Helgsnack: "Spel att se fram emot"

Permalänk
Medlem

Får helt enkelt hoppas att dota 2 är lika bra som alla förväntar sig nu då
Annars för mig är det
Bioshock Infinite
Batman: Arkham City
L.A. Noire
Guild Wars 2
Heroes 6
Hitman Absolution
Dead Island
Diablo 3
Skyrim
BF 3

Insåg precis att jag inte kommer spendera mycket tid med min flickvän i höst när jag skrev allt det .. d:

Permalänk

diablo 3 -nuff said
torchligt 2 -http://www.torchlight2game.com/
homm6 -nuff said
WH40k SM -http://www.spacemarine.com/

torchligt 2 är fortfarande tbe

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Hoho, jag ser bara fram emot Battlefield..köpte nya datordelar fär att kunna spela det

Permalänk

BF3, skyrim och dota2 ligger väl högst på listen att längta till!

Visa signatur
Permalänk

guild wars 2

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluffmajster:

homm6 -nuff said

Tråkigt att dom flanar till det med ett namnbyte, nu är det "Might and Magic: Heroes VI". Har ju vart Heroes of ... i alla dessa år! : (

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Tribes : Acsend
Skyrim
Battlefield 3
Diablo 3
Mass Effect 3
m.m

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Det enda spel jag ser fram emot är Skyrim. Ska passa på att köpa ny monsterdator precis innan tror jag så att man kan njuta av all grafik till fullo ! Ska också köpa en lägenhet som jag ska ha datorn i.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Red Orchestra 2 -WW2 FPS for the win! Trött på allt modernt skräp
BF3
Rage -Hoppas id lyckas denna gång, Quakewars etc var inga höjdare
Batman Arkham City -Man kan spela catwoman YES!

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Det enda spel jag ser fram emot är Skyrim. Ska passa på att köpa ny monsterdator precis innan tror jag så att man kan njuta av all grafik till fullo ! Ska också köpa en lägenhet som jag ska ha datorn i.

Har precis självt uppdaterat riggen .. klarar den inte skyrim på högsta så tar jag lån från banken och köper 5st 580 eller något.

Permalänk

Rage
BF3
DotA2
CS:ON
Diablo 3
Sc2: Heart of the swarm
är väl de jag kommer på nu

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Kan rekommendera Hard Reset då, läs den här länken fick mig att bli kär i utvecklarna direkt

Det där såg riktigt mumsigt ut

Permalänk
Avstängd

CS:GO, BF3,Skyrim och gta 5

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

och ingen vad jag har sett nämnt Gears of war 3 det är ju de och BF3 och en aning Skyrim såklart

Visa signatur

‖ Intel Core i7 4790k , Coolermaster Seidon 120V ‖ Gigabite Z97X-Gaming 3 ‖ 2x8 Corsair Vengeance ‖ Msi Nvidia GTX 1070 Ti ‖ Corsair Obsidian 750D ‖ Samsung SSD 256 Gb ‖ Western Digital 2x1 TB 7200 rpm ‖ Corsair 850W PSU
‖ Sony optiarc DVD rw Burner || Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Saint row 3, någon?

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem

Jag längtar efter GUILD WARS 2 ska släppas, men det kommer nog inte komma förren 2012
http://www.guildwars2.com/en/

Permalänk
Medlem

Rage, Diablo 3, Torchlight 2, Hitman och Arkham City ser man ju fram emot också.

Även Dragon Age 3, förutsatt att det blir någorlunda likt Origins. DA: Origins var bland dom bästa spelen jag spelat, så snälla låt det vara så!

Permalänk
Medlem

Battlefield 3, DotA 2 men framförallt SC2: Heart of the Swarm

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk

Red Orchestra 2.
Nästa Company of Heroes. Världens bästa RTS.
CS
Förhoppningsvis en till dlc till Mafia II
Uncharted 3? Inte så mycket då jag inte blev så imponerad av 1 och 2...
Nästa Brother in Arms
Ett nytt Rise and Fall spel
Driver San francisco verkar kul, blir att köpa på steams vinterrea.

OCH Gta 5 som jag tror kommer innan jul. Rockstar sa att dom håll på att finslipa det i sommras. Kommer inte ihåg var jag läste det dock.

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Entusiast

From dust som kommer om några dagar verkar coolt...

Permalänk
Avstängd

Catherine
Deus Ex Human Revolution
Resistance 3
Dead Island
Gears of War 3
Rage
Silent Hill: Downpour
Ratchet & Clank: All For One
Uncharted 3
Halo Combat Evolved Anniversary
Rayman Origins
Resident Evil Operation Raccoon City
The Legend of Zelda Skyward Sword
Super Mario 3D Land

Visa signatur

Jag tycker att konsoler är en bättre spelplattform än PC. Deal with it.

Permalänk
Medlem

Space Marine ser jag fram emot, verkar bli rätt köttigt och med lite tur representerar det världen bra.

Utöver det så vore Diablo 3 trevligt, men jag tvivlar på att det kommer ut till hösten. Nästa del av Starcraft 2 kommer också bli fint när det kommer.

Skyrim ser även det rätt intressant ut, gillade videon som postades här för någon vecka sedan. Har inte spelat några tidigare spel i serien, så jag har inga förutfattade meningar om det som många som kommenterade hade.

XCOM kan bli bra, jag har svårt att inte jämföra det med originalet som är utan tvivel det bästa spelet genom tiderna, men även detta spel dröjer tills en bit in på nästa år.

Permalänk
Medlem

Inte en enda som är sugen på The Secret World!?

...och GW2 och Swtor men oklart om någon kommer i år.

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad!

FPS, andra världskriget, realism.
Nazister, kommunister, Stalingrad.
Will, be, epic!

Vi ses på slagfältet den 13 september.

http://www.rockpapershotgun.com/images/11/june/stalingrad/1.j...

http://www.rockpapershotgun.com/images/11/june/stalingrad/9.j...

http://www.rockpapershotgun.com/images/11/june/stalingrad/5.j...

Mest efterväntade spelet enligt mig!

Min lista iaf:
Red Orchestra
SC2: Heart of swarm
Dota 2
Crusader Kings 2 och de andra paradox titlarna som snart kommer ut
sist men inte minst, BF3 vilket jag tror kommer vara flopp

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Race Driver GRID 2

Bilderna är dock från första GRID eftersom det har inte kommit några bilder från GRID 2.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av _michelin_:

Red Orchestra 2.
Nästa Company of Heroes. Världens bästa RTS.
CS
Förhoppningsvis en till dlc till Mafia II
Uncharted 3? Inte så mycket då jag inte blev så imponerad av 1 och 2...
Nästa Brother in Arms
Ett nytt Rise and Fall spel
Driver San francisco verkar kul, blir att köpa på steams vinterrea.

OCH Gta 5 som jag tror kommer innan jul. Rockstar sa att dom håll på att finslipa det i sommras. Kommer inte ihåg var jag läste det dock.

Nytt COH eller bara fortsättning på det gamla vanliga ? Hoppas på det senare så datorn orkar med det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Går ju ett ryckte om half life 3 under 2012 DET ser jag fram emot, samt microsofts nya flygsimulator om det nu blir en vettig seriös sådan, även X plane 10 lär komma när som helst

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk

Diablo 3
SC2: Heart of the Swarm
BF3
TES: Skyrim
DotA2
Guild Wars 2
Red Orchestra 2
Rage

hade man haft alla dessa nu så skulle man vara förjävla lycklig

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Själv hoppas jag på ett nytt bilspel typ dirt 3 fast fetare grafik och bättre physik typ stöd för physx.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

TERA var spelet som jag verkligen såg fram emot. Blev dock besviken när de bröt sitt löfte om release samtidigt världen runt. Senaste nytt är att de hoppas komma igång med EU resp. NA betorna under våren 2012.

Visa signatur

"Tråden får vara öppen så länge diskussionen hålls saklig och civiliserad. "
"... och där låser vi tråden. Tramspellar.
*Låst* "
Andreas D. ^^,
Citera för svar. =3