Permalänk
Medlem

Themer Beta

Tjenare

Tänkte att det kunde vara folk här som är intresserade av Themer för Android.

Så varför inte dela med sig av olika tips osv. Skriv gärna vad ni tycker och vad ni använder för teman.

Themer är alltså en tema app som byter ut hemskärmen och ikoner med hjälp av olika teman. Man behöver en beta kod för att kunna testa och det tar ganska lång tid att få sin kod. Jag har 2 extra så det är först till kvarn som gäller om någon vill ha

http://themerapp.com/

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mycolorscre...

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

Kan väl skriva lite kortfattat vad jag tycker om appen. Den är riktigt bra och gör mer än många andra luanchers men det är fortfarande en beta med vissa buggar och inget tema föll mej i smaken
Jag ger den 4/5 stjärnor med förhoppning på många fler teman

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Dat feeling. "Den här appen är inte kompatibel med någon av dina enheter." Galaxy Note är tydligen inte ny nog

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Dat feeling. "Den här appen är inte kompatibel med någon av dina enheter." Galaxy Note är tydligen inte ny nog

Det var ju lite märkligt. Jag tror de jobbar på att få fler enheter att fungera. Har du uppdaterat till 4.1?

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borgis:

Det var ju lite märkligt. Jag tror de jobbar på att få fler enheter att fungera. Har du uppdaterat till 4.1?

Kör Jellybeer rom, 4.2.2.
Men appen är ju som sagt bara i beta än så länge. Har nog inget större behov av den heller. Klarar mig nog tills den släpps

Permalänk
Medlem

Jag gillar idén men tyvärr är det för lite customization. Håller mig till Nova och fixar själv ett tag till.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem

Tycker om hemskärmerna man kan använda, väldigt snygga och funktionella, men tyvärr står jag inte ut med stock drawer, har ändrat min rätt mycket i nova. Det är synd att man inte kan köra i hybridläge typ, hemskärm från themer och drawer från valfri annan launcher.

Permalänk

Om någon har en nyckel över tar jag gärna emot den!

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk

Jar tar gärna en nyckel! Sitter med en Galaxy note 2

//Thorsén

Permalänk
Medlem

Mitt problem med appen är att jag inte vill offra all anpassningsbarhet med Nova+widgets bara för att spara mig själv några minuter. Möjligen om jag hittar ett tema som verkligen är PERFEKT. De som finns nu måste jag ändå modifiera.

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Först till kvarn! WFA558

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffipoff:

Om någon har en nyckel över tar jag gärna emot den!

Skrivet av Thorseeeen:

Jar tar gärna en nyckel! Sitter med en Galaxy note 2

//Thorsén

5AUEA3

Sista koden

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av ollema:

Tycker om hemskärmerna man kan använda, väldigt snygga och funktionella, men tyvärr står jag inte ut med stock drawer, har ändrat min rätt mycket i nova. Det är synd att man inte kan köra i hybridläge typ, hemskärm från themer och drawer från valfri annan launcher.

Jag håller med om det, tycker att app drawern skulle haft samma stuk som hemskärmen och att man ska kunna modifiera den själv.

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Skrivet av Borgis:

5AUEA3

Sista koden

åhh, tackar!
Trodde jag var alldeles för långsam men visade sig att jag hade tur! C:

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Medlem

Jag gillar verkligen denna, så bra funktionalitet - behöver i princip aldrig gå in i app-drawen ens, då jag har allting på mina hemskärmar!

Kör ubuntu-temat nu, och älskar't - det enda jag inte förstår är att musik-widgeten som är på hemskärmen vägrar visa artist, sång, album osv... men fungerar att spela, byta spår osv.

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |

Permalänk
Medlem

Installerade idag, gillar den mycket, finns många funktioner, gest etc