Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Skrivet av Inso:

Just nu måste man ha en nyckel för att få komma in, som man får om man förhandsbokat spelet eller köpte MOH förra året. Det kommer en öppen beta den 29:e.

Okej, men vart ska man ladda ner betan då, är de bara att googla lite eller måste man typ installera via origin? tack på förhand

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Shit happens when you party naked.

Näe men det kan du ju helt ärligt inte tycka? Bc2 är ju ett av de sämsta spel Dice har tryck ur sig.

Battlefield Modern Combat? Värre kan de inte bli.....

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Shit happens when you party naked.

Näe men det kan du ju helt ärligt inte tycka? Bc2 är ju ett av de sämsta spel Dice har tryck ur sig.

Ok BC2 är nog sämre men tror nog att mina förhoppningar var så pass höga men jag vart så besviken

Edit: Lite väl överdrivet lätt att dö också :/

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Någon snällis som har en beta nyckel över? Måste få testa om bf3 är värt att köpa

Permalänk
Skrivet av BJORLING:

Battlefield Modern Combat? Värre kan de inte bli.....

Är väl ett konsolspel om jag inte minnet mitt sviker mig fatalt. Så det har jag då inte ens lagt en blick åt.

Skrivet av Sarevok:

Ok BC2 är nog sämre men tror nog att mina förhoppningar var så pass höga men jag vart så besviken

Tror det är så också, att alla hypat sönder det och sedan lever det inte upp till det hade förväntat sig så blir dom ju helt klart besvikna. Jag är också rätt besviken på dom även fast jag inte ens provat spelet än.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kybbe:

När det handlar om att skicka snabbt så blir det ju så Hjärtat börjar snurra och man skriver något snabbt som f*n.

En annan ska ju ratta Ferrari, Porsche, Maserati, Lambourghini, Audi och BMW så jag ändå har annat för mig. Du har pm

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av solslidan:

Okej, men vart ska man ladda ner betan då, är de bara att googla lite eller måste man typ installera via origin? tack på förhand

Det dyger nog upp på origin och google. När det väl kommer blir det nog inga problem att hitta instruktioner.

Visa signatur

Mitt grafikkort är större än ditt.

Permalänk
Skrivet av leafbranch:

O fan... Vad är det som drar när betyget typ? Grafiken? Ljuden bra?

Efter dom intervjuerna jag sett om ljudet så lär det vara topnotch med tanke på att dom la ner sjukt mycket tid på att få till ett bra ljud.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man får ju se det för vad det är. Det är ju fortfarande ett jäkligt bra spel även om det inte är baserat på nanoteknik så vi kan springa runt med enbart tankar och fotorealistisk grafik. Eller vad ni nu har haft för förväntningar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

O fan... Vad är det som drar när betyget typ? Grafiken? Ljuden bra?

Nej kan inte klaga på grafiken och ljudet men gameplayet, vapnen, banan och battlelog... känns som CoD med bra grafik svårt att förklara men måste spelas för att förstå hur stor besvikelse det är.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

En annan ska ju ratta Ferrar, Porsche, Maserati, Lambourghini, Audi och BMW så jag ändå har annat för mig. Du har pm

Du förtjänar dagens ros! Laddar ner nu

MVH/ Johan

Visa signatur

|Fractal Design Arc Mini|RadeonHD 7970 DCUII|Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz|Asus MAXIMUS V GENE-VZ| |Custom Vattenloop | G.Skill Ripjaws 16GB @1600Mhz | Corsair 1200i|
| 2x Samsung 830 Series 256GB @Raid0 + 2TB Extern |

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var riktigt skoj, ser fram emot fler banor och fulla spelet.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk

Det blev ingen beta kod till mig. Men det är sånt som händer i guess.
Men det har varit roligt att läsa era åsikter om spelet.
Tackar verkligen för det ^^
Men nu ska jag dra ses.
Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Well, de har ju en del att jobba på.

Efter man har dött får man en "blå ton" över hela skärmen. Där när man väljer vapen, ni vet nog vad jag menar. Ibland stannar den kvar även efter man har spawnat, och försvinner inte förrens man spawnar igen.

Enkelt att fixa. Tryck på Esc två gånger så är det borta
Var samma problem i alphan.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Enkelt att fixa. Tryck på Esc två gånger så är det borta
Var samma problem i alphan.

Oroväckande att de inte fixat en sak som den, om man läser andra intryck som getts kring buggar o.s.v. låter det som att det är samma build som alphan.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk

tar gärna en nyckel, vill se vad mina GTX580 går för

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Om någon extraordinärt vänlig själ har en nyckel så skulle väl jag inte ha något större problem med att hitta ett nyckelhål åt den

Permalänk
Medlem

Om någon har en key över och vill ge den till en människa som kommer ge tillbaka något han har för mycket av någon gång får gärna PMa mig ^^

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på någon server. Antingen är det fullt eller så står det "Server Queue" och inget händer. Jag har senaste drivisarna.
Någon som vet vad felet kan vara?

Tack på förhand den som vet.

Permalänk
Medlem

Spelade Alphan till detta och den var ljusår bättre än vad BC2 beta var... Sen tycker jag BC2 är ett rätt så kul spel.

Permalänk
Medlem

Om någon gernerös person skulle vilja ge mig en key blir jag glad, skulle vilja testa om spelet går att lira med en c2d!

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga tack för feedback från er som spelar. Kan nog hålla mig till torsdag. Hoppas verkligen buggarna ni radat upp har fixats till release. Att en beta har buggar är ju inte helt oväntat.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Kan garantera att det inte är lagg för jag stod stilla där ett tag innan jag rörde mig, trodde först jag stod vid elden men det var skott som ibland kunde träffa mig. Helt sjukt

Jobbigt, det MÅSTE vara någon tillfälligt för annars blir det ett solklart NEJ. Känner igen det dock från BC2 på ps3, visserligen ser man inte ping där men det kändes (/gav tecken) på att det inte var lagg

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Om någon vill ha lite resultat med 580 SLI, 6870 CF och 560Ti SLI (upp till 2560x1440) så kan ni ju kasta åt mig en betakey så ska vi se vad jag kan producera fram för fina benchmarks

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem

Har köpt nya grafikkort ( 460 i SLI ) vill verkligen in och köttttttta nu! Ingen som har en key över till mig?

Permalänk
Medlem

Någon snäll själ som skulle kunna avvara en CD-nyckel till mig vore det underbart!

Ska bli kul att se hur pass väl investerade pengarna är i slutändan

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk

Tycker spelet är mycket bättre än Alphan, mycket unlocks och mindre buggit. Men det är tydligt att många saker saknas så som: vehicles och teamplay. Rush blir otroligt tråkigt snabbt vilket gör att man inte orkar spela mer än en timme eller två.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurf:

Tänkte bara säga tack för feedback från er som spelar. Kan nog hålla mig till torsdag. Hoppas verkligen buggarna ni radat upp har fixats till release. Att en beta har buggar är ju inte helt oväntat.

vad får du för fps med dina 560 i sli??

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

vad får du för fps med dina 560 i sli??

Ge mig en nyckel så får du veta

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Medlem

Då sitter man och tankar betan då, trots att jag inte har bokat eller köpt MOH Tier One. Har endast vanliga Standard edition på steam men nog fick man en CD Key till Open beta i alla fall

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate