Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

En riktigt fin cinematic, nog den bästa hittils. Mist of Pandaria kommer att bli ett jävla bra spel. Kan knappt vänta! Funderar faktist på att göra om min Human till Panda, men vet inte riktigt hur en warrior panda ser ut.. Känns lite klumpigt..

Permalänk
Medlem

Riktigt bra cinematic fick gås hud men dock kommer spelet va fattigt. Den ända anledningen man testar det är att spelet är baserat på World pvp i stora miljöer. Horde vs alliance som det ska vara Förutom det kommer jag inte palla med Kung fu pandor och Pokemon.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg cinematic! Men spelar inte längre WoW och tror inte MoP kommer bli något vettigt. Kanske vara jag som har tröttnat på det generellt också.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Håller med det var en riktigt bra cinematic, men spelar inte längre alls. MOP kommer nog inte bli någon höjdare men bilzzard lyckas då alltid med cinematics det må jag säga!

Visa signatur

Kamera: D800
Optik:Nikkor 24-70mm f/2.8, Nikkor 70-200 f/2.8 VR, Sigma 50mm f/1.4, 500m f/4 VR

Permalänk
Medlem

Håller med men vad vet vi?De värt att testa iallafall är det dåligt blir det GW2

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Riktigt bra cinematic! (som vanligt) Dock inte lika episk som de tidigare har varit. Hoppas som f*n att mop blir ett bra spel.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Inaktiv

Är grafiken som i videon kommer jag lätt spela. Tror inte det dock. ^^

Permalänk
Medlem

Sicket jäla trams.
Bliz har fullständigt tappat greppet om sina spel.
Och vad var det för slags varelser i klippet ? Dr Jekyll och The Hulk ?

Permalänk
Medlem

I don't want to live on this planet anymore.

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem

Ugh... snacka om att ge ett barnsligt wibe när man ser den videon..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

inte spelat wow på länge men förut var ju trailersen seriösa och eoic, det var den här i början men ett tag senare in kändes det som att den hörde hemma som en typ TF2 trailer.. lite komisk stil eller nåt oseriöst defenitivt annolunda mot dom tidigare

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Skrivet av Laggzor:

inte spelat wow på länge men förut var ju trailersen seriösa och eoic, det var den här i början men ett tag senare in kändes det som att den hörde hemma som en typ TF2 trailer.. lite komisk stil eller nåt oseriöst defenitivt annolunda mot dom tidigare

Håller med, fram tills pandan kom var den riktigt bra med en lite mörk och seriös stämning (dock såg orcen och människan såg lite mysko ut). Sen tramsade det loss och kändes mer som en barnfilm, det episka som byggdes upp i början kördes i botten totalt.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Inaktiv

Brukar få gåshud av blizzards expansion cinematics.. ej denna gång.

Permalänk
Medlem

Grymt tråkig cinematic, snyggt gjord, men det var allt..

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Kung fu panda 3

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Pandarian fanns ju iofs innan Kung Fu Panda but still...

Håller helt med om att det tar en allt för barnslig vändning. Titta på cenematicsen på vanilla, den är cool!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Sicket jäla trams.
Bliz har fullständigt tappat greppet om sina spel.
Och vad var det för slags varelser i klippet ? Dr Jekyll och The Hulk ?

De såg ju ut som de alltid gjort i Blizzards cinematics, enda sedan WC1 (något uppdaterade dock). Lite träligt att de gick för comic relief på Pandan, men vad kan man förvänta sig när spelet tydligt är riktat till en yngre skala spelare.

Permalänk
Medlem

Riktigt trevlig cinematic! Får mig inte mindre sugen på att prova mists of pandaria. Jag tror många är rädda för att det inte skal vara häftigt och coolt men, jeg tror det kommer bli riktigt bra. Det är ändå ganska vågat av Blizzard att göra dethär, Panda liksom...? Jag tror nog dom vet att folk är skeptiska.

Låt oss hoppas!

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eroish:

Pandarian fanns ju iofs innan Kung Fu Panda but still...

Håller helt med om att det tar en allt för barnslig vändning. Titta på cenematicsen på vanilla, den är cool!

Kan hålla med, pandarian var först, men dessa löjliga rörelserna som de använder sig av i tex denna cinematic tycker jag gör hela barnsligheten. Vanilla är helt klart favoriten! Kan nog säga att detta var den sämsta WoW cinematic trailern, vad jag tycker.

I själva spelet så bryr jag mig inte så mycket om pandorna, men rörelserna i denna trailer retar mig lite.

Hur som helst så kommer jag prova spelet, är ändå låst till februari 2013 pga Annual Pass. De satsar mer på kriget mellan Horde och Alliance vilket jag tycker är väldigt bra, vi får se hur det blir. Något jag vill se är ett mer balanserat spel, vanilla tycker jag var bra när det kommer till balans, men lär väl bli svårt att åstadkomma med alla hundratals attacker/spells som de har lagt in sen dess. Jag har ständigt gått ifrån och tillbaks till World of Warcraft, men nu lirar jag mest för att snacka och lira lite med polarna, blir jag missnöjd på Mists of Pandaria så blir det där jag lägger ner med WoW.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Vad blizzard än skulle hitta på så skulle folk vara skeptiska till det. Dagens gnälliga fanbase..

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Har också slutat med WoW för ett tag sen. Men jag brukar alltid falla tillbaka när varje ny expansion kommer. Förmodligen kommer jag göra det den här gången också.

Ang. video så håller jag med er. När pandan dök upp så försvann allt de episka och byttes ut mot komik som förmodligen uppskattas mer hos den yngre publiken.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

Mycket bra cinematic, dock faller det hela lite när pandan kommer in, tyvärr.

Kommer att spela GW2 när det kommer den 25/8, men om det inte är kul nog så kommer jag väl falla in i WoW igen antar jag. Just nu har jag dock inte spelat WoW sedan april dock.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Skrivet av Subzero299:

Kung fu panda 3

var ungefär den tanken jag fick också...

slutade spela wow vid releasen av cataclysm körde cata betan ett tag innan release och insåg att jag fått nog av wow då det vid varje expansion är samma resa igen. gammal gear blir bajs och jagande efter något nytt...

denna blir väll lite udda dock nu när WoW goes Farmville/Pokémon...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Även om jag inte spelat sedan jan 2011 så var videon bra med glimten i ögat så att säga, kommer dock inte testa spelet får bli GW2 för hela slanten och invänta vad Titan kan bli för något

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eriksson(X):

Även om jag inte spelat sedan jan 2011 så var videon bra med glimten i ögat så att säga, kommer dock inte testa spelet får bli GW2 för hela slanten och invänta vad Titan kan bli för något

Titan?

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Blizzards nya MMO lir som ska bygga på helt nytt IP beräknat 2015.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eriksson(X):

Blizzards nya MMO lir som ska bygga på helt nytt IP beräknat 2015.

Och som bara är skrönor. Titan är kodnamnet - alltså inget namn Blizzard har gett ut klart och tydligt samt har Blizzard enbart nämnt att de ska börja på ett nytt spel.

Permalänk
Medlem

Nice men tvivlar på 2015.Blizzard kommer fortsätta med wow till levelcappen 100 .
Tror de smartare om dom gör wow2 eller titan ett tag efter det.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

Och som bara är skrönor. Titan är kodnamnet - alltså inget namn Blizzard har gett ut klart och tydligt samt har Blizzard enbart nämnt att de ska börja på ett nytt spel.

Vet att Titan är arbetsnamnet sen vad det heter i slutändan får vi vänta ett tag på.
Men att det ska bygga på nytt IP har dom sagt redan sedan 2007.

"Titan was confirmed to be a new IP (Intellectual Property) by WoW CM Zarhym, in a post from 2007."

"During the company's Q2 2010 earnings call Activision Blizzard CEO Robert Kotick commented on the Titan project and confirmed it would be an entirely new IP."

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar