Era skapelser! (som ni gjort, i olika spel)

Permalänk
Medlem

Era skapelser! (som ni gjort, i olika spel)

Denna tråd är dedikerad till folket som vill visa sina spelskapelser. Få kritik och råd.
The Sims, Simcity, Minecraft osv, spel där man kan skapa saker av egen unik design.

Jag själv har länge viljat bli arkitekt, men utbildningen är lite för lång för att jag ska orka. Men har ändå försökt bygga hus etc i The Sims 3.
Jag gillar det så tänkte börja tråden med lite av mina Sims 3-hus

Tråden är alltså till för alla typer av skapelser du gjort själv i olika spel. Oavsett vad det är (spelvärld, byggnader, vapen, etc), så är de välkomna i tråden.

Visa allt ni har och var inte blyga!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Har inte tröttnat på Global Agenda (än) trots alla f2p noobs. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna, av någon anledning sparas allt som jpeg utan FXAA när man använder steams inbyggda screenshot knapp (printscreen fungerar inte i spelet)

Lite characters, från toppen till botten: Assault, Recon, Robotics

Har fler men tänker inte spamma allt här. Alla är grindade till lvl 50 med top gear

ops, glömde nämna namnet på spelet
Permalänk
Medlem

Ska bli en kul tråd! Synd att jag inte sitter på datorn ATM, annars skulle jag ha visat alla mina Sims hus!

Permalänk
Medlem

Varför inte dela mitt bästa moderna hus?

Och Ecfor:
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1121914-e...
En tråd jag gjort tidigare som passar bättre

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Snygga hus, men själv orkar jag inte sitta spela Sims :/

Var ett par år sedan:

Permalänk
Medlem

Schyssta bilar. Saknar bra bilspel där man verkligen kan "pimpa" upp dom på riktigt. De senaste NFS saknar det, och jag ogillar spel som enbart kör på racingbanor.

Lite mer Sims:

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Schyssta bilar. Saknar bra bilspel där man verkligen kan "pimpa" upp dom på riktigt. De senaste NFS saknar det, och jag ogillar spel som enbart kör på racingbanor.

Lite mer Sims:

finns det ingen gravitationskraft i sims xD

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

finns det ingen gravitationskraft i sims xD

Hårt lättviktsmaterial
Finns hus med liknande designer i verkligheten. Skulle dock kännas lite läskigt att bo i ett.

Mer hus:

Och ett gym:

Gymmet är mindre än det ser ut. Har danssal, vanliga maskiner, klättervägg, omklädningsrum, toaletter och kampsportsrum. Plus vilorum såklart!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk

Surt läge att min stationära dator är knas just nu :(...
Vill ju också flasha lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kattbjörn:

Surt läge att min stationära dator är knas just nu :(...
Vill ju också flasha lite

fixa den då

sitter och funderar på om jag har nåt speciellt.. brukar ju vara lika kreativ som en sten ungefär ._.

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andiders:

Schyssta bilar. Saknar bra bilspel där man verkligen kan "pimpa" upp dom på riktigt. De senaste NFS saknar det, och jag ogillar spel som enbart kör på racingbanor.

Lite mer Sims:
http://i.imgur.com/lI0FH.jpg

http://i.imgur.com/uk8iD.jpg

http://i.imgur.com/sAvtz.jpg

Har hört att det nya Most Wanted som kommer ut är typ som Most Wanted fast ny kampanj och bättre grafik. Så need for speed kommer ÄNTLIGEN tillbaka! (Om det är sant..)

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RambOFreAc:

Har hört att det nya Most Wanted som kommer ut är typ som Most Wanted fast ny kampanj och bättre grafik. Så need for speed kommer ÄNTLIGEN tillbaka! (Om det är sant..)

Får hålla tummarna för de då!

Och bild på min Lyxvilla!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Stora hus du gör i The Sims 3, Andiders Jag kan visa upp mitt finaste hus som jag byggde under 2010/2011. Det är även såhär jag vill bo i verkligheten. För att se inredningen i huset, kan ni besöka mitt album på Google Picasa webbalbum.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Ingen bild på hela huset?
Och jag har byggt normalstora hus och små hus med

Ingen stad är fullbordad utan en trailer-familj!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Några saker som ska fixas till ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Ingen bild på hela huset?

Tyvärr inte :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

fixa den då

sitter och funderar på om jag har nåt speciellt.. brukar ju vara lika kreativ som en sten ungefär ._.

Du är ju ungefär lika kreativ som jag, du som en sten jag som en fyrkant, är ju bäst på att rita fyrkanter i olika former x) Oftast är de asymmetriska också...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Tråden behöver mer skapelser!

Får väl bjuda på min "Casa du tropique"
BILDBOMB!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Permalänk

Snygga hus, du borde lära dig Maya om du är sugen på att modellera. Annars finns det program gjorde för just arkitektur.
Jag passar väl på att göra lite smygreklam för vårt kommande spel som väl borde klassas som något man gjort i spel?

Jag har gjort modellering samt lead-arbete.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Varför till 99% bara The Sims? Inte enda spelet

Inga nsygga kreationer i Minecraft men kan leta upp nåt.

Permalänk
Medlem

Älsklingen <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Snygga hus, du borde lära dig Maya om du är sugen på att modellera. Annars finns det program gjorde för just arkitektur.
Jag passar väl på att göra lite smygreklam för vårt kommande spel som väl borde klassas som något man gjort i spel?
http://www.youtube.com/watch?v=Y45L9Xm7Yn8

Jag har gjort modellering samt lead-arbete.

Det jag ogillar med modellering och liknande är de krångliga verktygen. En fördel med Sims är att det är enkelt. Därför föredrar jag det.

Skrivet av tcntad:

Varför till 99% bara The Sims? Inte enda spelet

Inga nsygga kreationer i Minecraft men kan leta upp nåt.

Jag som trådskapare, skapar mest saker i Sims, så lite därför. Jag spelar inte Minecraft, men väntar febrilt på att folk ska posta skapelser därifrån. Trodde det skulle bli mycket därifrån. Men jag ser gärna saker från alla spel man kan göra saker i.
Creation Kit för TES och Fallout, trimmade bilar i NFS och liknande, kanske en simpel bana i världsskaparen på Far Cry m.m.

Jag försöker delta en del, men har mest Sims att bjuda på. Nu tycker jag fler kan komma med saker från andra spel!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Synd att jag blev av med alla mina saves när min hårddisk kraschade, annars skulle jag posta lite saker från Minecraft!
Har dock inte haft ett sug efter att spela det på sistone. Någon som vet något annat spel där man kan använda sin kreativitet?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Får väl bjuda på ytterligare ett hus i hopp om att tråden får liv igen!

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär