Logitech g930 stänger av sig själv?

Permalänk

Logitech g930 stänger av sig själv?

Hej, satt och spelade lite förut och helt plötsligt så stängde headsettet av sig. Tänkte inte så mycket mer på de och satte på de igen, men efter ca 15 sek stängde de av sig igen, och håller fortfarande på så tills denna stund. Den är ansluten till sladd, och var också de när detta problem uppstod, jag hade den altså inte trådlös. Har också testat att dra ut och in usb sladden men inget verkar funka! Hjälp snälla

Permalänk
Skrivet av mattethias:

Hej, satt och spelade lite förut och helt plötsligt så stängde headsettet av sig. Tänkte inte så mycket mer på de och satte på de igen, men efter ca 15 sek stängde de av sig igen, och håller fortfarande på så tills denna stund. Den är ansluten till sladd, och var också de när detta problem uppstod, jag hade den altså inte trådlös. Har också testat att dra ut och in usb sladden men inget verkar funka! Hjälp snälla

Hej! det är många som har detta problem och jag har oxå haft det men jag fixa det efter jag gick in på kontrollpanelen> Maskinvara och ljud> Energialtenativ> sedan på balanserat system (den ska vara i bockad) ska du trycka på den lilla blåa texten brevid den där det står "ändra chemainställningar"> Ändra avancerade inställningar> USB-inställningar> inställbar för valbar frånkoppling> ändra till inaktivera från aktiverad.

Hoppas det funkar! mvh//jakob