Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av LemurenSwe:

Fungerande för senast 30 min sedan, så det är väl överbelastning just nu antar jag.

Japp. Fungerade nyss, efter ett par försök.

Permalänk

Fick hem min HP Spectre 13-3000eo som var på rea tidigare för 9 990:-
Kom med 802.11ac vilket var lite oklart vid annonsering.

Första intrycket efter några dagars användning är mycket bra! Oerhörd skillnad mot den Sony VAIO PRO 13 som jag använt tidigare. Förstår inte varför denna modell inte är mer populär, även till ordinarie pris är det en bra deal. Enbart lenovo yoga 2 som eventuellt skulle kunna slå den på fingrarna. Blir nog till att lägga upp en liten recension här på forumet när man testat den lite längre.

Visa signatur

Chassi: Phanteks Enthoo Evolv ATX | Moderkort: ASUS Z97-AR | CPU: Intel Xeon E3-1270v3 | RAM: Corsair 16GB VENGEANCE LP Grafikkort: 2x AMD R9 290 | PSU: Corsair AX750 | SSD: Intel 730 Series Kylning: Phanteks PH-TC14CS | Scythe Gentle Typhoon | Corsair Air series AF140 | Phanteks PH-F140HP

Galleri: Ash | By SweLingonBerry

Permalänk

Beställde vid tre olika tillfällen och de funkade utan problem. Eftersom man måste ange personnummer, så kanske de kollar om man redan har Telenor, har betalningsanmärkning eller för ung...

Permalänk
Medlem

Beställde två i mitt namn. Tack för tipset Lemuren, alltid högsta klass på dina tips

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

La upp ett ganska bra erbjudande där man kan, om man är lite sneaky - fixa 3G i hela året för typ ~100kr.

Är det obegränsad surf? Såg att det endast var 0.5 gig på vanliga kontantkort fri?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miindz:

8% billigare än den näst billigaste. Verkligen dagens fynd.

Han postade i alla fall inte i HELT fel tråd som du gjorde.

Permalänk
Medlem

Har CDON slutat med 50kr koden vid betalning av VISA kortet?

La en beställning för 1 vecka sedan på 450 kr och har fortfarande inte fått någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfsvåg:

Har CDON slutat med 50kr koden vid betalning av VISA kortet?

La en beställning för 1 vecka sedan på 450 kr och har fortfarande inte fått någon.

Tror de slutade med det den 7 Januari (eller något i den stilen).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennaho:

Är det obegränsad surf? Såg att det endast var 0.5 gig på vanliga kontantkort fri?

Obegränsad, har ~7 gb användning hittils denna månad på min platta.

Permalänk
Medlem

Det fungerar inte att beställa kontantkorten för mig... Någon som har något trix för hur man lyckas?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Det fungerar inte att beställa kontantkorten för mig... Någon som har något trix för hur man lyckas?

Har med problem med att få igenom beställningen.
Någon som vet om man redan måste vara Telenor kund eller något sådant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalkih:

Har med problem med att få igenom beställningen.
Någon som vet om man redan måste vara Telenor kund eller något sådant?

nej, tror inte, jag lyckades att beställa även är inte kund hos telenor

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Det fungerar inte att beställa kontantkorten för mig... Någon som har något trix för hur man lyckas?

testa gärna flera gånger, men när det uppstod ''ett fel har uppstod blabla'' efter att du har betalat, betyder att betalningen gick igenom

Permalänk
Medlem

Får du mail om orderbek så skall det vara klart, men det är väl bara att testa tills det fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tannis:

nej, tror inte, jag lyckades att beställa även är inte kund hos telenor

Okej, tack för svaret!

Skrivet av tannis:

testa gärna flera gånger, men när det uppstod ''ett fel har uppstod blabla'' efter att du har betalat, betyder att betalningen gick igenom

Kommer inte ens fram till betalningen, "Din beställning kontrolleras..." och sedan skickas jag tillbaks till telenors förstasida.

Skrivet av LemurenSwe:

Får du mail om orderbek så skall det vara klart, men det är väl bara att testa tills det fungerar.

Okej, får testa vidaredå helt enkelt, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Får du mail om orderbek så skall det vara klart, men det är väl bara att testa tills det fungerar.

La en order nu och pengarna är dragna ifrån kontot men jag har inte fått något kvittomail :S skickar dom hem två kort eller får man koder mailade till sig?

Permalänk
Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trilsk:

La en order nu och pengarna är dragna ifrån kontot men jag har inte fått något kvittomail :S skickar dom hem två kort eller får man koder mailade till sig?

Dom kommer i brevlådan inom 1-3 dagar när jag beställt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Dom kommer i brevlådan inom 1-3 dagar när jag beställt.

Det går att beställa först bara en, och sedan en andra order med två st. 3st per person ^_^

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PoulGrym:

Det går att beställa först bara en, och sedan en andra order med två st. 3st per person ^_^

Visste jag inte om, men det är ju bara bättre:)

Vet att när jag provade att beställa mitt tredje så fick jag ordern mackad och pengarna återbetalade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Visste jag inte om, men det är ju bara bättre:)

Vet att när jag provade att beställa mitt tredje så fick jag ordern mackad och pengarna återbetalade.

Får väl se hur det ser ut på måndag eller onsdag. Än så länge är pengarna dragna. Använde mig av en annan person bara. Så blev 114kr för ett år om jag har tur

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av LemurenSwe:

Obegränsad, har ~7 gb användning hittils denna månad på min platta.

Vad är det för maxhastighet, 16 Mbit?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Tiggeri är inte tillåtet.

*Inlägg raderat*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Fanns det ingen CDON.com kod när man använde visa kort att betala? tänkte köpa en försenad födelsedagspresent till far min som precis fått bluray, och såg att "Inception" var kraftigt nedsatt, men har för mig att det fanns något trick för att få varor för runt 50 kr för typ 9kr istället?

Rätta mig om jag har fel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

Fanns det ingen CDON.com kod när man använde visa kort att betala? tänkte köpa en försenad födelsedagspresent till far min som precis fått bluray, och såg att "Inception" var kraftigt nedsatt, men har för mig att det fanns något trick för att få varor för runt 50 kr för typ 9kr istället?

Rätta mig om jag har fel!

Kolla i Dagens fynd tråden annars.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av fatbrix:

Fanns det ingen CDON.com kod när man använde visa kort att betala? tänkte köpa en försenad födelsedagspresent till far min som precis fått bluray, och såg att "Inception" var kraftigt nedsatt, men har för mig att det fanns något trick för att få varor för runt 50 kr för typ 9kr istället?

Rätta mig om jag har fel!

Det tog slut för snart ett par veckor sedan, vill jag minnas.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fatbrix:

Fanns det ingen CDON.com kod när man använde visa kort att betala? tänkte köpa en försenad födelsedagspresent till far min som precis fått bluray, och såg att "Inception" var kraftigt nedsatt, men har för mig att det fanns något trick för att få varor för runt 50 kr för typ 9kr istället?

Rätta mig om jag har fel!

Enligt utsago från CDON gick det erbjudandet ut den 7 Januari

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Det tog slut för snart ett par veckor sedan, vill jag minnas.

Här går tiden fort

Koden gick ut den 17:e Januari.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av JimmieSan:

Här går tiden fort

Koden gick ut den 17:e Januari.

13:e gick min ut, men som nämndes ovan ska erbjudandet ha utgått tidigare än så.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tannis:

testa gärna flera gånger, men när det uppstod ''ett fel har uppstod blabla'' efter att du har betalat, betyder att betalningen gick igenom

Fick reda på det lite sent. Beställde totalt 6 kort. Stod dock max 2 per person inledningsvis. Så jag får förmodligen tillbaka pengarna?

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB