BF3 alpha trial betan (besviken) :(

Permalänk
Avstängd

BF3 alpha trial betan (besviken) :(

Hej är besviken å lessen, VARFÖR I HELSICKE lägger dom ner BF3 Alpha trial betan någon som vet varför ?? känns så jävla onödigt att lägga ner den när alla vill spela det

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Den var inte till för att folk skulle ha kul. Den var till för att testa deras servrar och att få feedback om spelet. Varför tror endel att dom fått en alphainvite i typ julklapp?

Öppna betan börjar i september och om du har MoH limited edition får du betan tidigare.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lutt95:

Den var inte till för att folk skulle ha kul. Den var till för att testa deras servrar och att få feedback om spelet. Varför tror endel att dom fått en alphainvite i typ julklapp?

Öppna betan börjar i september och om du har MoH limited edition får du betan tidigare.

Okej trodde helt annat om betan men tur att jag har moh limited edition då när tror du man får betan då när man har moh limited edition ?

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Okej trodde helt annat om betan men tur att jag har moh limited edition då när tror du man får betan då när man har moh limited edition ?

I september?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Jag var med på alfan och som jag har fattat det så har ALLA som förhandsbokade MoH tidig beta i Augusti. Nu här i månaden är öppna betan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad jag förstår så blev det slumpat av alla dom som har subscribat på deras newletter som fick Alpha invite. Kan även vart alla med MoH limited edition, är osäker på det dock.

Ni med MoH limited/tier 1 kommer senare ca 2 veckor innan alla andra kunna spela betan när den nu kommer ut. Vi som inte köpte MoH kommer alltså få spela 2veckor efter då den publika betan öppnar.

Permalänk

Betan kommer vara i September, inte Augusti.

Visa signatur

| XFX HD6970 OC'd | AMD Phenom II X4 940BE @ 3.6 |
| GA-MA790X-UD3P | Samsung SpinPoint F1 | Corsair 4GB DDR2|
| Corsair 650W PSU |
| Razer Lycosa | | Razer Naga |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svettighand:

Betan kommer vara i September, inte Augusti.

Open beta i september. Closed beta förmodligen tidigare.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk

[quote="Lordh;11227682"]Vad jag förstår så blev det slumpat av alla dom som har subscribat på deras newletter som fick Alpha invite. Kan även vart alla med MoH limited edition, är osäker på det dock.

Skulle nog lägga till att man måste ha en bra veteran status för att få invite

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Detta har diskuterats jag vet inte hur många gånger i ett flertal trådar på detta forum. Det finns inget officiellt datum för när den stängda betan alternativt den öppna betan blir tillgängliga utan mest bara rykten och antaganden.

I början var man tvungen att ha en veteranstatus och prenumeration på Battlefield 3's nyhetsbrev för att få komma in på alfan, men mot slutet verkade det som att de reglerna lättades på och de som hade tur kom in ändå.

De med Medal Of Honor Limited Edition / Tier 1 samt en liten röd triangel uppe i vänstra hörnet på fodralet kommer få en inbjudning till den stängda betan om spelet är registrerat. Den stängda betan kommer pågå ett tag innan alla får tillgång till den öppna betan, hur länge den stängda betan pågår finns det dock inga officiella källor på så vitt jag vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

I början var man tvungen att ha en veteranstatus och prenumeration på Battlefield 3's nyhetsbrev för att få komma in på alfan, men mot slutet verkade det som att de reglerna lättades på och de som hade tur kom in ändå.

Stämmer, kom med i alfan utan att ha veteranstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Detta har diskuterats jag vet inte hur många gånger i ett flertal trådar på detta forum. Det finns inget officiellt datum för när den stängda betan alternativt den öppna betan blir tillgängliga utan mest bara rykten och antaganden.

I början var man tvungen att ha en veteranstatus och prenumeration på Battlefield 3's nyhetsbrev för att få komma in på alfan, men mot slutet verkade det som att de reglerna lättades på och de som hade tur kom in ändå.

De med Medal Of Honor Limited Edition / Tier 1 samt en liten röd triangel uppe i vänstra hörnet på fodralet kommer få en inbjudning till den stängda betan om spelet är registrerat. Den stängda betan kommer pågå ett tag innan alla får tillgång till den öppna betan, hur länge den stängda betan pågår finns det dock inga officiella källor på så vitt jag vet.

Precis vad ovanstående sa. Eftersom Alphan varande 19 jul - 1 aug så är det väldigt ologiskt att den stängda Betan skulle börja direkt i Augusti. De ska ju se över alla information de fick från Alphan, allt från hur servrarna betedde sig till all feedback folk gav i forumet. Angående Betan så kommer vi säkerligen få reda på mer under dagarna då Gamescon är i ze Germanland, 17-20 Augusti om jag inte minns helt fel, så bara att vänta. Men en sak är säker, i September kommer många av oss att få spela Betan så tills dess se till och vara ute i solen och få lite färg pojkar

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Avstängd

konstiga är att jag inte hade några av kraven för att bli testare men jag blev det ändå gissar att dem gjorde ett undantag för mig när jag sa att jag blev besviken att slumpade personer får det hade en support ticker att inte min inbjudan fungerade som en vän hade skickat till mig efter att dem sa att vissa får den så sa jag att jag blev besviken och får mig mindre intresserad att köpa bf3 dagen efter så hade jag en inbjudan

har varken vetaran status eller något annat tror inte ens jag är prenumerant på deras newsletter

Permalänk
Skrivet av zzcool:

konstiga är att jag inte hade några av kraven för att bli testare men jag blev det ändå gissar att dem gjorde ett undantag för mig när jag sa att jag blev besviken att slumpade personer får det hade en support ticker att inte min inbjudan fungerade som en vän hade skickat till mig efter att dem sa att vissa får den så sa jag att jag blev besviken och får mig mindre intresserad att köpa bf3 dagen efter så hade jag en inbjudan

har varken vetaran status eller något annat tror inte ens jag är prenumerant på deras newsletter

Inte nog med att du inte har varken veteranstatus eller nyhetsbrev, du verkar inte ha punkter och kommatecken eller begrepp om styckesindelning heller.

Själv hade jag enbart veteranstatus från 1942's tidiga dagar men inget MOH limited. Fick dock min alphainvite först den 27:e så jag tror att det strategiskt utökade antalet spelare för att pressa servrarna hårdare och hårdare succesivt. Är det någon som vet om folk från alphatestet får inbjuda till betatestet per automatik eller får man sitta och hoppas på det bästa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Hej är besviken å lessen, VARFÖR I HELSICKE lägger dom ner BF3 Alpha trial betan någon som vet varför ?? känns så jävla onödigt att lägga ner den när alla vill spela det

http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_development

Läs igenom länken noga

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Hej är besviken å lessen, VARFÖR I HELSICKE lägger dom ner BF3 Alpha trial betan någon som vet varför ?? känns så jävla onödigt att lägga ner den när alla vill spela det

du har lite o plugga på om vad Alpha är för något inom spel istället för att grina över det

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Klaga inte du fick iaf spela. hade en invite utan att veta och hittade mejlet 1 dag efter alphan sluta:(

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

Om man ska tro på Detailing pre-order items for Battlefield 3 så ser det ut som att MoH-ägarna bara får Open-betan 48h före alla andra? Visst, de nämner inget om closed-betan, men 48h tidigare på open-betan var ju inte direkt dunder.

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk

Det visar sig nu att förbokning via Origin ger samma förmån som MoH-bokarna.

bf3blog.com

Visa signatur

| XFX HD6970 OC'd | AMD Phenom II X4 940BE @ 3.6 |
| GA-MA790X-UD3P | Samsung SpinPoint F1 | Corsair 4GB DDR2|
| Corsair 650W PSU |
| Razer Lycosa | | Razer Naga |