NZXT Kraken X61 AIO vattenkylning, nästan nytt

Permalänk
Medlem

NZXT Kraken X61 AIO vattenkylning, nästan nytt

Hej!

Efter att 4 (eller fler?) tidigare köpare dragit sig ur så lägger jag upp en ny annons.

Har då alltså ett NZXT Kraken X61 AIO vattenkylning. Köpt i början av sommaren från Inet, så använt knappt 3 månader ungefär. Har kylt en Intel i7 4790k. Säljer då jag byggt egen loop. Funkar perfekt, och tillsammans med NZXT's CAM mjukvara så kan du även bla. byta färg på CPU-blockets LED-lampa.

Fläktarna som följer med är inte ens använda då jag kört med andra fläktar.

Garanti finns kvar genom mig, och alla tillbehör samt originalkartong medföljer. Kan skickas mot frakt via Schenker (ca 95kr) eller hämtas på plats i Vaggeryd.

Tänker mig ett utgångspris på 800+frakt, men bud är det som gäller.
(Billigaste på prisjakt ligger på 1449kr (nytt, ej demo)).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av natsk:

Tänkte bara fråga vad du menar med garanti finns genom dig - har du inte någon garanti men ger det själv, eller är det typ ett personalköp eller nått sånt?

Nä alltså garanti finns kvar hos inet, men vet inte om den går att "föra över" till någon annan.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Nä alltså garanti finns kvar hos inet, men vet inte om den går att "föra över" till någon annan.

Okej, du har köpet på ditt konto då alltså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av natsk:

Okej, du har köpet på ditt konto då alltså?

Yes, korrekt! Ursäkta för otydlig text hehe

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Yes, korrekt! Ursäkta för otydlig text hehe

Någon chans att du kan fråga Inet? Jag kan göra det annars vill bara ha någon bekräftelse på att det går att byta ut om det skulle paja.

Så länge man kan få ut ett skriftligt kvitto så spelar det ingen roll vem som lämnar in det, behöver bara köpunderlag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av natsk:

Någon chans att du kan fråga Inet? Jag kan göra det annars vill bara ha någon bekräftelse på att det går att byta ut om det skulle paja.

Så länge man kan få ut ett skriftligt kvitto så spelar det ingen roll vem som lämnar in det, behöver bara köpunderlag.

Ja jag kan kolla! Men de brukar inte va världssnabba på att svara på mail hehe! Kan höras i PM?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bjuder 800 ifall det är kvar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Finns den kvar??