Apple direktsänder video från kvällens evenemang – start klockan 19:00

Permalänk
Medlem

Begränsningen kanske är för att allt skulle krascha om alla hade tillgång till att se det?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Sitter nu med streamen igång via min Mac mini ansluten till min tv. Bra kvalité!

Permalänk

Bara jag som får en stillastående video med ljud på min iPad? Hur är det för er andra?

EDIT: Okej, det verkar fungera bra nu.
För övrigt kör dom hjärntvättningsprocessen just nu, där folk springer och ger varandra high five var 5:e sekund.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Quicktime Alternative borde väl fungera för de som inte vill installera Apples variant

Tror du? Det är ju inte bara QT som är ett krav nämligen.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hittade en stream om någon saknar.
http://www.ustream.tv/ltktv

Permalänk
Medlem

Streamen fungerar inte på min Macbook Pro. Tack, Apple.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk

Än så länge har det mest handlat som produkterna som lanserades vid förra eventet, iPhone 5, iPad nano och iPad touch. Redan finns det 200 miljoner enheter som kör iOS 6!

Permalänk

Streamen fungerade riktigt bra i början och hade bra kvalité, men nu har den börjat hänga sig.

Permalänk

zzzZzzZZzzzZzzzZ atm.... Tim kan verkligen inte detta. sitter o bara "jaha, intressant..."

Permalänk

iPad mini hade varit kul att se, mest om dom lyckas göra den tunnare än tunnast. Dock håller jag kvar vid min iPad 10 tum med retina skärm. Enligt mig ska tablets vara 10 tum då hoppet från de flesta smart phones (4-5 tum) upp till 7 tum blir alldeles för litet.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

"Quicktime, webbläsaren Safari samt en enhet med operativsystemet OS X eller IOS"

Mycket svordomar i samma mening.. Men allvarligt ist, finns det en streaminglänk för oss andra som inte har denna kombination av mjukvara? Låt oss säga... Windows 7 och Chrome för ovanlighetens skull?

http://www.ustream.tv/ipadmini Den funkar bra

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk

Tim sköter sig jättebra, men ingen har ju Jobs karisma, eller gravitas, om man gillar det uttrycket.

Permalänk
Medlem

Haha! Alla verkar uttråkade av Tim. Varför viskar han väser när han pratar.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tri_State:

iPad mini hade varit kul att se, mest om dom lyckas göra den tunnare än tunnast. Dock håller jag kvar vid min iPad 10 tum med retina skärm. Enligt mig ska tablets vara 10 tum då hoppet från de flesta smart phones (4-5 tum) upp till 7 tum blir alldeles för litet.

Tunnare kan den säkert bli. Frågan är hur bra den är överlag. Det ryktas om en skärm som inte är retina för att hålla priset nere.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tri_State:

För övrigt kör dom hjärntvättningsprocessen just nu, där folk springer och ger varandra high five var 5:e sekund.

Haha:P Gillar verkligen apples produkter men deras filmer när dom visar folks reaktioner är lite överdrivet;)

Permalänk

Ny version av iBooks, 3.0. Man behöver inte vända blad, evighets-scroll typ. iCloud integrering, och delning. Flera språk också.

Permalänk
Medlem

Vadå? Ligger MAC före PC?

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Skrivet av Hardware guy:

Predikan för de redan troende

Känner exakt lika, man får den känslan när man ser deras "event" det är amaazing hit och d e amazimg dit
Känns mer som en hjärntvättande predikan än någoting annat usch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maysay:

Haha! Alla verkar uttråkade av Tim. Varför viskar han väser när han pratar.

Tim är jättebra på logistik och affärsprocesser. Offentliga framträdande har aldrig varit hans grej....

Permalänk

Dags för Phil Schiller att prata om Mac, nya Mac that is!

Permalänk
Medlem

Har alltid smutskastat steve så mycket det bara går för att få två sidor på myntet. Men HERREGUD VAD JAG SAKNAR STEVE JOBS när jag ser domhär tomtarna.

Att göra en enkel paus eller tonskift i rösten är inte raketforskning, det är väldigt simpelt. Steve var presentationsjesus.. inget snack. Man märker det väldigt snabbt när domhär kommer fram och förstör hela grejjen med apple's presentationer.

RIP STEVE!

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Tim är jättebra på logistik och affärsprocesser. Offentliga framträdande har aldrig varit hans grej....

Vem jämför du med? Tycker att Tim är skönare att lyssna på jämfört med Steve Balmer och Larry Page.

Permalänk

Nu kommer 13" MacBook Pro with Retina Display!

Permalänk
Medlem

Lol, vad mycket nyheter Är den bara tunnare? De gör verkligen inte så mycket nytt.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk

Yep, det blir retina på 13"

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Skrivet av Wifi:

Tunnare kan den säkert bli. Frågan är hur bra den är överlag. Det ryktas om en skärm som inte är retina för att hålla priset nere.

Jo, det har jag också läst. Vilket återigen gör den ännu mindre intressant.

Skrivet av kenny88g:

Haha:P Gillar verkligen apples produkter men deras filmer när dom visar folks reaktioner är lite överdrivet;)

Haha, fyfan ja. Tim Cook's röst är också extremt jobbig i längden när han säger tiden säger hur fantastiskt allt är.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

1,6 Kg !!!!

Permalänk
Avstängd

och jag som trodde apple skulle erkänna att dom skulle göra något eget typ som överge Linux baserade OSX och faktiskt skapa något helt eget från grunden.

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Skrivet av Feeku:

Vem jämför du med? Tycker att Tim är skönare att lyssna på jämfört med Steve Balmer och Larry Page.

Ifrågasätter du Balmer? Developers, Developers, Developers, Developers!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36