WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem

Fan, jag vill ha en riktig beta invite inte nån stress skräp som går på helt udda tider. Redan varit med två ggr tidigare.

Permalänk
Medlem

Bah ! Ingen key nu heller, anmälde mig för 9 månader sen och sen igen i december (då min tidigare registrering på något sätt försvunnit)...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick två mail också i natt, bägge med {serialkey}

Märkligt? Alla länkar i mailet går till carbinestudios.p0.com p0.com, vad är det för domän tro? Jag kollar alltid innan jag klickar på nåt, och det här klickar jag inte på iaf..

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krass:

Ingick de friends key till de stress test keys som skicakdes ut inatt?

Nej det ingår inga friend keys till dessa stress invites. Man kommer endast ha beta acces tills på söndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBigs:

Märkligt? Alla länkar i mailet går till carbinestudios.p0.com p0.com, vad är det för domän tro? Jag kollar alltid innan jag klickar på nåt, och det här klickar jag inte på iaf..

Nä det är legit, dom hade problem förut när dom mailade i egen regi att dom fastnade i spamfilter. flera carbine anställda har verifierat att p0.com är deras leverantör, b.la. på www.reddit.com/r/wildstar

Permalänk
Medlem

Okej. Hur som helst innehöll inte de två mail jag fick någon nyckel, så jag antar att jag får stå vid sidan om i alla fall

Visa signatur

*Har en dator. Den är okej, men inte värd att skryta över... ;)

Permalänk
Medlem

Varsågod, om någon nu behöver.
5N6B-Y8VA-MT9M-862M-QCY9

Permalänk
Medlem

Argh! Önskar att jag såg detta snabbare och fick mig en kod ochså >.< är sjukt sugen på wildstar

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

det är ju det som är meningen med stresstest... Spamma inloggning, spamma chatten etc etc etc.. belasta så mycket som du kan, målet är att lyckas plocka ner någon server!

Absolut, det var ju det jag även kom fram till i min egen post. Men nu när man fått en key som då tyvärr bara funkar i 2 dagar så vore det ju kul om man får testa spelet, inte bara sitta fast i en trasig inloggningsskärm

Permalänk
Medlem

Någon annan som har en kod och vill dela med sig ? PM mig pretty plz.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Moderkort: ASUS Strix Z270E Gaming Grafikkort:
Zotac Gaming GeForce RTX 3080 AMP HOLO CPU: Intel Core i7 7700K @ Stock Kylning: Noctua NH-D15 Minne: Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz SSD1: Samsung 850 EVO 250GB SSD2: Samsung 850 EVO 500GB PSU: Corsair RMx Series RM750x 750Watt 80 PLUS Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Varsågod, om någon nu behöver.
5N6B-Y8VA-MT9M-862M-QCY9

Någon annan han före

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoMack:

Någon annan som har en kod och vill dela med sig ? PM mig pretty plz.

Skrivet av Genostra:

Nog fjärde eller femte gången jag postar denna nu.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ok, sorry.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 Titan Moderkort: ASUS Strix Z270E Gaming Grafikkort:
Zotac Gaming GeForce RTX 3080 AMP HOLO CPU: Intel Core i7 7700K @ Stock Kylning: Noctua NH-D15 Minne: Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz SSD1: Samsung 850 EVO 250GB SSD2: Samsung 850 EVO 500GB PSU: Corsair RMx Series RM750x 750Watt 80 PLUS Gold

Permalänk
Medlem

Nån som vet om characters från förra stresstestet kommer finnas kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericb:

Nån som vet om characters från förra stresstestet kommer finnas kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Kan tänka mig det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tycker att Wildstar känns som ett F2P spel men är P2P.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Alltså, vad är det för skillnad på stresstest nyckel och beta nyckel?
Fick en stresstest och försökt logga in sen igår men kommer inte in, först får jag "Invalid account name or password" sen när jag gör om så får jag "Ncsoft login service start timeout".

EDIT: Hittade en lösning, nu kunde jag logga in. Hissen går inte ända upp ibland. *suck*

Citat:

I while trying to log in i would constantly get either "Invalid username or password" or "NCSOFT login service start timeout"
I was positive that my username and password were correct (because i copy/pasted them from where i had saved them on my comp) so i figured it was an issue w/ Carbine or NCSOFT.

The problem was actually that i was using the USERNAME that i created with my account, and not the EMAIL that is the account handle.
In order to log in I had to use my EMAIL not my USERNAME like it says.
I hope this helps the rest of you that are having similar issues logging in.

-Panik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Locnox:

Alltså, vad är det för skillnad på stresstest nyckel och beta nyckel?

Hittade denna på en FAQ

Citat:

We have promised all of our Stress Testers that they would be included in later betas. However, we're not quite ready for that step with this first round of Winter Beta. We will be getting all the players who were able to Stress Test in as full beta testers in waves as Winter Beta progresses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iBigs:

Fick två mail också i natt, bägge med {serialkey}

Märkligt? Alla länkar i mailet går till carbinestudios.p0.com p0.com, vad är det för domän tro? Jag kollar alltid innan jag klickar på nåt, och det här klickar jag inte på iaf..

wildstar@carbinestudios.p0.com

Det är den korrekta adressen Dina mail du har fått är alltså, om de kommer från den adressen, 100% Legit!
Grats!

Och nej jag trollar inte. Alla mina stress-test mail jag har fått kommer från den adressen.

Permalänk
Medlem

någon som har hört något kring release datum? Känns som att spelet legat i beta väldigt länge nu.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

någon som har hört något kring release datum? Känns som att spelet legat i beta väldigt länge nu.

Inget officiellt uttalande nej, men nyligen under ett konferanssamtal för aktieägarna i NCsoft så nämdes att man planerar att ha wildstar ute i "mitten av 2014"

Permalänk
Medlem

Mitten av 2014 samt "spring" (afaik till slutet av juni) är vad som står på flest ställen. I övrigt kan vi bara spekulera.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Lite sur att jag inte lyckas lösa mina FPS problem :/ Verkar som att man måste sänka alla inställningar rätt ordentligt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tror inte det går lösa för tillfället, behöver optimeras. Bytte från 560ti till gtx780 i min dator och det gjorde knappt nån skillnad.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

fps verkar väldigt beroende av vad du har för specifik hårdvara, och inte nödvändigtvis hur bra denna är.. jag har ganska gammal (i7 870/gtx 660) och upplever de flyter på jättefint. så optimering behövs verkligen

Permalänk
Medlem

2RQD-CKZN-S9CW-78M5-PVPK

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Nyckel till helgens event: 2VG8-LNSQ-LP93-SUL7-6GCF

Permalänk
Medlem

Tog den. Tack snälla herre/dam!

Skrivet av Syret:

Nyckel till helgens event: 2VG8-LNSQ-LP93-SUL7-6GCF

Visa signatur

• Corsair Carbide 330R • i7 4770k @ 3.5 Ghz • Cooler Master HYPER 212 • EVO Intel 530 Series 180GB SSD • Sapphire Radeon R9 290 Tri-X • MSI Z87-G45 Gaming • Crucial DDR3 BallistiX Tactical 2x8 GB • Fractal Integra R2 750W • Windows 10 •

Permalänk
Medlem

fan fick ingen key när det var giveaway på FZ

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

fan fick ingen key när det var giveaway på FZ

Provat den jag posta ovan?

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)