[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av filipcombat:

Behöver dricka ngt för vattenflaskan blinkar rött. Hittar inget. Tips vart man kan hitta någon vattenflaska? Kommer dö snart annars. Är atm vid en flyghangar...

Jag brukar hitta mer läsk än jag behöver i farmer (gröna prickar i http://dayzdb.com/map)

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Lirar solo just nu för mina svikande kompisar orkade inte med buggarna i spelet.. Så jag söker en grupp! Har en del erfarenhet och är 23 år.

Visa signatur

Asus X99-A | i7 5820k @ 4.2ghz | Kelvin S24 | 4x4GB 2133mhz | MSI GTX 980ti gaming @ 1450 / 3900 Mhz | Evga 850w Gold G2 | 256Gb 850 Pro SSD x2 | Corsair 550D | Acer XB270HU

Permalänk
Skrivet av Kinekin:

Jag brukar hitta mer läsk än jag behöver i farmer (gröna prickar i http://dayzdb.com/map)

Okej, kommer inte hinna att hitta läsk. Vart attackerad av ett par zombies och har bara 3500 i blod så kommer dö... Hann inte ens 1 dag...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Kan någon förklara varför min gubbe bara lägger sig ner när man ska försöka springa iväg. Så fort han går upp på bena så lägger han sig ned...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Okej, kommer inte hinna att hitta läsk. Vart attackerad av ett par zombies och har bara 3500 i blod så kommer dö... Hann inte ens 1 dag...

Försök hitta en vattenflaska nästa gång så kan du fylla på den i vattendrag och pumpar

Visa signatur

Define XL, Gigabyte UD3 X79, Gtx 580 sli (dc2 & referens), Intel i7 3820, Zalman 9900 max, ax1200

Permalänk
Skrivet av leksandarn:

Försök hitta en vattenflaska nästa gång så kan du fylla på den i vattendrag och pumpar

Okej, har inte kört än så ska iaf leva på servern. Men varför lägger sig min gubbe sig hela tiden? När jag försöker ställa mig upp så lägger han sig ned...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Okej, har inte kört än så ska iaf leva på servern. Men varför lägger sig min gubbe sig hela tiden? När jag försöker ställa mig upp så lägger han sig ned...

Du har brytit benen

ett tips det ser du om du har en benbrotts symbol på höger sida utav skärmen, ovanför vatten/mat

Permalänk
Skrivet av Trii:

Du har brytit benen

ett tips det ser du om du har en benbrotts symbol på höger sida utav skärmen, ovanför vatten/mat

Ok, har 2st morfin så det ska vara ok Men hur använder man det?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Kom på hur man använde det men ngn snäll själ som skulle vilja komma bort med en pepsi eller ngt?

Kommer inte skjuta, har inga skott kvar endå.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

annars finns Sweclockers mumble server, där finns spelare i alla åldrar och erfarenheter, det är bara att hoppa in och fråga om någon vill hjälpa till.

Absolut, själv suttit där lite.
Men, det finns nog personer som vill ha lite variation, precis som undertecknad.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av krilleoh:

Absolut, själv suttit där lite.
Men, det finns nog personer som vill ha lite variation, precis som undertecknad.

Kan ju vara trevligt att spela med en liten dedikerad grupp också Ger bara TS alternativ.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Kan ju vara trevligt att spela med en liten dedikerad grupp också Ger bara TS alternativ.

Absolut, alternativ skadar aldrig!

Permalänk

Come on någon som vill offra en burk? xD

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Come on någon som vill offra en burk? xD

Sluta spamma om hjälp, SweC är ingen poliskår som kommer och hjälper alla som sitter i skiten.

Permalänk
Skrivet av add9400:

Sluta spamma om hjälp, SweC är ingen poliskår som kommer och hjälper alla som sitter i skiten.

Haha, vill mest inte köra om allt xD vet att day z är så men om någon skulle fråga om hjälp och jag skulle se det så skulle jag iaf försöka hjälpa till Men det är väl bara jag.

Kan väl meddela att jag ska försöka överleva nu men känns lite surt att dö 8 gånger under 2 dagar man har haft spelet... Mest att jag inte har haft ngt vapen. Och ja jag kryper för den mesta delen...

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Haha, vill mest inte köra om allt xD vet att day z är så men om någon skulle fråga om hjälp och jag skulle se det så skulle jag iaf försöka hjälpa till Men det är väl bara jag.

Kan väl meddela att jag ska försöka överleva nu men känns lite surt att dö 8 gånger under 2 dagar man har haft spelet... Mest att jag inte har haft ngt vapen. Och ja jag kryper för den mesta delen...

Det är helt okej att fråga om hjälp, men när du skriver flera inlägg om samma sak så börjar det bli lite små irriterande.

Permalänk
Medlem

söker gärna en att spela dayz med, är inte alltför proffsig men börjar tröttna på att köra själv

med skype såklart som är lätt att prata med runt 18år

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Come on någon som vill offra en burk? xD

Zombies har ganska stor droprate på dricka, så döda så mycket du kan tills du hittar drickat

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av add9400:

Det är helt okej att fråga om hjälp, men när du skriver flera inlägg om samma sak så börjar det bli lite små irriterande.

Okej, ska väl försöka undvika att skriva flera inlägg

Skrivet av tonix:

söker gärna en att spela dayz med, är inte alltför proffsig men börjar tröttna på att köra själv

med skype såklart som är lätt att prata med runt 18år

Adda mig på steam så kan vi köra Är 15 år om det gör någon skillnad

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av guttag:

Lirar solo just nu för mina svikande kompisar orkade inte med buggarna i spelet.. Så jag söker en grupp! Har en del erfarenhet och är 23 år.

Hoppa in på swec's mumble. Vi söker färskt blod. sitter i kanal: BZ safe zone.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

ta bort

.

Visa signatur

Fractal Design Meshify - Asus Z370-P - I59600K - 16gb Corsair Vengeance - GTX 2070 - Samsung M2 500GB - ASUS 24" VG248QE 144Hz - QPAD MK80 - Qpad 5k - Qpad CT XL

Permalänk
Geeks
SweClockers

Sex trådar sammanslagna. Detta är nu enda tråden om att hitta spelkompisar i Day Z.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Har hittat och kör med ett par st Vi är ca 5 st Fyfan hittade en bil med AS50 och massor annat, nu menar jag RARE items!! Dock så vart vi av med AS50...

EDIT: Fick tbx AS50

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

jag försöker samla alla svenskar i en mirc kanal, för att enkelt hitta någon att spela med, vet ej om jag får skriva kanalens namn i chatten men #dayz.se är den =D skriv gärna nu om ni vill lira !

Permalänk
Medlem
Skrivet av xonic501:

jag försöker samla alla svenskar i en mirc kanal, för att enkelt hitta någon att spela med, vet ej om jag får skriva kanalens namn i chatten men #dayz.se är den =D skriv gärna nu om ni vill lira !

Jag vill gärna lira nu, skicka uppgifter till kanal osv

Permalänk
Medlem

hej

yes kom gärna mumble
mongo.cc
64738
rum:Channel C

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Zombies har ganska stor droprate på dricka, så döda så mycket du kan tills du hittar drickat

Lungt nu har hittat cammo dräkten(vad heter den nu) samt en DMR med 11 magasin Sedan en AS50 sedan 3 st DMR till samt 8 m16 magasin samt en m16

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Lungt nu har hittat cammo dräkten(vad heter den nu) samt en DMR med 11 magasin Sedan en AS50 sedan 3 st DMR till samt 8 m16 magasin samt en m16

Var förvarar du allt det här menar du?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Var förvarar du allt det här menar du?

I bakfickan såklart?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

I bakfickan såklart?

Sluta vara odräglig människa, dessutom dubbelpostar du bullshit.

Poängen med mitt inlägg var att killen igår inte visste var man hittade en läskburk eller vattenflaska och idag har 10 olika vapen med 10 ammo vardera.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W