Permalänk
Medlem
Skrivet av Eolair:

Jag försöker att beställa med rabattkoden med det fungerar inte.

Jag går in här:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/
Ser att MSI 560 TI Twin Frozr finns i listan och lägger den i varukorgen
http://cdon.se/hemelektronik/msi_n560gtx-ti_twin_frozr_ii%252...
Loggar in på mitt konto och lägger till rabattkoden men inget händer? Jag får ingen rabatt.

Om jag lägger i något annat i korgen får jag rabatt för det men fortfarande inte för grafikkortet. Vad är det för fel?
Det är väldigt frustrerarnde för jag vill väldigt gärna köpa just det där kortet.

Är det någon som lyckas få rabatt på det?

Kortet som finns med i listan är: http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_n560gtx-ti_twin_froz... 2gb
2299kr.

Du länkar: http://cdon.se/hemelektronik/msi_n560gtx-ti_twin_frozr_ii%252... 1gb
Nedsatt från 2449kr till 1898kr med 22% rabatt.

Så det blir ju billigare för dig att köpa kortet som redan har 22% rabatt än att ta det andra kortet för 2299kr minus 15% = 1954kr. Men du får 1gb mindre minne.

Permalänk
Cdon.com

Hej,

Vi håller på att titta på nya system angående statusen.
Just nu sitter det djupt mellan cdon och lagret.

Där kommer att bli en ändring med statusen, men kan inte säga när.

/Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Vi håller på att titta på nya system angående statusen.
Just nu sitter det djupt mellan cdon och lagret.

Där kommer att bli en ändring med statusen, men kan inte säga när.

/Andreas

TACK!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

"Varorna packas" sedan 2011-12-12.

Undrar om dom sitter och slår in varje grej i julpapper med en fin rosett eftersom det tar sån tid att packa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av X00L:

"Varorna packas" sedan 2011-12-12.

Undrar om dom sitter och slår in varje grej i julpapper med en fin rosett eftersom det tar sån tid att packa?

Samma här, man kan ju alltid hoppas.

Permalänk
Skrivet av Gathor:

Fick kolli nr imorse. såg att mina prylar redan är i sthlm. så jag får dom idag

Skickades från m.sweclockers.com

Själv har man snart väntat i en vecka och det står fortfarande att varorna packas...Och när jag beställde sakerna var allt i lager, men nu helt plötsligt verkar inte minnena vara i lager.

Visa signatur

MSI Z68-GD65 Gen3| Intel Core i5 2500K@4.4ghz| 8GB Corsair Vengeance Blue| Corsair 650D| Corsair GS 800| Asus GTX 580 Matrix Platinum @ 920ghz| Corsair H100

Permalänk

jag fick mitt 580 kort nu=) som julafton här hemma ))

Visa signatur

| AMD PPHENOM 2 X6 1100T BLACK EDITION | ASUS FORMULA V | ASUS nVidia GTX580 1536MB PCI-E x 2 | 16GB CORSAIR 4GB CL9 1866Mhz DOMINATOR | INTEL X25-M 80GB SSD | ANTEC POWERSUPPLY HIGH CURRENT GAMER 900W |

Permalänk
Medlem

Det här förstår jag inte, kanske missat något......dagens erbjudande var headset till ett pris 299:-....eller nåt sånt...under 300:- i alla fall....din länk skickar mig till en sida där man kunde beställa samma headset för 590:-, dvs viss skillnad i pris....dessutom går inte det heller att beställa eftersom status är = tillfälligt slut = ingen köp knapp osv......nu är ju klockan 16...ja ja....bara jag får mitt paket med datakomponenter så lovar jag att aldrig mer besöka den här tråden eller handla från CDON......

varorna packas.......imorgon blir nog en vecka....6 dagar sedan mina varor började packas på CDON's lager......suck.....GOD Jul !!!

Skrivet av Kent:

Går väl att beställa nu...
http://cdon.se/hemelektronik/steelseries_siberia_v2_fullsize_...
Och denna kod ger fri frakt: cNQhtm87

Permalänk
Medlem
Skrivet av draxen:

Det här förstår jag inte, kanske missat något......dagens erbjudande var headset till ett pris 299:-....eller nåt sånt...under 300:- i alla fall....din länk skickar mig till en sida där man kunde beställa samma headset för 590:-, dvs viss skillnad i pris....dessutom går inte det heller att beställa eftersom status är = tillfälligt slut = ingen köp knapp osv......nu är ju klockan 16...ja ja....bara jag får mitt paket med datakomponenter så lovar jag att aldrig mer besöka den här tråden eller handla från CDON......

varorna packas.......imorgon blir nog en vecka....6 dagar sedan mina varor började packas på CDON's lager......suck.....GOD Jul !!!

Andreas på CDON (se tidigare inlägg på förra sidan) påpekade ju att man skulle PM:a honom om ens order stått som "Packas" i 5 dagar eller mer.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

visste inte att mitt grafikkort är så ömtåligt att det fortfarande packas just nu och har packats sen måndag kväll! måste nog ligga säkert...

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk
Medlem
Skrivet av 02dino:

visste inte att mitt grafikkort är så ömtåligt att det fortfarande packas just nu och har packats sen måndag kväll! måste nog ligga säkert...

20kg kartong med 40L frigolit flis kommer sen

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

De är kanske under upplärning, inte lätt att packa datorkomponenter.......

Måste va klart enklare/snabbare att hantera CD's & DVD's.....borde hålla mig borta från CDON när det var dags att bygga en ny dator...:(

Skrivet av 02dino:

visste inte att mitt grafikkort är så ömtåligt att det fortfarande packas just nu och har packats sen måndag kväll! måste nog ligga säkert...

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Swecnov koden har tagit slut, så ni har använt koden 1000 gånger.

Men vi har precis förlängt den med 500 st till!

Så nu är det bara till att beställa igen

/Andreas

Tummen upp för det, använde den själv för några dagar sedan men kul att se att ni ökat ytterligare med 500 så även andra kan få ta del av den=)

Visa signatur

Jack of all trades

Permalänk
Medlem
Skrivet av 02dino:

visste inte att mitt grafikkort är så ömtåligt att det fortfarande packas just nu och har packats sen måndag kväll! måste nog ligga säkert...

lite pinsamt är det ju

Permalänk
Medlem

Leveranstid vid beställning idag ?

Finns det chans att få grejerna under det här året ?.....:)

Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Swecnov koden har tagit slut, så ni har använt koden 1000 gånger.

Men vi har precis förlängt den med 500 st till!

Så nu är det bara till att beställa igen

/Andreas

Permalänk
Medlem

Verkar gå segt med att skicka ut beställningar nu. Beställde en lur i måndags och står fortfarande packas...

Beställde från CDon för att det brukar gå snabbt som attan för dom att skicka grejerna, hade behövt telefonen den här veckan, men men...

/Merkkan

Permalänk
Medlem

Jag beställde mitt moderkort i måndags och fick det igår så mitt gick i alla fall snabbt.

Visa signatur

Phanteks Enthoo Primo Intel i7 3930K@4.7Ghz Asus Rampage IV Extreme
Corsair DDR3 16GB 1600MHz Corsair AX 1500 3x R9 290x
Projekt tråd

Permalänk
Medlem

Det gör att man blir än mer förbannad när man får veta att andra som lagt beställningar efter mig redan fått sina grejer.....Ingen turordning....sista gången för mig....från CDON....;(

För att göra väntan något roligare beställde jag idag 5 varor från inet.se.....klockan var 17.30.....ska man gissa vilket av mina paket kommer fram till mig först ?

CDON har nu packat mina varor under 5 dagar.....

Skrivet av kimzz:

Jag beställde mitt moderkort i måndags och fick det igår så mitt gick i alla fall snabbt.

Permalänk
Medlem

beställde en hdd i måndags och fick den idag, efter att posten tagit 2dagar på sig att skicka den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

20kg kartong med 40L frigolit flis kommer sen

ja det är ju bra att dom har så professionella packare på cdon och att dom jobbar så effektivt!
känner verkligen att den där tunga kartongen och de 40L med frigolit kommer hjälpa!

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk

En kompis till mig fick sitt paket idag men de hade glömt att skicka med ett spel som han betalat för.

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk

Kommer ni att få in 2.0 Philips SPA2210 2.0 PC-Speaker innan julen?
http://cdon.se/hemelektronik/2.0_philips_spa2210_2.0_pc-speak...
Skulle behöva dessa innan;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av draxen:

Det här förstår jag inte, kanske missat något......dagens erbjudande var headset till ett pris 299:-....eller nåt sånt...under 300:- i alla fall....din länk skickar mig till en sida där man kunde beställa samma headset för 590:-, dvs viss skillnad i pris....dessutom går inte det heller att beställa eftersom status är = tillfälligt slut = ingen köp knapp osv......nu är ju klockan 16...ja ja....bara jag får mitt paket med datakomponenter så lovar jag att aldrig mer besöka den här tråden eller handla från CDON......

varorna packas.......imorgon blir nog en vecka....6 dagar sedan mina varor började packas på CDON's lager......suck.....GOD Jul !!!

Jag blev glad av att se vad som gömde sig under dagens lucka, men precis som för dig så byttes denna glädje till besvikelse då det istället stod 590kr på sidan dit länken tog mig. Hos konkurrenter till CDON gäller motsvarande erbjudande via en julkalender hela den aktuella dagen. Snopet och trist!!

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

mitt paket är änna postat nu! yippie! mm, precis, jag vägrar gnälla för att jag får vänta några dagar. gå till din lokale datorhandlare om det ska vara på stört ..

4 dagars packning måste vara bra!

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fnosk:

Jag blev glad av att se vad som gömde sig under dagens lucka, men precis som för dig så byttes denna glädje till besvikelse då det istället stod 590kr på sidan dit länken tog mig. Hos konkurrenter till CDON gäller motsvarande erbjudande via en julkalender hela den aktuella dagen. Snopet och trist!!

Jag tror dom tog slut rätt snabbt
Själv beställde jag 1 par inatt

Visa signatur

*E8400*Hyper212*Asus Formula Maximus*Hyper X T1 pc2 8500 2x2gig*Asus 9800 GT 1 gb*
*Western Digital Raptor 150GB**Cosmos S*

Permalänk
Medlem

Är rabattkoden slut?

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

20kg kartong med 40L frigolit flis kommer sen

Haha, det roliga att är att mitt paket just vägde 19.7 kg
Men CDON har nu skickat mina saker och de är sorterade i malmö just nu

Visa signatur

MSI Z68-GD65 Gen3| Intel Core i5 2500K@4.4ghz| 8GB Corsair Vengeance Blue| Corsair 650D| Corsair GS 800| Asus GTX 580 Matrix Platinum @ 920ghz| Corsair H100

Permalänk

Beställde lite delar i torsdags förra veckan och nu ikväll gick ordern över till skickat. Dock har den fortfarande inte lämnats hos posten då det bara står "Elektroniskt försändelse mottagen." Vilket betyder att jag får mina delar förhoppningsvis nästa vecka på tisdag.

Jag är inte en sån som gnäller , men när vissa har lagt beställningar på måndag hos er och fått de igår visar vilket uselt system ni har för beställningar. Verkar inte vara någon tur och ordning hos er inte.

Kan säga att jag har tappat förtroendet helt för er Cdon. Jag är beredd att vänta extra dagar för bra pris men när folk som beställt grejjer efter mig för det före så går det över gränsen.

10 Dagar för att skicka lite grejjer? Skärpning...

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av vladdeboii:

Haha, det roliga att är att mitt paket just vägde 19.7 kg
Men CDON har nu skickat mina saker och de är sorterade i malmö just nu

Det som är MINDRE ROLIGT är följande:

Här är din försändelse:

15 dec kl 19:42
Posten, P g a överskridna produktvillkor kan försändelsen bli försenad

Efter att ha gnällt en del i den här tråden uppdaterades status under kvällen men då visar sig att det är nåt strul pgav överskridna produktvilkor (?)...WTF ???? Vad menas med detta ?!

Visst de har packat i 5 dagar....de var verkligen duktiga. Mitt paket väger något över 20 kg och det är kanske just det som är problemet....Undrar vad som händer nu, försändelsen kan bli försenad enligt info från Posten.......

CDON verkar vara ett gäng av amatörer både på att packa och även att skicka paket.....suck !!!

Permalänk
Medlem

Får mig tog det 8 dagar innan jag fick mina grejor och sen när det kom fram var chassit repat och nätagget trasigt! :D:D:D
Har redan kollat med ett annat nätagg så är 100 % på att det är trasigt=)
nä jag kommer inte rekommendera cdon vidare tyvvär

ärligt talat så vill jag nästan ha någon sorts ersättning ^^