OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Hej jag ställer mig också gärna i kö till en

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk

Intresserad av 64an tack.

Tripleturbo

Permalänk

Är mycket intresserad av 64GB varianten.
Tusen tack på förhand.

Permalänk
Medlem

intresserad utav 16GB

Permalänk

Mycket tacksam för en invite, 64 gb är högsta önskan

Permalänk
Medlem

skulle vilja testa 64gb då jag är i behov av en ny telefon då min note 2 börjar geupp och tycker det verkar som en mycket trevlig produkt

Visa signatur

http://hwbot.org/team/harder_faster_benchmarks/
mountain mods extended ascension,asus z9pe-d8,2xE5-2665 OC 2,65ghz,evga supernova 1000w,corsair ax1200i,4way 780 classified OC 1275mhz stock mem,dominator 32gb 1600mhz cl6 6-6-6-17,2x vertex3 120gb raid0,headphones dt990 250ohm
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/hah0pi-5.png[/img]

Permalänk
Medlem

Jag är mycket intresserad av en 16gb!
Självklart tänker jag ge tillbaka mina invites.

Permalänk
Medlem

Hur är det med detta problem ni som har en OPO
https://forums.oneplus.net/threads/touch-sensitivity-issues-a...

Är det så stora problem med touchen?
Verkar som om det blir mer och mer konstiga fel som folk lägger ut på forumen.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Tar bort mig från listan då problem med touchen verkar vara alldeles för vanliga. Det i kombination med Elgigantens otroligt bra pris på Nokia 1020 fick mig att vilja testa Windows phone.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Hur är det med detta problem ni som har en OPO
https://forums.oneplus.net/threads/touch-sensitivity-issues-a...

Är det så stora problem med touchen?
Verkar som om det blir mer och mer konstiga fel som folk lägger ut på forumen.

Någon som jag upplevt är väl att om man drar åt sidan, så stänger man ner en app. Antingen är det touchen som strular, eller så är det mina allt för korta fingrar som inte når och då träffar fel

Kan vara lite störande, men grym lur för pengarna. Galaxy S4ans kamera kändes ju som en snigel jämfört med 1+

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

En 64 är inte helt fel

Permalänk
Medlem

Sandstone Black 64 GB

Skulle vilja få vara med här i listan, jag vill så gärna köpa en

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Hur är det med detta problem ni som har en OPO
https://forums.oneplus.net/threads/touch-sensitivity-issues-a...

Är det så stora problem med touchen?
Verkar som om det blir mer och mer konstiga fel som folk lägger ut på forumen.

Kommer snart en ny firmware som Oneplus säger ser lovande ut.
https://forums.oneplus.net/threads/weekly-update-39-the-plus-...
"When it comes to software, we've been testing the latest Synaptic's firmware for the touchscreen and, although we haven't finished, we can say it's very very promising."

Personligen upplever jag inga bekymmer, men det kan bero på att jag inte använder tex swiftkey.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Har fått 3st invites på 64gb luren.
dom 3 första som skickar via PM får 1st/var.
MEN inviten får EJ säljas vidare.

Update: Alla 3 är slut.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk

Jag har inte glömt er, jag har haft min telefon i snart 4 veckor men fortfarande inte fått någon invite.
Återkommer när de har kommit och kommer dela ut minst 2st beroende på hur många jag får.

Visa signatur

The Beast:|4770K|ASUS Z97M-PLUS|ASUS GTX 970 Strix|Crucial Ballistix 2x8GB| Seagate Barracuda 2TB|Evo 840 120GB|BitFenix Phenom M|EVGA Supernova G2 750W|
Periphials: Mionix Castor |CM Storm QuickFire Rapid MX Brown|Plantronics RIG 500HD|

Permalänk
Medlem

Mycket intresserad av 64GB.
Tack på förhand!

Permalänk

Känns som man aldrig kommer få en invite. Väntat sedan den släpptes och har inte lyckats få tag i en varken här eller något annat forum

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Hur är det med detta problem ni som har en OPO
https://forums.oneplus.net/threads/touch-sensitivity-issues-a...

Är det så stora problem med touchen?
Verkar som om det blir mer och mer konstiga fel som folk lägger ut på forumen.

Haft min i några veckor nu, aldrig märkt några sådana problem, och gjorde test med samma app som han i din länk nu också. Funkade felfritt med 7 (!) fingrar, testade inte fler. Rörde runt en stund och märkte inga problem.

Det enda jag noterat i den aspekten är skärmen är så pass stor i telefonens "ram" att det är lätt att råka "toucha" skärmen med handen som håller i telefonen. Det är ju dock inget tekniskt problem utan enbart design (om det är ett problem att ramen är tunn).

Har bara gillat Nexus-telefoner innan, och var rädd att jag skulle göra misstag här, men jag är supernöjd med den, kör tom med stock-ROM (som jag nästan aldrig gör annars).

9/10 hos mig, den är nog bara lite för stor för min smak som enda nackdel.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skulle gärna ta emot en invite till en 16/32gb-telefon!
/Johan

Visa signatur
Permalänk

Halloj! Även jag är gärna med på listan! Intresserad av båda modellerna men främst 64 GB versionen! Skulle vara evigt tacksam ;p

Mvh

Visa signatur

All you have in this world is your word, so speak up!

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö, spelar ingen roll om jag får invite 16 eller 64 version är mycket tacksam i vilket fall:)

Permalänk

jag hoppar av. det ser ut som en grymt bra mobil men jag känner att jag väntar till oneplus blir lite större och har en bra fungerande support

Permalänk
Medlem
Skrivet av rockething:

jag hoppar av. det ser ut som en grymt bra mobil men jag känner att jag väntar till oneplus blir lite större och har en bra fungerande support

Problemet är nog mer att det överflödas med frågor. Bara att titta på forumet så är det THE GREAT WALL OF TEXT. Tror nog inte att de ligger på latsidan, utan jobbar för full rulle.

Min har fungerat utan problem. Fungerar den inte, är det ju bara att skicka tillbaka. Du får stå för frakten, that's it.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrossPorter:

Hej!

Tänkte att vi gör en officiell lista så att alla kan få tag på en invite via Sweclockers så snabbt och effektivt som möjligt.

Tänk på att kolla PM's minst en gång per 24H (invites verkar bli ogilitliga efter 24H)!

Åtaganden
Det ända kravet för att delta är att man delar åtminstone 1 (av sina 3) invite till nästa person på listan (som inte har erhållit en invite) om man får en invite från någon via Sweclockers.

Del ta
Skriv i den här tråden om vilken modell (16/64 GB eller båda) du är intresserad av att få en invite till.

När du har gett en invite
Ska du antingen skicka ett PM till mig eller skriva i tråden (att skicka ett pm minskar risken att det försvinner i tråden) med information om vem du gav den till och datum.

Efter då fått din invite
Ska du skicka ett PM till mig OCH skriva i tråden med information om vem du fick den ifrån och datum, dels för att jag ska komma ihåg att ändra och för att du inte ska få flera invites så att de försvinner.

Hur du ger delar din invite

Kolla i listan (länk längst ner) leta reda på den person som är längst upp på listan vars status under ”Erhållen Invite” är ”Nej”, dubbel kolla i tråden så att personen inte fått en redan, skicka ett PM till den personen med en länk, skicka sedan ett PM till mig (CrossPorter) så ändrar jag statusen i dokumentet.

Länk till dokument
OnePlus One - Sweclockers Invite Lista

Och så håller vi tummarna för att alla får sin möjlighet att köpa sin OnePlus One.

EDIT 29/07: Ändrade och förtydliga tillvägagångssätten.

Intresserad av både 64 och 16gib invite (helst 16)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Intresserad av 64GB Versionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

Har fått 3st invites på 64gb luren.
dom 3 första som skickar via PM får 1st/var.
MEN inviten får EJ säljas vidare.

Update: Alla 3 är slut.

Dude, följ listan! Jag har luren redan, men dåligt stil av dig att inte följa reglerna för de som väntat länge.

Just sayin.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av enoch85:

Dude, följ listan! Jag har luren redan, men dåligt stil av dig att inte följa reglerna för de som väntat länge.

Just sayin.

Han gav iaf bort sina invites gratis istället för att sälja dom som många gör, var glad för det : P

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av en 16GB versions invite.

Har pengarna nu, och blir nog ett köp dirr.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Är väldigt intresserad av en 16GB versions invite.

Har pengarna nu, och blir nog ett köp dirr.

16GB finns inte att få tag på. Endast 64GB

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

16GB finns inte att få tag på. Endast 64GB

Jaså? Hurså :/

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!