[DayZ] Jag söker någon att spela med (enda tråden)

Permalänk
Medlem

Tänkte spela detta spelet lite inatt från 11-12 och fram till två-tre + imorgon förmiddag och spelar gärna med någon, befinner mig i närheten av Bor. Är relativt välutrustad (Höhö) med verktyg både NV och Rangefinder bland annat men överlag ganska noob på spelet!

Skype - niklasloow - niklas_loow@hotmail.com eller skriv pm här!

Permalänk
Medlem

tjena jag söker efter några som skulle vilja spela med mig och 2 till, vi är ganska välutrustade har 2 as50 typ alla verktyg och utrustning förutom rangefinder. vi är väll ganska duktiga tror jag haha adda på steam om ni vill lira lite med oss rtfmretard

skillade? http://www.youtube.com/watch?v=LBZGqixvwTM&feature=plcp

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Medlem

Är det några som vill samarbeta lite på Lingor Islands? PM:a då

Permalänk

Har precis skaffat dayz så om nån är sugen på att lira med en nybörjare skicka ett pm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av randomstar:

Har precis skaffat dayz så om nån är sugen på att lira med en nybörjare skicka ett pm.

Första tiden ska man alltid spela ensam, eller med en annan nyböbörjare. Det är en för spännande tid för att spoilas av någon som redan vet allt.

Permalänk
Medlem

Söker nån(några) kul att lira med.. spelar inte allt för aktivt men lite då och då.. spelat i nån vecka så har grundläggande skills i spelet.
Dom jag tidigare spelade med har slutat så då söker jag andra!

Har ett tält och en trakor.. annars inget att hänga i granen!

Dra iväg ett PM till mig med kontaktuppgifter om ni är sugna att spela lite

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

behöver folk att spela med ikväll, om ni har lust? vi är 3 killar, kör på en privv server. har gear att rusta upp er med isf! och fordon!

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag fixade nyligen DayZ och provade lite lätt. Gick vilse i någon skog och hitta inte ut. Slutade med att jag kom ut på en väg där jag blev skjuten av någon.

Så jag söker efter folk och lira med. Är en riktig nybörjare och har en IQ på sisådär 20 kanske.
Är 23 år och trevlig.
Gärna skype.

OBS Kan hända att jag får konstiga skrattanfall men vem säger att det är tråkigt med lite flin.
Skicka ett PM till mig om ni vill lira.

Permalänk
Medlem

Tänkte lira lite nu, någon som är sugen?

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem

DayZ - Team / Squad sökes!

Tja p12an hära, Ja jag är 12 år om ni har problem med det kan haters lämna denna sida.
Jag är kanska noobig på DayZ och skulle vara roligt om jag skulle kunna köra med andra för ingen av mina kompisar kör DayZ och jag har inte ens fått ett vapen än Som jag tycker så är jag ganska mogen och inte så omogen som resten av människor i min ålder.
Jag kör med DayZ Commander så jag antar att du måste ha det också. Kör inte på en speciell server men ni kanske har någon speciell server kanske ^^ Eller så får vi hitta en. Min skype är: oliver93magiska
Haters gonna hate.
- p12an
Edit: IP 46.246.120.108:2500

Permalänk
Medlem

Jag lirar lite då och då, är lite av en nybörjare och har inte så bra gear men vill gärna ha en grupp att spela med, skicka PM eller adda mig på skype emanuel.cantillana!!

Permalänk
Medlem

Gillar ärligheten i alla fall

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Medlem

Jag kör med 2 kompisar du skulle kunna få vara med oss, vi har bra saker ak,m4 osv. Vi har nog en Enfield över som du kan få isåfall. Lägg till mig på skype gustaf981

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Computerguy:

Jag kör med 2 kompisar du skulle kunna få vara med oss, vi har bra saker ak,m4 osv. Vi har nog en Enfield över som du kan få isåfall. Lägg till mig på skype gustaf981

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tänkte börja jag med, kanske både jag och TS kan joina?

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Jaha..jag är 15 år och jag är byxmyndig men än har jag inte fått nap..var jag för ärlig?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LucasSj:

Jag tänkte börja jag med, kanske både jag och TS kan joina?

Det var inget, vart perm globalt bannad

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

du kan väll också förklara varför han ska använda den tråden....

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

du kan väll också förklara varför han ska använda den tråden....

Ansåg att det var ganska obvious...

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Ansåg att det var ganska obvious...

eller?

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Jag tänkte börja jag med, kanske både jag och TS kan joina?

Vi kan köra Har ingenting sämst gear inte ens ett vapen. Fick hjälp av en cool spelare på servern som hade helikopter men hade ingen pistol för då skulle jag fan dansa<3

Permalänk
Inaktiv

Gillar att du är ärlig om din ålder
Jag kan tänkas spela med dig när jag har tid

Är just nu vid ett airfield där det finns väldigt bra loot. Så om jag hittar ett vapen som jag kan undvara så kan du få det

Permalänk
Medlem

Någon som lirar?

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Gillar att du är ärlig om din ålder
Jag kan tänkas spela med dig när jag har tid

Är just nu vid ett airfield där det finns väldigt bra loot. Så om jag hittar ett vapen som jag kan undvara så kan du få det

Bara adda mig på skype isf. Mitt skype är oliver93magiska

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Såg en pvplogger lootade han rejält på hans pistoler och grejer så hittar man en polisbil och staden var full av helikoptrar så frågar man om man får åka med så tänder någon jävel ner hela jävla staden D; Rip min shotgun, polisbil och M1911

Permalänk
Medlem

Letar efter någon att spela med, är ganska tråkigt att köra ensam..
Pm:a mig ifall ni vill köra!

Visa signatur

CPU: i5 3570K | GPU: GTX 670 DirectCUII Top | PSU: Corsair AX 850W | Moderkort: Asus Sabertooth Z77 | RAM: Corsair Vengeance 16GB | HDD: WD Caviar Black 1,5TB | SSD: A-Data Premier Pro SP900 128GB | Chassi: Corsair Obsidian 550D | CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Fläktar: Corsair AF120 Quiet Edition x6

Permalänk

Några/Någon skön som vill ta upp med mig och några polare som gibbar på kvällarna (runt 8-tiden)?
Skype: SixLittleEggs

Alternativt PM:a mig.

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Det var inget, vart perm globalt bannad

Får man fråga varför du blev bannad, fusk ?

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande är vaken, eller som är nyvaken som vill lira?

Har bra gear, Range finder, Nightvision, GPS o annat smått o gott. Näst bästa snipern med. Nej, jag är ingen hacker.
Lirat länge på gubben så, vill lira med någon som har tid o ork att ligga o scouta och har likvärdig gear.

Har dock ingen Ghillie suit, så har du en över och kanske tält så skulle det vara nice som fan.
Svarar endast på PM.

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem

DayZ Team sökes

Undrar om några vill va med och spela lite DayZ, kontakta mig här på sweclockers.com