Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@fermia @Zepophan
Välkomna! Har skickat invites!

Tusen tack!

Visa signatur

-----

AMD 5600x :: 3080 :: Oculus Rift S + Flygnördsprylar

Permalänk

Tjena.

Kör utan headset men kan väl fixa ett så småningom. TheSwedeHunter är nicket och har recent WN8 på runt 15-1600. Är man intressant så skicka gärna en invite, mest ute efter folk att köra pluton med.

Permalänk
Skrivet av TheSwedeHunter:

Tjena.

Kör utan headset men kan väl fixa ett så småningom. TheSwedeHunter är nicket och har recent WN8 på runt 15-1600. Är man intressant så skicka gärna en invite, mest ute efter folk att köra pluton med.

Välkommen!

Mer aktivitet från mig kommer under veckan!
Trevligt med så många nya medlemmar, ser fram emot att få spela med er!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Välkommen!

Mer aktivitet från mig kommer under veckan!
Trevligt med så många nya medlemmar, ser fram emot att få spela med er!

Tackar för accepterandet.

Permalänk

Vad ni än gör, om ni inte är tanksamlare, köp inte AC 1:an. Vilket jävla skit.

Permalänk

Var med och spela lite ikväll! Blir vi få kör vi pluton, blir vi många kör vi Team Battles!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Var med och spela lite ikväll! Blir vi få kör vi pluton, blir vi många kör vi Team Battles!

Aight.. Ska försöka spela lite idag..
Dock så är det arbetsplats i ordinarie "datarum" så för tillfället måste ja kör utan headset, lr iaf "mute" så ja inte väcker barnet vars rum agerar "central" nu;-)

Permalänk

Tack, alla som varit med och spelat idag! Mycket trevligt!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Tack, alla som varit med och spelat idag! Mycket trevligt!

Tack själv! Vi startade ju lite skakigt i några matcher, men efter den där matchen med dubbla E-25:s (där vi dominerade men visserligen förlorade till sist) så gick det riktigt bra överlag tyckte jag.

Ja, mja, bortsett från den där 1 dygns-banen då.. :rodna: :flyr:

Permalänk
Skrivet av PHJ:

Tack själv! Vi startade ju lite skakigt i några matcher, men efter den där matchen med dubbla E-25:s (där vi dominerade men visserligen förlorade till sist) så gick det riktigt bra överlag tyckte jag.

Ja, mja, bortsett från den där 1 dygns-banen då.. :rodna: :flyr:

Haha ja, det var ju oturligt. Men sådana spelare kan man gott straffa tycker jag!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Haha ja, det var ju oturligt. Men sådana spelare kan man gott straffa tycker jag!

Hehe jepp, synd bara att det mest är en själv man straffar! Brukar hålla mig lugn när jag råkar ut för sådana muppar, men nu blev det bara "SKJUT FAN INTE MIN PLUTON, MIN PLUTON!!!" xD

Hjälpte ju inte heller att jag satt i en T57 Heavy; i nästan vilken annan tank som helst hade man kanske hunnit besinna sig innan man blev blå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

"DÄR har du, och DÄR har du, och DÄR har du! Morsan, jag mejar ner en hel tomte--- woups blå disconnect banned fuckkkkkkKKKK..!"

Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@PHJ: Hehe
Du tog en för laget helt enkelt!
Brukar aldrig skjuta någon heller men den där tomten... Han gick mig på nerverna.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Får tydligen inte joina en ny klan på 2 dagar, men förvänta er en ansökan från mig på söndag kväll

Permalänk

@TheYardbird: Du är mycket välkommen!

Tack så mycket alla för den trevliga kvällen! Bra spelat i Stronghold!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Häpp, antar att man får rebuya sin IS-3 om det ska bli några fler tier 8 strongholds.. Ibland kör ju lag med en T32 också iofs (bara en), men jag fastnade aldrig för den tanken. Med prem ammo skulle den väl funka, men samma kanon som på tier 7 och T29:an är ju bara för deprimerande på en tier 8.

Permalänk

@PHJ: Ja, mer Strongholds åt folket!
IS-3 is king.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

M41 90 Bulldog finns nu i premiumshoppen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har slängt iväg en förfrågan om att bli medlem i klanen nu btw

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheYardbird:

Har slängt iväg en förfrågan om att bli medlem i klanen nu btw

Såg dig i medlemslistan precis när jag skulle logga ut, välkommen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

@PHJ: Ja, mer Strongholds åt folket!
IS-3 is king.

Aja, nu är den återköpt i alla fall. Behöver bara grinda liiiite credits för att köpa alla moduler på topp, och så grinda crewn en smula så att commandern får 6th sense iaf (och alla andra får 100% repair), sen är jag på banan igen..!

Vad var det vi sa för tier 6, skulle vi köra på KV-85 för heavies? Tja, det är bara att börja om creditgrinden isf..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Aja, nu är den återköpt i alla fall. Behöver bara grinda liiiite credits för att köpa alla moduler på topp, och så grinda crewn en smula så att commandern får 6th sense iaf (och alla andra får 100% repair), sen är jag på banan igen..!

Vad var det vi sa för tier 6, skulle vi köra på KV-85 för heavies? Tja, det är bara att börja om creditgrinden isf..

Skickades från m.sweclockers.com

Du kan ju ta och vänta lite med, det verkar ju som att det kan bli en del sales och specials den här månaden. Det är ju både wgl finalen och något jubileum

Är det nån som har köpt nya bulldogen? Har blivit lite sugen faktiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av dav32:

Du kan ju ta och vänta lite med, det verkar ju som att det kan bli en del sales och specials den här månaden. Det är ju både wgl finalen och något jubileum

Är det nån som har köpt nya bulldogen? Har blivit lite sugen faktiskt

Visst ja, det är väl femårsjubileum för WoT. Med min tur kommer väl IS-3 på 30% rabatt...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Glöm nu inte att det WGL-finaler i helgen samt att WoT firar 5 år, lär bli mängder med erbjudande och rabatterade priser på retrain, consumables med mera. See ya in game folks.

Permalänk
Medlem

@TheSwedeHunter: Det är till att kräva sambon på konto-kortet, för husse ska på shopping-spree!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av scienta:

@TheSwedeHunter: Det är till att kräva sambon på konto-kortet, för husse ska på shopping-spree!

Köp dig en SU-100Y då

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Köp dig en SU-100Y då

Har jag redan... He he...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av scienta:

@TheSwedeHunter: Det är till att kräva sambon på konto-kortet, för husse ska på shopping-spree!

Har typ 50 premiumvagnar men en eller två till lär det säkert bli. 😇

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Får man hänga på?!

Jag är förvisso en uber n00b men tycker ändå det kan vara lite kul att prova spela med andra. Random battle är ju rena slumpgeneratorn...

Har bara några tier V och VI dock, samt min Luchs...älskar min Luchs!

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk

@ZAIZAI: Välkommen till klanen! Fråga gärna de som är online om tips om du vill lära dig att spela. Är du aktiv ikväll kan jag kanske lära dig ett och annat.

Visa signatur

Insert funny joke here