Permalänk
Medlem

Xbox360 pc tillbehör

Vill veta vart man beställer XBOX 360 Pc trådlös skal/chassi (Kontroll), tryggt och säkert. Har ett tema så vill ha vitt eller liknande.

MVH Benjamin

Visa signatur

sad

Permalänk

"XBOX 360 PC trådlös skal"? ;o Ett skal till 360't (ytterskal) eller ett chassi till PC i xbox look?
Lite svårt att förstå vad du e ute efter, för mig iaf

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Skrivet av Q3-ist:

Vill veta vart man beställer XBOX 360 Pc trådlös skal, tryggt och säkert. Har ett tema så vill ha vitt eller liknande.

MVH Benjamin

trådlös skal? Menar du en handkontroll? Isf kan du köpa det på till exempel Inet, Webhallen, Spelbutiken osv, Går i princip att köpa överallt, Se bara till så att den är till PC

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

trådlös skal? Menar du en handkontroll? Isf kan du köpa det på till exempel Inet, Webhallen, Spelbutiken osv, Går i princip att köpa överallt, Se bara till så att den är till PC

Inte själva kontrollen utan skal till trådlösa. http://www.psxcare.com/shopimages/products/extras/360chromeco...

Visa signatur

sad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

"XBOX 360 PC trådlös skal"? ;o Ett skal till 360't (ytterskal) eller ett chassi till PC i xbox look?
Lite svårt att förstå vad du e ute efter, för mig iaf

Skal eller chassi till kontroll . Kan formulera så ni förstår bättre

Vet hur man citerar flera, men mitt internet vill inte alltid.

Visa signatur

sad

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack!
Såg http://www.miniinthebox.com/sv/xbox-360-tillbehor-kit_c1870 vet någon om den är bra?

Visa signatur

sad