SweC BF3 event #2 (Reality, PW only)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Jag ser ett problem med reality-grejen. Folk kommer slå upp tält överallt. Om det är lätt att dö så blir folk lite för försiktiga ibland. Tänkt på detta redan kanske?

Svaret är just Reality. I verkligheten kubbar du inte runt om en galen apa och pepprar överallt, för man respawnar inte.
Visst blir det lite trist om det är 64/64 snipers, men då blir inget cappat, så jag tror faktiskt det blir en rätt bra balans. Och OM nu alla är snipers, då är det bara att hoppa in i en tank, så mosar man rätt hårt. Så vad jag vill säga är nog att det blir rätt balanserat, bara att man inte kan köra crazy-Spray-and-Pray.

Skrivet av Solding:

jag kan ställa upp o prata med dig så du inte känner dig ensam ;P

Jag är på! Squad Zegrod-and-friends skall vara bäst i hela världen, pew pew!

Permalänk
Medlem

Var på mumble släpps lösenordet till servern, måste man va inne på ngn speciell kanal o så? mvh

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Hoppas de blir minst lika bara som förra! De ägde!
Allt utom kön då...

Visa signatur

Dyselxi är INTE kul att ha, beklagar för eventuella stavfel och/eller grammatik fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Nja, i teori kunde ju jag kicka alla 160 udda spelarna framför mig i kön och på servern men jag har tyvärr någon skum liten hederskodex inbyggd som admin. "Thou shalt not betray the admin conduct code..." osv. ACC är för övrigt en hemlighet så, ssh, säg inget. Kan ju förstöra mitt rykte som Judge Dredd admin.

Haha Det brukar ju vara andra (Hilton?) som låser trådar vad jag sett så ryktesvägen är du nog det snälla lammet

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Solding:

Var på mumble släpps lösenordet till servern, måste man va inne på ngn speciell kanal o så? mvh

Nej, vi brukar spamma ut den till alla kanaler men vill du vara säker så hoppa in till admins i välkommen in kanalen.:)

Skrivet av Mocka:

Haha Det brukar ju vara andra (Hilton?) som låser trådar vad jag sett så ryktesvägen är du nog det snälla lammet

Haha

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Bullet damage: 100%
Soldier Health: 60%

Vore det inte bättre att ha Soldier Health på 100% och öka Bellet Damage? Annars så dör man ju såfort man hoppar nånstans

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Nej, vi brukar spamma ut den till alla kanaler men vill du vara säker så hoppa in till admins i välkommen in kanalen.:)

Okej, tack

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Hedersmedlem

folket är redo 17:15
afk kanalen på mumble är full

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

YEAH! Taggar!

Lite mer exakt vilken tidpunkt släpps lösenordet? ÄR det 19:00 eller är det innan, så att alla är inne och spelar 19:00?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Zegrod:

YEAH! Taggar!

Lite mer exakt vilken tidpunkt släpps lösenordet? ÄR det 19:00 eller är det innan, så att alla är inne och spelar 19:00?

Står i texten på första posten...

En minut innan det postas i tråden, dvs 18:59.

Dold text
Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Står i texten på första posten...

En minut innan det postas i tråden, dvs 18:59.

Dold text

Ah, tack! Tänkte mest om det var då lösenordet postades med, eller om det var då det skulle börja, DVS att det släpptes säg 10 i, så alla kom in och så. Men då vet jag, tack!

Servern startas om så alla blir kickade va, så det går inte att vara inne innan och lira och bara fortsätta utan att reconnecta va?

Permalänk

Hade vart skoj som fan, men räknar inte med att hinna in

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Zegrod:

Ah, tack! Tänkte mest om det var då lösenordet postades med, eller om det var då det skulle börja, DVS att det släpptes säg 10 i, så alla kom in och så. Men då vet jag, tack!

Servern startas om så alla blir kickade va, så det går inte att vara inne innan och lira och bara fortsätta utan att reconnecta va?

Står också i första posten.

Servern tas ner tjugo minuter innan utsatt tid för konfiguration.

Dold text
Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Står också i första posten.

Servern tas ner tjugo minuter innan utsatt tid för konfiguration.

Dold text

Jag är bra på det här med att läsa!

Permalänk
Medlem

Kan inte komma in på mumble! -.-'

Hur får man tag i PW till servern annars!?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
SpelClockers

Lösenordet kommer även här på forumet. Det kommer dock först på mumble.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Kan inte komma in på mumble! -.-'

Hur får man tag i PW till servern annars!?

Men vad fan det var ju en annan dåre som frågade och fick svar precis, läs tråden

Permalänk
Medlem

segt att mumble är full dock ><

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delonge:

Men vad fan det var ju en annan dåre som frågade och fick svar precis, läs tråden

Såg detta, men blev så förbannat sur då jag satt inne i mumble och en av hårddiskarna bestämde sig för att lägga ner -.-
Ominstallerade mumble och nu är servern full!

Skrivet av Et5hagu:

segt att mumble är full dock ><

My point

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

nu taggar vi! )))

Permalänk

Snart så! Synd att Mumble är fullt bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheSourestApple:

Snart så! Synd att Mumble är fullt bara

folk skulle sparkas ur afk kanalen klocklan 19:00 (folk som altså inte flyttar på sig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Såg detta, men blev så förbannat sur då jag satt inne i mumble och en av hårddiskarna bestämde sig för att lägga ner -.-
Ominstallerade mumble och nu är servern full!

My point

Kommer inte heller in :/

Permalänk
Medlem

Ja jag vill vara med men jag tycker att det ska vara lösen till mumble med så att dom som spelar bf3 ska bara få vara inne

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

folk skulle sparkas ur afk kanalen klocklan 19:00 (folk som altså inte flyttar på sig)

Borde det inte gå att höja gränsen till över 64? för lite "före spel" snack, dvs dem som inte kommer in och spelar direkt

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

om det sitter folk på mumble som inte spelar då?

Permalänk
Medlem

kommer ni låta folk gå AFK eller kicka dem och ta in andra aktiva spelare på mumble?

Visa signatur

Asus gtx1080, i5 3570k@4.2 ghz, 16gb dominator 1600mhz, Gigabyte z77ud5h Mobo, Zalman 850 PSU.

Permalänk
Medlem

Nu börjar folk komma in, LÖSEN TACK?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Hedersmedlem

PW: ryggbiff, finns i första posten

Permalänk
Medlem

inne på servern men muble är full