Permalänk
Entusiast

Arai... minns från den tiden man körde MC att det fan var den enda sköna hjälmen. Dainese, Shoei och de andra dyra var sjukt obekväma på min skalle

Permalänk
Medlem

Ja det var en sjukt nice hjälm, gillade stuket på den och väldigt bekväm.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

skulle inte du kunna skriva lite snabbt vad det är för utrustning du använder, funderar på att själv skaffa mig lite AB grejjer jag är mest nyfiken på lufttryck och sådant eftersom jag har tillgång till kompressor, jag har ingen spruta idag men funderar på nåt billigt krafs från jula eller nåt bara för att prova på.

Vad är det för färger du använder? jag har en del modellfärger, både lacker och akrylater, är det ngn särskild färg elle spär du bara ut "vanlig" ?
tacksam för svar!
/kalle

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Hej Kalle, svårt att nämna just trycket psi för det variera olika på grund av vilken spruta och färg. Dessa betäkningar finns på
de olika färgfabrikaten och hur mycket du skall ha i reduce. Mitt råd skit i jula och annat krimskrams och skräp, resultatet och användningen av Ab gestaltas i bra "hårdvaragrejer". kolla in denna sida http://www.spraypal.com/.
-Lackfärg skall du ju absolute inte använda till AB:en, och akryl färger de jag har provat har så stora färgpigment och det blir inte bra
en lätt färg och ett bra flöde genom sprutan är Com art men den funkar bäst till canvas. Wicked detail och autoair med reducer går att använda till vilket ändamål som helst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"all Japanese"

kolla gärna in mitt klipp på det färdigställda projektet "all Japanese"

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av simon811:

Hej Kalle, svårt att nämna just trycket psi för det variera olika på grund av vilken spruta och färg. Dessa betäkningar finns på
de olika färgfabrikaten och hur mycket du skall ha i reduce. Mitt råd skit i jula och annat krimskrams och skräp, resultatet och användningen av Ab gestaltas i bra "hårdvaragrejer". kolla in denna sida http://www.spraypal.com/.
-Lackfärg skall du ju absolute inte använda till AB:en, och akryl färger de jag har provat har så stora färgpigment och det blir inte bra
en lätt färg och ett bra flöde genom sprutan är Com art men den funkar bäst till canvas. Wicked detail och autoair med reducer går att använda till vilket ändamål som helst.

tack tack

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk

Alltså hur lyckas du !!! De är as snyggt ju xD tumme upp

Visa signatur

[HAF 912 Plus Black] [Corsair HX 750W Nätdel modulära kablar] [DVD±RW Optiarc7280S Svart 24x/DL/SATA/OEM]
[Asus P8P67 PRO B3] [Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC xSLI] [Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V] [Intel Core i5 2500K 4.3GHz] [2TB Samsung Ecogreen F4EG] [500 GB Hitachi] [Cooler Master Hyper 212 Plus]

Permalänk
Medlem

Tack Pacman, det är bara till att köra på och testa olika sätt och utföringar. Kul att ni gillar mina "verk"

"simon811"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

5+ på Maiden

Permalänk
Medlem

tack "zxter"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sjukt fina:)

Visa signatur

AMD Phenom IIx4 955, Asus M4A785TD-M Evo, NVIDIA GeForce Radeon 6950 upplåst till 6970, Corsair H70, Antec ninehundred 2.

Permalänk
Medlem

fortsätt jättegärna och kika på mina verk, kommentera dem gärna och kom med nya ideer av utföringar och effekter

Visa signatur
Permalänk
Medlem

5/5p för dina In Flames tavlor!

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Tackar Vixorn

In Flames we trust!!!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Wow, du har vekligen talang, Vad kostar du? hade gärna sett mitt chassi bli lite mer custom

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Tack alla, omkostnaderna för ett custompaint jobb ligger på ca 1500-2500 per chassi, helt beroende på
olika faktorer vid en kalkyl beräkning, val av utföring, val av objekt, arbetstimmar, matriel osv

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Wow!! Grym talang du har! Mycket imponerad av dina verk.

Tummen upp!

Permalänk
Medlem

Wow helt jävla otroligt vilken talang du har!!! Sinnessjukt snyggt 5+ utan minsta tvekan

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Tackar än en gång alla "sweclockare" och alla grymma moddare därute

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

riktigt grymt. har du tid över så kom och måla mitt sovrum:P även skotern

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

fyfan va snygg Chuckey målningen blev

Permalänk
Medlem

tackar lolitus5, ja blev nöjd med resultatet med den..älskar dessa gamla klassiska
skräck ikoner

Visa signatur
Permalänk

Galet snyggt! Gillar starkt

Permalänk
Medlem

Tack alla för feedbacken

Jag söker objekt i näromliggande område till Karlskrona, i rent promotionellt syfte.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tur man har som hittade hit återigen!
En sådan In Flames tavla skulle man ju inte tacka nej till att ha på väggen...

In Flames we trust <3

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Tackar Vixorn, hoppas att du fick mitt pm?

Visa signatur
Permalänk

du är inte intresserad av att göra en bild av min hund på min laptop?

Permalänk

Grymt gjort. du skulle kunna få betalt om du gjorde det åt mig. skulle vilja ha en soldat av någe slag på mitt chassi / sidan.
Men kommer då behöva skicka sidan av chassit. men som sagt jag kan betala en slant om du är sugen.

Permalänk
Medlem

Alltid sugen på nya utmaningar och layouter, söker efter objekt så keep em` coming

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla gärna in mitt projekt "a kings death".

Visa signatur