Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

". The Elder Scrolls V: Skyrim (EU) 39.97 €"

Vart iaf vad jag betalade för min kopia jag har på Steam.

Kostar ju ändå 50 euro nu.

Permalänk
Permalänk
Musikälskare
Skrivet av RockoW:

Förvisso, men känslan av att känna sig lurad väger tyngre.

Hehe Svenskt-tänk

Känner mest att om man gillade D1 D2 så är det värt det, imo iaf ^^ om man nu väljer att prioritera det

Själv har jag inte råd tyvärr

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Hahaa, Jag fyller år samma dag! YES

Permalänk
Skrivet av malm1987:

Men herregud vilket gnäll det är så fort det rapporteras något kring spel. Kolla på ration mellan hårdvara och mjukvara så kanske du kan inse att fokus fortfarande ligger där det alltid legat. Du får nog kanske helt enkelt acceptera att ett forum ska ta hänsyn till fler än dina intressen

Visst är det bra att siten utvecklas, men tycker att de ska behålla någon sorts fokus. Att bara täcka in alla hårdvarunyheter är ett jättejobb då det är ett stort område. Redaktionen brukar ju ofta klaga på att de har så mycket att göra och inte hinner göra klart alla tester eller skriva om alla nyheter. Nå, ska de prioritera så tycker jag att de ska inrikta sig på det som de gör bäst, nämligen hårdvara. Vill jag läsa om spel kan jag lika gärna surfa på fz.

Skrivet av Allexz:

På vilket sätt bestämmer du över vad Sweclockers rapporterar om?

Om du inte äger 51% av företaget så tycker jag att du kan sluta åma dig då ingen bryr sig om din åsikt.

Bestämma? Det här är ett forum och här vädrar man åsikter. Passar det inte så kan du avregistrera ditt konto.

Permalänk
Medlem

Fan! Måste fixa körkortet då innan 15:e maj så ja kan spela oavbrutet sen!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Brukar inte boka såhär långt innan release men Collector's lär bli fullbokad överallt inom ett par dagar så det är bara att köra.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

http://www.dlcompare.com/

Kan man lite på dem här tror ni?

Tänkte på dem sidorna där man kan ladda ner det digitalt? Då borde man ju kunna få det då det släpps och det är schysta priser 350kr.

Permalänk
Medlem

Jag tror, tyvärr, att det inte kommer leva upp till hypen. Det kommer vara ett bra spel ja, men jag kommer inte få en sådan där "WOW"-känsla som jag fick av ex. Mass Effect X.

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Inaktiv

EFTERLÄNGTAD JAG VET INTE VARFÖR capslock ÄR PÅ, MEN FAN VA JAG E TAGGAD NU
blir fan rastlös nu

Permalänk
Medlem

Dags att lägga in om semester några dagar i maj tror jag

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Folk betalar alltså helt seriöst nästan 200spänn extra för att få spelet ~12-14 timmar tidigare? o_O.. tur att smaken är som baken

Ähh 200 spänn motsvarar knappt en timmes arbete

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gratzner:

Jag tror, tyvärr, att det inte kommer leva upp till hypen. Det kommer vara ett bra spel ja, men jag kommer inte få en sådan där "WOW"-känsla som jag fick av ex. Mass Effect X.

Jag har spelat betan med en kompis och kan bekräfta det du säger.

Bliz gör som vanligt och sattsar på casuals, reultatet blir ett spel som kunde har varit mycket mycket mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

1000kr för collectors edition? antingen har du för mycket pengar or you sir, are an idiot.

Var det menat till dig själv eller? Som någon annan skrev, det handlar om prioriteringar.. Jag får 3-4k/månaden för tillfället och beställde även jag CE. Varför? För jag längtat och väntat nå djävulskt på detta spel! Så nej, man är inte en idiot för man köper ett spel för 1k om man prioriterar det!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Och vart kan man få tag i Collectors ED billligast ?

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Jag har beställt CE och kommer köpa en vanlig kopia också för att vara säker på att spela första dagen. Kommer ändå behöva ett extra mule-konto

Permalänk
Medlem

Så dvd-dokumentär, artbook och usb-minne är det enda som skall skila col-edt från vanliga åt?

Och...

HELL YEAH!

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

För mig blir det o handla ett ex i butiken samma dag det kommer ut,sen lira åta helvete fast man är snart 50 bast hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Jag har spelat betan med en kompis och kan bekräfta det du säger.

Bliz gör som vanligt och sattsar på casuals, reultatet blir ett spel som kunde har varit mycket mycket mer.

Men lol, du vet ju inte ett skit om hur pass casual det är efter att spelat act1 på normal i trean... Det har ju alltid varit sjukt lätt där.

Damn vill ha nu.. Har också en tenta den 25e, dags att plugga nu så man är hyfsat redo då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjorten66:

Det funkade inte heller? Får bara svart bild med ett litet vitt streck uppe i hörnan? Så drygt får väl prova att installera på xp-datorn och hoppas det funkar där.

Verkligen? Det funkade för mig och det ska ju stödjas av windows 7 enligt dom. Kolla om dom har någon faq eller om du lyckas googla fram något. Kanske lek runt lite med kompabilitetslägen mm. Jag kör w7 pro 64 bit ifall du undrar.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

Jag är lite orolig att de inte kommer vara lika bra eftersom det inte har skjutits upp lika mycket som blizz spel brukar bli..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklaz:

Men lol, du vet ju inte ett skit om hur pass casual det är efter att spelat act1 på normal i trean... Det har ju alltid varit sjukt lätt där.

Damn vill ha nu.. Har också en tenta den 25e, dags att plugga nu så man är hyfsat redo då.

Indeed, act 1 i Trean är ändå mycket svårare än i tvåan, i tvåan kan man döda Andriel i level 2(!) om man så vill, inte direkt jättesvårt

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Yes! Bäst att förvarna alla släktingar och vänner i förväg så att de inte tror att man kilat vidare ;).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jamen va trevligt, vart är deras adress så att jag kan gå ned och köpa min Diablo 3 skiva där när det släpps då?

hört talas som e-handel? bara att gå in i deras webb shop å köpa... liksom bara för att dom inte har någon fysisk butik utan att allt är elektroniskt istället så är dom inte mindre butik för det..

liksom alla tusen e-bay butiker är det inte butiker bara för att dom inte har någon fysisk butik man kan gå till? eller ta typ pixmana, dom är lika mycket butik som inet eller komplett bara det att dom har all deras handel via hemsidan(sen att deras avtal och garantier är skit är en annan femma)

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Många av mina vänner som tror att det kommer floppa, men Blizzard har inte gjort mig besviken än. Förutom Cataclysm, men även det var roligt i början och det var nog bara för att jag har spelat WoW för länge.

Tror man kommer kunna erfara många roliga timmar med Diablo 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Jag har spelat betan med en kompis och kan bekräfta det du säger.

Bliz gör som vanligt och sattsar på casuals, reultatet blir ett spel som kunde har varit mycket mycket mer.

Jag visste det =). För övrigt kan det sägas att Diablo 2 inte var någon direkt hit heller när det släpptes. Folk har glömt bort vilka problem det drogs med i början, etc. Var i princip först med Lord of Destruction det började hålla måttet. Dessutom är produktionstiden illavarslande, SC2 var ungefär lika försenat och enligt mig ingen vidare bra titel.

Spelet kommer att vara helt okej helt enkelt

Visa signatur

Playstation 4 + Nintendo Switch
R7 5800x3d - MSI B450 - RTX 3080 TUF - EVGA 650w G3 - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Examensarbetet ska alltså vara klart dagen innan

haha, så jävla sant!

Permalänk
Medlem

är så himla lycklig just nu, kom precis hem och fick reda på nyheterna.

Permalänk
Medlem

Någon här som vet vad nedräkningstimern på baldursgate.com ledde till?

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Kul att få datum! Finns det något demo till Diablo 2 som man kan testa? jag har aldrig spelat ngt diablospel men blir sugen på denna pga denna hype!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee