Permalänk
Medlem

Vore ju kul om man kunde få igång en karta....

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Inaktiv

Hade gärna spelat nu men jag kommer inte in :/ Ni som spelar i SweClockers #1 kolla gärna in min stad

Permalänk
Medlem

Sitter på Mumble nu i "min" önskade Simcity kanal och tjötar med massa kulit folk
Tack Sweclockers Admin (LAN) för det rummet

Nu ska vi försöka få igång Simcity med bara

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Suttit och försökt skapa min region i 20 minuter utan att det gått och nu gick servern ner.
Så blir till att sova och försöka imorgon bitti istället.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Var tydligen inte nog med att man fick svälja sin stolthet iom deras jävla DRM tjafs, man var tvungen att bli våldtagen vid launch också enligt EA's vanliga rutiner... Så jävla less på spelindustrin nuförtiden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasp:

Var tydligen inte nog med att man fick svälja sin stolthet iom deras jävla DRM tjafs, man var tvungen att bli våldtagen vid launch också enligt EA's vanliga rutiner... Så jävla less på spelindustrin nuförtiden...

Diablo 3, någon som kommer ihåg?

Jag väntar tills senare idag elle i helgen på att de ska fixa allt

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Man är ju inte förvånad direkt, men ja D3 Ush mardrömmar, WoW Expansionener.... man är ju typ "van" numera.

Permalänk
Medlem

Waterboarding borde vara ett lämpligt straff för den som kom på att sätta lokala språk i spelet utan någon tydlig sätt att ändra det! Varför skulle jag vilja spela på Svenska?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Kom in på Europe East 2

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Kom in på Europe East 2

Jag kom in i spelet precis efter midnatt, men jag kunde inte starta en bana då det stod att det inte gick när jag valde zon i en region. Nu står det bara "letar efter uppdateringar i launchern"...

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Är det någon mer som har problem med vänlistorna? Har skapat en privat region men hittar ingen polare så kan inte bjuda in någon :/

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk

Har förhandbokat, men det står att det inte är tillgängligt ännu i origin. Någon annan med erfarenhet av detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sushifrukt:

Är det någon mer som har problem med vänlistorna? Har skapat en privat region men hittar ingen polare så kan inte bjuda in någon :/

Samma sak här, hittar personer i listorna när man söker. Sen får man "Error: Could not do friend request" eller liknande. Någon som har stött på problemet och löst det?

PS. Verkar som felmeddelandet bara uppstår ifrån menyn. Är man inne på en karta så händer bara inget!

Visa signatur

🖥️ | Ryzen 3800X | Radeon 580X | 32 GB | +3 TB SSD

“Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.” - George Carlin

Permalänk
Medlem

Mitt vägrar starta, kommer till den där lilla uppdateringsskärmen som man väljer server på etc, så står det "Söker efter uppdateringar" och så hör jag musik... Vad göra?

Permalänk
Avstängd

Samma för mig, det är väl bara att vänta

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Inte fått nån nyckel än så jag får väl sitta och kolla på livestreamen. Det är ändå för sent, ska se ett tag dock.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk

Kul att man får vänta "en stund"

Permalänk
Medlem

Nu drösade servrarna i backen som en säck potatis på min sida...

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan köpa för att kunna lira idag torsdag?

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk

BAAAH!! Samma strul som med Diablo 3 lanseringen... Kan inte ens starta en tutorial....

Permalänk
Skrivet av MrTin:

Någon som vet var man kan köpa för att kunna lira idag torsdag?

origin så kan du lira direkt.

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem

Visste att det skulle vara skakigt, men det kommer ta en del timmar innan det här fungerar...

Permalänk
Medlem

Vad är detta för skit egentligen! Må hin håle ta all denna sketna social interaction/non-offline bullshit och kör upp skiten! Kan jag få spela offline!?!?!?!??!
Sen att servrarna inte fungerar för den delen nu heller är ju en annan femma.. Jesus..

Visa signatur

Overkill Desktop: Corsair Graphite 600T | Corsair TX850W | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1100T@4.0 GHz (Corsair H50 Liquid CPU Cooler) | Corsair Vengeance Red DDR3 16GB CL9 1866Mhz | Asus Radeon HD7970 3GB DirectCUII OC TOP | Intel SSD 160GB 320 Series & Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB | Samsung SyncMaster BX2450 24" | Logitech Z-2300 & Logitech G35. Laptop: Alienware M14x

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrTin:

Någon som vet var man kan köpa för att kunna lira idag torsdag?

Greenmangaming, ~350 kr för Limited Edition

Visa signatur

Spelrigg: 800D| i7 3930K@4,7 GHz - Custom WC | 32 GB Kingston HyperX Beast | 7970 GHz X-Edition |1x30 Dell U3011, 2x27" | Sennheiser HD650 | Xonar Essence STX |
Laptop: G74SX 17,3" 120 Hz 3D |
Server: Phenom II X4 955BE | Corsair XMS3 8 GB | 16 HDDs, 27 TB |
HTPCs: ASUS EEE Box 1.8 Ghz | Blu-Ray | OCZ Vertex 2 60 GB | 4 GB RAM |

Permalänk
Medlem

Hur många evigheter brukar det ta att autentisera klienten mot servern?

Visa signatur

PC1: Prime Z390-P I5 9400F 32GB RTX2060 MP510 W10Pro
PC2: P7H55E I5 760 Radeon 6870 1GB XMS3 16GB W10Pro

Permalänk
Medlem

Nu gick spelet ner för första gången för mig iaf.

Fick någon varning: kan inte ansluta till bla bla bla.
Och nu kan jag inte ladda min stad.

Edit: Och nu funkar det ingen

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossitoker12:

origin så kan du lira direkt.

Hur funkar greenmangaming? Får man inte en kod i ett mail ASAP som man kan slå in i Origin?

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Kryssmästare
Skrivet av kyre:

Hur funkar greenmangaming? Får man inte en kod i ett mail ASAP som man kan slå in i Origin?

Du får en kod du knappar in i Origin så får du Simcity

Visa signatur

Dator: Chassi: Corsair Obsidian 800D Moderkort: Asus P8P67-pro CPU: Core I7 2600K (Kyld av Corsair H100) Minnen: Corsair veng. 8GB PSU: Corsair AX850 GPU: 2st XFX HD6950 1GB (non-reference.)

Permalänk

Någon som har listat ut hur man ändrar språk på skiten? Vill ha det på engelska.

Permalänk
Medlem

Får inte igång mitt ens -_-

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED