalt (dvs finns på lager) eller som de redan betalat även fast den inte finns i lager (vilket i princip aldrig händer, då företag brukar ha allt mellan 30-90 dagars kredittid, beroende på storlek).

Sen att de har produkter i lager som aldrig verkar finnas i lager är ju en annan sak...

Jag läste tidigare i tråden att någon hävdade att man som kund alltid får tillbaka sina cash. Nu kan jag inte lagstiftning osv, men när vi har läst ekonomi så finns det en viss ordning när det gäller vilka som får sina pengar först:

1. Löner till anställda.
2. Banken.
3. Kunder.
4. Ägare

Med detta menar jag att om ingen kan peka mot en klar och tydlig lag så skulle i alla fall inte jag köpa att du som kund alltid får dina kulor tillbaka. Om detta nu är ett handelsbolag så är det lite krångligare för ägaren, då poängen med aktiebolag är att bolaget är en juridisk person, dvs du som ägare kan aldrig bli återbetalningsskyldig för företagets skulder. Så alla ni som kör scams där ute, starta inte HB, starta AB istället. *Tummen upp*

Sen till alla dessa människor som handlar för tusenlappar när de är förstagångsköpare hos internetföretag. Personligen, skulle jag aldrig köpa med bankkort eller liknande första gången. Jag handlar alltid mot faktura minst en gång, ibland fler gånger om jag är osäker innan jag går över till direktbetalningar.

En annan grej, hur kan man som kund köpa av nya och okända företag, för tusenlappar för att komma undan en hundring billigare och sen balla ur fullständigt om företaget inte verkar seriöst? Är det inte vettigare att tänka till innan ni handlar ifall ni nu har det så pass illa ställt att det är värt risken för att spara en hundring?

Sen vet jag inte vad inköpsansvarige menar när han hänvisar till att någon "hängt ut hans familj" och "rasism", jag har då inte sett någon här? Hur som helst, när jag läste marketing management i våras fick vi bla lära oss att det kostar företag 10-30 gånger så mycket att attrahera nya kunder som att behålla gamla, marknadsföringsmässigt. Kan vara något att tänka på inför framtiden.
Annars är det som Zcenix (stavning?) skrev tidigare att hemsidan är ytterst viktig, tänk själv, hemsidan är det enda kunden ser när de beställer. Självklart ska den se proffsig ut och vara fri från felstavningar. Kan inte vara alltför svårt att slänga in texten i word och köra en rättstavningskontroll alternativt be någon svenne i omgivningen titta på texten.

Skulle kunna skriva mycket mer men tror nog inte jag skulle tillföra särskilt mycket nytt. Fint inlägg där av Zcenix (återigen, stavning?) och mycket intressant tråd att titta i. Väldigt tråkigt att scams och liknande förekommer runt juletid då många går runt med diverse förhoppningar om prylar i sina paket.

/Electrohead

Permalänk

Tack kära människa bakom detta företag för att du visat vart jag inte skall lägga mina surt förvärvade, skattade slantar någonstans inför jul. Ta denna checklista som en liten för tidig julklapp från mig till er - läs den och begrunda medan ni väntar på tomten.

1) Se till att ha en ordentlig webbsida. Er webbsida är ert varumärke, ni är ert varumärke. Ert varumärke är allt. Om man har problem med att stava finns såväl elektronisk som manuell stavningskontroll att tillgå. Det ger inte ett seriöst intryck att stava fel på en officiell sida.
2) Om ni någon gång blir bemötta med kritik på ett socialt media så som sweclockers eller minhembio - reflektera varför kritiken eller frågeställningen uppkommit. Tänk er in i användarnas och konsumenternas situation och ge dem vad de vill ha - alla är rädda att förlora pengar så varför inte bete sig lugnt och sansat?
3) Spela aldrig, aldrig aldrig ut rasistkortet. Det spelar ingen roll hur kränkta ni känner er, men att ens överväga att uttala det gör att jag aldrig ens vill spendera en enkrona hos er.
4) Hota aldrig att polisanmäla någon, inte minst då förtal av företag inte faller under svensk brottsrubricering och därför aldrig kan leda till åtal. Om en oförrätt är begången - lös problemet men inte på ett forum.
5) Namedroppa aldrig. Jag, ursäkta språket, skiter fullständigt i vilka företag ni levererat till innan - är jag misstänksam så är jag. Sen att de namn ni radade upp inte smällde högt i min bok samt att ni avslutade namnkavalkaden med regeringsmän gör det hela så mycket tunnare.
6) Inse vilken marknad ni agerar på och se hur kameraexperten lyckades förra året innan ni uttalar er om hur paranoida människor är att ni skall vara bluff. De hade bred mediaexponering med annonser i flera etablerade facktidningar och nyhetskanaler.

Är ni genuint äkta - grattis ni har fått ert stålbad - men baserat på ovan 6 punkter kommer ni aldrig se ett öre av mina besparingar.

Visa signatur

Eating fords and shitting chevys since 1914

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreadlock:

Tack kära människa bakom detta företag för att du visat vart jag inte skall lägga mina surt förvärvade, skattade slantar någonstans inför jul. Ta denna checklista som en liten för tidig julklapp från mig till er - läs den och begrunda medan ni väntar på tomten.

1) Se till att ha en ordentlig webbsida. Er webbsida är ert varumärke, ni är ert varumärke. Ert varumärke är allt. Om man har problem med att stava finns såväl elektronisk som manuell stavningskontroll att tillgå. Det ger inte ett seriöst intryck att stava fel på en officiell sida.
2) Om ni någon gång blir bemötta med kritik på ett socialt media så som sweclockers eller minhembio - reflektera varför kritiken eller frågeställningen uppkommit. Tänk er in i användarnas och konsumenternas situation och ge dem vad de vill ha - alla är rädda att förlora pengar så varför inte bete sig lugnt och sansat?
3) Spela aldrig, aldrig aldrig ut rasistkortet. Det spelar ingen roll hur kränkta ni känner er, men att ens överväga att uttala det gör att jag aldrig ens vill spendera en enkrona hos er.
4) Hota aldrig att polisanmäla någon, inte minst då förtal av företag inte faller under svensk brottsrubricering och därför aldrig kan leda till åtal. Om en oförrätt är begången - lös problemet men inte på ett forum.
5) Namedroppa aldrig. Jag, ursäkta språket, skiter fullständigt i vilka företag ni levererat till innan - är jag misstänksam så är jag. Sen att de namn ni radade upp inte smällde högt i min bok samt att ni avslutade namnkavalkaden med regeringsmän gör det hela så mycket tunnare.
6) Inse vilken marknad ni agerar på och se hur kameraexperten lyckades förra året innan ni uttalar er om hur paranoida människor är att ni skall vara bluff. De hade bred mediaexponering med annonser i flera etablerade facktidningar och nyhetskanaler.

Är ni genuint äkta - grattis ni har fått ert stålbad - men baserat på ovan 6 punkter kommer ni aldrig se ett öre av mina besparingar.

Jag gör din sällskap vad gäller ovanstående!

Permalänk
Medlem

Jag har telefonnr + adresser + kollinr på över 600 st beställningar, däribland tjänstemän ifrån regeringen, förtag som volvo ericsson + fler 30 tal är de allihopa falska också ???

låter lite som min pappa är större än din pappa och därmed avslöjas också ålder och mognadsgrad.

lycka till med affärerna och se upp för tomten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreadlock:

Tack kära människa bakom detta företag för att du visat vart jag inte skall lägga mina surt förvärvade, skattade slantar någonstans inför jul. Ta denna checklista som en liten för tidig julklapp från mig till er - läs den och begrunda medan ni väntar på tomten.

1) Se till att ha en ordentlig webbsida. Er webbsida är ert varumärke, ni är ert varumärke. Ert varumärke är allt. Om man har problem med att stava finns såväl elektronisk som manuell stavningskontroll att tillgå. Det ger inte ett seriöst intryck att stava fel på en officiell sida.
2) Om ni någon gång blir bemötta med kritik på ett socialt media så som sweclockers eller minhembio - reflektera varför kritiken eller frågeställningen uppkommit. Tänk er in i användarnas och konsumenternas situation och ge dem vad de vill ha - alla är rädda att förlora pengar så varför inte bete sig lugnt och sansat?
3) Spela aldrig, aldrig aldrig ut rasistkortet. Det spelar ingen roll hur kränkta ni känner er, men att ens överväga att uttala det gör att jag aldrig ens vill spendera en enkrona hos er.
4) Hota aldrig att polisanmäla någon, inte minst då förtal av företag inte faller under svensk brottsrubricering och därför aldrig kan leda till åtal. Om en oförrätt är begången - lös problemet men inte på ett forum.
5) Namedroppa aldrig. Jag, ursäkta språket, skiter fullständigt i vilka företag ni levererat till innan - är jag misstänksam så är jag. Sen att de namn ni radade upp inte smällde högt i min bok samt att ni avslutade namnkavalkaden med regeringsmän gör det hela så mycket tunnare.
6) Inse vilken marknad ni agerar på och se hur kameraexperten lyckades förra året innan ni uttalar er om hur paranoida människor är att ni skall vara bluff. De hade bred mediaexponering med annonser i flera etablerade facktidningar och nyhetskanaler.

Är ni genuint äkta - grattis ni har fått ert stålbad - men baserat på ovan 6 punkter kommer ni aldrig se ett öre av mina besparingar.

Jag hänger på, kunde inte klottrat ned det bättre själv.