Permalänk
Medlem

Lista finns ju uppe

Permalänk
Medlem

mm nu kom allt upp.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Beställde en dator för ca 6.2k Fick 420kr rabatt med SWECOKT

Vet någon ungefärligt behov av nätagg för 560ti SLI? Hittar lite olika åsikter på olika reviews, allt från 500w (... 0o ) till 850...

EDIT; Nevermind, SweC säger 581W för 560Ti SLI, då räcker TX650.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Usch det var ju horribelt dåligt utbud av grafikkort vilket alla behöver för nästa vecka.

Och intels 320 ssd 120 gb kostade 1490 kr för ett jättelitet tag sen så det är lurendrejeri för er som inte har koll på priser

Det finns ju en anledning varför GTX 580 är det enda på 15% för även då är det för dyrt man blir bankrutt plus att man behöver 2st och man får bara köpa 1st för att maxa spelet. Och 2 skräpkort exemplvis 2st 5850 är fortf bättre än 1st gtx 580.

Hade hoppats på något 570/6970/6950 på 15% då hade man kunnat köpt 1 av olika märken iaf och fått bra prestanda utan att börsen grillas

Aja grattis till alla er som ville ha ett 580 iaf ( endast 2 duger i mina ögon dock om man ska ge sig in på 580 dock )

Permalänk
Medlem

Önskar att man hade pengar på kontot. Riktigt fina erbjudanden!

Tummen upp till CDON

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Fastnade för en Force GT tillslut. Tack CDON

Permalänk

Riktigt bra erbjudanden ni har, blev ett GTX580 förra gången så får nog hålla mig denna gången Blev sjukt sugen på en uppgradering med 2600K, 8gb RAM, Corsairs AX850W och en hårddisk men jag får nog ta och vänta tills Ivy Bridge släpps. Allt detta hamnade på 4200kr Skulle kostat 5400kr på inet!

Tummen upp för CDON !

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Blev ett par hårddiskar, fin variation på erbjudanden denna gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Fastnade för en Force GT tillslut. Tack CDON

Det blev det här med så tack CDON

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

gött med MSI GeForce GTX 580 blir o köra sli hoppas att mitt Corsair HX 750W 80+ Silver håller

Permalänk
Medlem

Jag får inte rabattkoden att funka på MSI 580+BF3 Bundle. Står bara ogilitig rabattkod.....Nån som har nån ide?

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Jaxione:

Jag får inte rabattkoden att funka på MSI 580+BF3 Bundle. Står bara ogilitig rabattkod.....Nån som har nån ide?
Mvh J

Hej

Det erbjudandet var bara till de första 10 kunderna tyvärr.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får hoppas det är mer grafikutbud i november då man får klara sig på 3st 5850 så länge då eller så kanske eran konkurrent har någon grafikkort deal om man har tur

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej

Det erbjudandet var bara till de första 10 kunderna tyvärr.

Mvh Edin

Hade precis skrivit in koden och skulle klicka på slutför. Rätt snopet

Permalänk
Inaktiv

Halloj där!

Ni har ingen aning när ni får in ASUS Radeon HD6970 DirectCU II ( http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_hd6970_2048mb_pci-e_... ) ?

Permalänk
Medlem

GOD DAMNIT!!!! Missade precis 580+BF3 paketet med en sekund, fick koden att fungera, men så hade jag visst för lite pengar på kontot och när jag försökte igen fungerade det inte.

Permalänk

Rätt nice med msi 580 + bf3 för 3647kr.

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej

Det erbjudandet var bara till de första 10 kunderna tyvärr.

Mvh Edin

Det var ett ruskigt fint erbjudande, bara att gratulera de som hann med att beställa detta!

Själv får jag tacka för ett bra pris på ny processor och en extra hårddisk nu innan den förväntade prishöjningen på dessa! Fläktkontrollen var det ingen rabatt på men ni var ändå bland de billigaste på denna

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Tackar för erbjudanden CDON, blev inget 580 för mig, lite för dålig ekonomi för det.
Men blev en Seagate 2tb och en noctua fläkt, så det var trevligt

Får vänta till Gigabytes GTX 460 OC sänks till 1399 igen och köpa ett till med 5% för sli istället ;>

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av grollish:

gött med MSI GeForce GTX 580 blir o köra sli hoppas att mitt Corsair HX 750W 80+ Silver håller

Skulle nog rekommendera ett byte till en starkare PSU. ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

För några timmar sedan sålde ni Seagatedisken för 649:- och nu med 15% rabatt kostar den 689:-?

649:- står fortfarande som pris på sweclockerssidan.

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Åsa-Nisse:

För några timmar sedan sålde ni Seagatedisken för 649:- och nu med 15% rabatt kostar den 689:-?
649:- står fortfarande som pris på sweclockerssidan.
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Hej

Som ni alla vet så har Seagates och WD's fabriker drabbats väldigt hårt av översvämningen, vilket gjort att det är en väldig brist på hårddiskar, tyvärr
har det medfört att vi fått höja priserna generellt då tillgången är väldigt väldigt dålig just nu och ser inte ut att bättra sig på ett bra tag faktiskt.
Åsa-Nisse du kan skicka mig ett PM.

http://www.sweclockers.com/nyhet/14635-harddiskpriser-upp-40-procent

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Åsa-Nisse:

För några timmar sedan sålde ni Seagatedisken för 649:- och nu med 15% rabatt kostar den 689:-?

649:- står fortfarande som pris på sweclockerssidan.

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

http://bildr.no/view/1006070

Detsamma gäller 3 tB disken från WD. Jag som tänkte köpa en :[

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk

Fråga angående BF3+GTX 580-paketet:
Hur går det rent praktiskt till, skickas grejerna så att det kommer fram releasedagen eller skickas grejerna releasedagen?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Whiip:

Detsamma gäller 3 tB disken från WD. Jag som tänkte köpa en :[

Hej

Se inlägget ovan. För att inte kladda ned tråden för mycket så är det så att vill någon ha en HDD så fixar jag de gamla priserna PM:a mig så fixar jag det.
Dock gäller det endast de som PM:ar mig idag.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Whiip:

Detsamma gäller 3 tB disken från WD. Jag som tänkte köpa en :[

Skrivet av Sambuccashake:

Fråga angående BF3+GTX 580-paketet:
Hur går det rent praktiskt till, skickas grejerna så att det kommer fram releasedagen eller skickas grejerna releasedagen?

Tja

Jag kan bara tala om grafikkortet egentligen och det kommer skickas så att de kommer på eller dagen innan releasedagen.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förresten nästan alla som önskade, önska på 570/ 6970 och dom blev ju en fet no show så då vet man ju till nästa gång att det är totalt meningslöst att önska på något iaf

Permalänk
Medlem

Får lov att hålla med Jögge75 lite här, jag hade önskat MSI GTX 570 för att den då skulle få plats i min budget och jag skulle få en trevlig överraskning sades det. Usch vad snål jag känner mig nu dock när jag klagar men är man student så är man antar jag. Tack för rabatt på AX agget dock, det uppskattades.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk

Lite drygt att man bara fick köpa en av varje. Skulle gärna köpt ett par Noctua-fläktar, men har ingen lust att bara ha en.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |