medal of honor warfighter!

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det är dedikerade servrar till pc ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av KlyfftPotatis:

Fattar fortfarande inte varför xbox är dom enda som får beta i helgen....
Vet inte om jag vill köpa det eller ej. Måste se klipp på det ev stream.

Någon som läst hur banornas storlek är? BC2 eller som COD?

Pengar... Microsoft get EA pengar för att bara ha betan på xbox för fler ska spela xbox och skaffa guld member på live
Kartor så är det blandat. Vissa kartor som kör nästan som Rush är större. Men sen kan man köra TDM på mindre del av kartan

Skrivet av xdavvex:

Nån som vet om det är dedikerade servrar till pc ?

Skickades från m.sweclockers.com

Servrar ja.
Hur dom kommer styras vet jag ej än.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Kommer vi iallafall få VOIP ? eller det kanske inte släpps i spelet? ge mig fan på att vi inte får det iallafall.

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Kommer köpa det, gillade faktiskt de tidigare MoH, hatade det i början, men när jag gav det en chans till så var det riktigt kul faktiskt, hoppas på att de låter banorna vara lite större än CoD-format, utan med som TDM i BF3.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Har bokat det men nu när jag kollat lite ser det för lätt ut:s ingen rekyl osv. Och jag fattar inte alla som klagar på supression i bf3 om du har problem med det är du förmodligen för dålig:p

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Har bokat det men nu när jag kollat lite ser det för lätt ut:s ingen rekyl osv. Och jag fattar inte alla som klagar på supression i bf3 om du har problem med det är du förmodligen för dålig:p

Eller så spelar man run and gun sniper, då man ofta är körd på medium range om fienden lyckas spruta iväg några kulor åt ens håll innan man hunnit sätta en kula i skallen på dem

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Beta stream redan från event http://www.twitch.tv/gamespot

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Eller så spelar man run and gun sniper, då man ofta är körd på medium range om fienden lyckas spruta iväg några kulor åt ens håll innan man hunnit sätta en kula i skallen på dem

Sant men det är ju inte ett jätte problem:) man får ju vara lite taktisk oxå.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Skrivet av bobzombie:

Sant men det är ju inte ett jätte problem:) man får ju vara lite taktisk oxå.

Ne, skulle säga att det är ett större plus än ett minus, känns som att supportklassen skulle vara värdelös utan suppression, och är rätt skönt att kunna täcka medspelare genom att ge coverfire Tycker dock att det skulle dras ner lite när man har sniper, då det gör vapnet i stort sett värdelöst då det har så låg fire rate.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Ne, skulle säga att det är ett större plus än ett minus, känns som att supportklassen skulle vara värdelös utan suppression, och är rätt skönt att kunna täcka medspelare genom att ge coverfire Tycker dock att det skulle dras ner lite när man har sniper, då det gör vapnet i stort sett värdelöst då det har så låg fire rate.

Ja det håller jag helt med om support är en ganska dålig klass imot dom andra. och ja snipers borde få mindre supression då det ska va väldigt pricksäkert och låg rof man kan ju inte meja ner 10pers på några sekunder.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZixX:

Nu vet jag inte vilken armé du är med i, och vad du har fått för specialträning, men inte fan siktar jag såhär fort med AK5:an iaf: http://www.youtube.com/watch?v=IPGS3T3sjUQ&feature=plcp

Kolla 3min+

Visst, övergången till 4x siktet (eller vad det ska vara) var sjukt snabbt men en insatssoldat med mycket träning ska vara bra då det är hans jobb. Såhär kan det se ut i sportskyttet:

En snabb kille med revolver (IPSC):

http://www.youtube.com/watch?v=lLk1v5bSFPw&feature=endscreen&...

Här är hur det ser ut på IPSC-tävlingar i Sverige med AR15 (som är halvauto, patronvis eld):

http://www.youtube.com/watch?v=GOfGdFlxYOY

Hagel shootout Ryssland:

http://www.youtube.com/watch?v=w0w9KC1afcM

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Skrivet av Tobias75:

Visst, övergången till 4x siktet (eller vad det ska vara) var sjukt snabbt men en insatssoldat med mycket träning ska vara bra då det är hans jobb. Såhär kan det se ut i sportskyttet:

En snabb kille med revolver (IPSC):

http://www.youtube.com/watch?v=lLk1v5bSFPw&feature=endscreen&...

Här är hur det ser ut på IPSC-tävlingar i Sverige med AR15 (som är halvauto, patronvis eld):

http://www.youtube.com/watch?v=GOfGdFlxYOY

Hagel shootout Ryssland:

http://www.youtube.com/watch?v=w0w9KC1afcM

De där har ju ingenting med att göra vad som diskuterats...det är inte hur snabbt man kan gå från target till target, utan att tiden från att de har vapnet vid bröstet i spelet till att de kikar stadigt genom siktet är för kort för att se någorlunda naturlig ut, ser mer ut som att vapnet teleporteras från bröst till ögonhöjd. Ingen sån hastighet visas någon gång i de videos du länkat.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Visst, men pistoldrag från händer ledigt utmed sidan till skott i tavla skjuter JAG på säg 5 tiondelar av en sekund och jag är ingen speciell. I spel videon springer de med vapnet i redo ställning så du behöver bara höja vapnet så siktet hamnar i synfältet, dvs en höjning på 5-10cm. Håller med om att animationen är ful/frånvarande men det går o göra riktigt fort. Under framryckning/rörelse ligger hyfsade skyttar på 2 skott/sekund. Dvs sikta, krama,skjut,ta rekylen,hitta trigger reset punkten, sök nytt mål,krama,skjut etc etc. Men ja, animeringen är ful

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Skrivet av Tobias75:

Visst, men pistoldrag från händer ledigt utmed sidan till skott i tavla skjuter JAG på säg 5 tiondelar av en sekund och jag är ingen speciell. I spel videon springer de med vapnet i redo ställning så du behöver bara höja vapnet så siktet hamnar i synfältet, dvs en höjning på 5-10cm. Håller med om att animationen är ful/frånvarande men det går o göra riktigt fort. Under framryckning/rörelse ligger hyfsade skyttar på 2 skott/sekund. Dvs sikta, krama,skjut,ta rekylen,hitta trigger reset punkten, sök nytt mål,krama,skjut etc etc. Men ja, animeringen är ful

Skickades från m.sweclockers.com

Juste, nu påminde du mig om något jag tänkt skriva tidigare;

Animationerna ser ju skittråkiga och väldigt stela ut, hoppas det är fixat sen dessa videos spelats in.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Varför tycker alla att realism är så extremt viktigt? Tycker ni att man ska börja slöa ner muskänsligheten så att man vrider sig i samma hastighet som en människa också? Förstör alla möjligheter till att basera spelet på en gnutta skicklighet.

---

Jag kan tänka mig köpa spelet om snipern funkar som i bc2, ett skott för bodyshots på runt 15 m dvs.

Permalänk
Medlem

http://m.youtube.com/watch?v=Pbjc8AUTB8k

Hoppas länken fungerar.

Ryggen mot målet, pistolen hölstrad, 2 skott i varje tavla (3 tavlor), magasinsbyte och sen 2 skott i varje tavla igen. 12 skott på 3,7s.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Har bokat det men nu när jag kollat lite ser det för lätt ut:s ingen rekyl osv. Och jag fattar inte alla som klagar på supression i bf3 om du har problem med det är du förmodligen för dålig

För dålig?....

Det suppression gör är att göra spelet LÄTTARE för SÄMRE spelare, och mera "random", man träffar inte det man skjuter på, då skotten flyger åt alla håll, helt random, och detta förstör spelet TOTALT ur en eSportares synvinkel.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Skrivet av ZixX:

För dålig?....

Det suppression gör är att göra spelet LÄTTARE för SÄMRE spelare, och mera "random", man träffar inte det man skjuter på, då skotten flyger åt alla håll, helt random, och detta förstör spelet TOTALT ur en eSportares synvinkel.

Jo, jag tycker att suppression ska finnas, men att den ska göras ordentligt, inte latmaskvägen som de gjort i BF3. Är lite konstigt att man inte blir suppressad när fienden faktiskt träffar en, som om man blir mindre berörd av en kula i axeln än att de viner förbi, sen att det bara gör vapnen mindre träffsäkra är också helt ologiskt, borde istället vara så att rekyl blir värre, och att man måste vara bättre på att kontra rekylen för att kunna skjuta rakt under beskjutning.

Att man som sniper kan sikta rakt i skallen på en fiende när man skjuter, och ändå missar kulan med 20 meter visar ju mer på att själva geväret blir nervöst och börjar skjuta snett, än att soldaten själv är rädd.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jo, jag tycker att suppression ska finnas, men att den ska göras ordentligt, inte latmaskvägen som de gjort i BF3. Är lite konstigt att man inte blir suppressad när fienden faktiskt träffar en, som om man blir mindre berörd av en kula i axeln än att de viner förbi, sen att det bara gör vapnen mindre träffsäkra är också helt ologiskt, borde istället vara så att rekyl blir värre, och att man måste vara bättre på att kontra rekylen för att kunna skjuta rakt under beskjutning.

Att man som sniper kan sikta rakt i skallen på en fiende när man skjuter, och ändå missar kulan med 20 meter visar ju mer på att själva geväret blir nervöst och börjar skjuta snett, än att soldaten själv är rädd.

Om det absolut ska finnas, så borde man kunna stänga av det i server configen iaf.

Och jag hade kunnat köpa att man såg suddigt eller ngt, men att vapnet skjuter snett är ju bara helt galet.

Jag vet att EA bara vill tjäna pengar, vilket är väldigt synd för esporten. Men MOD verktyg osv borde släppas, dom säger att det är för att det blir lätt för de som bygger fusk, men vadå, fusken kommer ändå, så vad spelar det för roll?
CS 1.6 lever fortfarande, pga att det inte är random, det är bra hitbox osv.

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av KlyfftPotatis:

Kommer vi iallafall få VOIP ? eller det kanske inte släpps i spelet? ge mig fan på att vi inte får det iallafall.

Där finns voip i spelet ja

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Så nu har jag testat betan lite på xbox spelade en stund gick sedan till datorn och avbeställde mitt ex till pc! vilket jävla skämt det var! pinsamt dåligt alltså gameplay mässigt inte grafik och så vet att det är en beta.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Så nu har jag testat betan lite på xbox spelade en stund gick sedan till datorn och avbeställde mitt ex till pc! vilket jävla skämt det var! pinsamt dåligt alltså gameplay mässigt inte grafik och så vet att det är en beta.

Utveckla gärna vad som var dåligt. Alla fps-spel suger väl mer eller mindre på konsol. Är du van att spela andra fps-spel på konsol?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Så nu har jag testat betan lite på xbox spelade en stund gick sedan till datorn och avbeställde mitt ex till pc! vilket jävla skämt det var! pinsamt dåligt alltså gameplay mässigt inte grafik och så vet att det är en beta.

hur länge spelade du??

i bland får man ge spelen lite tid,tyckte bf3 sög först ,älskar det nu!

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

hmm hur ska jag förklara det, asså mekaniken i spelet känns fel och trög det känns som om frostbite motorn inte passar till spelet. om någon spelade homefront? så är det den kännslan man får av spelet. plus att det var väldigt cod likt (det första som hände när jag kom in var att bli noobtubbad). och det var konstiga linjer runt spelarna och om nån var spotad så såg man personen genom väggen, i andra spel kallar vi det för wallhack! :D.Killstreaks är det i spelet oxå det märks att dom försöker göra ett så lätt spel som möjligt. Så är långt ifrån imponerad av detta det känns värre att spela det nya imot MoH 2010 kan tänka mig att det kommer spelas när det kommre ut och sen dö ut väldigt fort

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Synd om det inte är bra. Jag hade nog tänkt köpa det här spelet framom CoD och Crysis och inväntar fler omdömen och riktiga recensioner innan jag ger upp på spelet.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av bobzombie:

hmm hur ska jag förklara det, asså mekaniken i spelet känns fel och trög det känns som om frostbite motorn inte passar till spelet. om någon spelade homefront? så är det den kännslan man får av spelet. plus att det var väldigt cod likt (det första som hände när jag kom in var att bli noobtubbad). och det var konstiga linjer runt spelarna och om nån var spotad så såg man personen genom väggen, i andra spel kallar vi det för wallhack! :D.Killstreaks är det i spelet oxå det märks att dom försöker göra ett så lätt spel som möjligt. Så är långt ifrån imponerad av detta det känns värre att spela det nya imot MoH 2010 kan tänka mig att det kommer spelas när det kommre ut och sen dö ut väldigt fort

Känns bara som du inte gav de en chans.
Först och främst de är en beta.
Grafiken är 100 gånger bättre på pc.
Tycker det är hur skönt som helst.... inte alls samma random run and gun som typ CoD.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Lirade alphan på PC ett tag sen och va inte särskilt imponerad. Kan ju inte bedöma hela spelet från alpha stadiet men från grund och botten är det bara EA's försök på CoD. WF kanske har bättre grafik men spelstilen och banorna är samma sörja i mina ögon. Kul med buddy systemet dock, aldrig sett det i ett FPS spel förut.

Undrar även hur singleplayern kommer se ut. MoH2010 hade en grymt bra campaign jämfört med resten av alla nutidens linjära 'AMERICA IS DOMINATE' shooters.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Känns bara som du inte gav de en chans.
Först och främst de är en beta.
Grafiken är 100 gånger bättre på pc.
Tycker det är hur skönt som helst.... inte alls samma random run and gun som typ CoD.

mm vet att det är en beta och tog inte upp grafiken alls i mina argument för jag vet att det ser skit ut på console. och ja det är en beta men det är faktiskt mindre än en månad tills det kommer ut. det var inte specielt buggit och så, men det är ett cod med snyggare grafik. ps. jag suger på att spela consol spel men brydde mig inte om att jag dog spang mest omkring och kände av spelet. så efter 3 timmars spelande så har jag samma uppfatining som tidigare. det är jävligt tråkigt hade stor förhoppningar på detta spel man det blev bara FAIL tycker jag.

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Det är väl meningen att det ska vara ungefär som CoD fast bättre. Lite som att spela paintball på dator.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av phreec:

Lirade alphan på PC ett tag sen och va inte särskilt imponerad. Kan ju inte bedöma hela spelet från alpha stadiet men från grund och botten är det bara EA's försök på CoD. WF kanske har bättre grafik men spelstilen och banorna är samma sörja i mina ögon. Kul med buddy systemet dock, aldrig sett det i ett FPS spel förut.

Undrar även hur singleplayern kommer se ut. MoH2010 hade en grymt bra campaign jämfört med resten av alla nutidens linjära 'AMERICA IS DOMINATE' shooters.

Snacka inte om detta här då det är fortfarande NDA!!!!!

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|