Katt lika rolig som hårdvara! [Bild på din katt-tråden]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Vad då trasig?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Rekordmedlem

Min polare, den nyfikna hackerkatten ville prova om webbkameran fungerade idag, det gjorde den >

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av micke7406:

Vad då trasig?

Bilden är trasig för mig, och får page not found på länken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Visst är det så, om veterinären på Blå Stjärnan kommit in och sagt att det krävs ett ingrepp som kommer att kosta 60 000:- så hade jag sagt kör för det. Jag är alldeles för mjäkig för att se en ren ekonomisk syn på saken.

Det är därför man har katterna försäkrade. Vill aldrig hamna i situationen att vetrinärnotan blir så hög att man måste ta ställning till om det är genomförbart.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Inaktiv

@beangan: Hahaha har du gjort en katt-holk?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon246659:

@beangan: Hahaha har du gjort en katt-holk?

Katten verkar beundra Sveriges kung, han sa en gång i tiden "Det kommer inga stekta sparvar flygande om du inte själv bemödar dig om att göra ditt bästa".

Perfekt ställe att lurpassa på sparvar...

Permalänk
Medlem

Mja, alltså katter är ju nyfikna i en strut, så när jag sätter ihop ett par uggleholkar kommer ju självklart han och ska inspektera. Välter den där holken ett par gånger för att han försöker hoppa in i den (den stog på gräsmattan utan lock på) och kolla vad som pågår, kryper in och rullar runt lite, då ställer ju jag den upp igen och sätter på locket.

Han satt väl först och tittade ut genom hålet och såg mycket fundersam ut, men sedan tog han sig ut där.

Permalänk
Medlem

Några från senaste fotosessionen med Gizmo och Tezla

Tezla:

Gizmo:

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Medlem

Min, 6kg Ragdoll-hane.

Världens gosigaste katt, han brukar ligga på ett par ställen, ett ut av dem är på skrivbordet med hela huvudet på handleden (höger)

Permalänk
Medlem

Jag älskar katter, vi har 4 st. Men kl. 03.30 på morgonen när tjockskallarna tagit in en mus för att det regnar ute, tappat bort sagda mus och jagar den stackaren i full fart genom huset, då är de jävligt billiga, det medger jag! Lyckades rädda den senaste, men då kommer problemet, va f-n gör jag med den? Här står jag yrvaken, förbannad och spritt språngandes, med en liten vettskrämd gnagare i mina händer, klockan är 03.30 och det ösregnar. Öppnar jag och släpper ut den hittar kattskrällena bara den igen. Är bara o klä på sig hjälpligt och vandra ut i mörkret. Ett alternativ är ju att stänga kattluckan, men den som har katt vet att det är inget realistiskt alternativ. Katter är som maffian!

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Det är därför man har katterna försäkrade. Vill aldrig hamna i situationen att vetrinärnotan blir så hög att man måste ta ställning till om det är genomförbart.

Jodå, Zelda Finakissen är givetvis försäkrad. Hennes senaste besök hos kattdoktorn kostade runt 6000:-, jag betalade strax under 2500:-. Maxbeloppet för veterinärvård är dock 30000:- i min försäkring hos Agria.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Du får iaf. ha blomkrukorna kvar.. Våra fönsterbrädor är renskrapade på prylar, då det flygit grejer hej vilt.
Att jaga flugor så fort de kommer in, är största nöjet sedan några veckor tillbaka för våra två katter och det finns inget som stoppar framfarten.

Om ett par år kan man väl börja tänka på att köpa nya blommor och blomkrukor igen.. Minns när våra norska skogskatter var små, då rök det blomkrukor för runt tusingen i veckan..

Sedan i slutet av oktober förra året då Zelda flyttade in hos mig så har följande saker "försvunnit": två tallrikar, två tekoppar, två dyra flaskor aftershave, en riktigt fin Kosta glasskulptur, en glöggmugg, en ljusstake i glas, två prydnadsölglas, en stor glasburk, en stor blomkruka och jag fick köpa en ny frihängande köksfläkt (kolfilter) då hon hoppade ner (typ en meter) från mina vägghängda köksskåp på min gamla köksfläkt så den nästan lossnade från taket och fästena blev förstörda.

Det är dyrt att ha katt...

PS! Här är en liten video med Zelda uppe på mina köksskåp:

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohem:

Nu menade jag inte att underminera sjukdom som "mindre jobbigt", det var bara dåligt formulerat.

Tro mig, det var inte så jag tänkte. Utan mer du skriver nedan:

Skrivet av Ohem:

Den enda trösten min mor och jag hade var att avlivningen gick snabbt till så att han inte led.

Oavsett naturlig eller onaturligt slut så är minimalt med lidande det bästa man kan hoppas på. Problemet med sjukdomar är att de ofta kan bli mer urdragna än en olycka, vilket var vad jag menade.

O gud... går denna katt över vägen så lär alla bilisterna vara körda... värsta oturs-svarta katten ju.

(Men söt som bara den, och han har en lekhage byggd för en kung )

Permalänk
Medlem

Hur gör era katter när de söker uppmärksamhet? Min Zelda blir ibland uttråkad då jag inte engagerar mig tillräckligt. Några exempel:

Sover jag för länge och hon är vaken så har hon två strategier, antingen kryper hon ner under täcket och biter mig i benen tills jag vaknar och börjar klappa henne eller så smyger hon fram och i princip "pussar" mig i ansiktet. Ibland blir jag fullständigt förvirrad när jag vaknar av att hon andas upp i näsan på mig och jag inte vet vad som händer.

Sitter jag i soffan och surfar på min Surface Pro eller tittar på TV och Zelda känner sig bortglömd så är det attack mot mina ben som gäller igen. Som tur är så biter hon aldrig speciellt hårt utan det är mest ett nyp (hon har aldrig bitit igenom skinnet).

Sitter jag på toa och gör "number two" och läser och Zelda känner sig bortglömd så är det åter benen som får ta stryk. Så fort jag klappar henne slutar hon men det krävs konstant klappande...

Lustigt, jag trodde inte katter var så sällskapssjuka, de är ju inte ett flockdjur direkt.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Hur gör era katter när de söker uppmärksamhet? Min Zelda blir ibland uttråkad då jag inte engagerar mig tillräckligt. Några exempel:

Sover jag för länge och hon är vaken så har hon två strategier, antingen kryper hon ner under täcket och biter mig i benen tills jag vaknar och börjar klappa henne eller så smyger hon fram och i princip "pussar" mig i ansiktet. Ibland blir jag fullständigt förvirrad när jag vaknar av att hon andas upp i näsan på mig och jag inte vet vad som händer.

Sitter jag i soffan och surfar på min Surface Pro eller tittar på TV och Zelda känner sig bortglömd så är det attack mot mina ben som gäller igen. Som tur är så biter hon aldrig speciellt hårt utan det är mest ett nyp (hon har aldrig bitit igenom skinnet).

Sitter jag på toa och gör "number two" och läser och Zelda känner sig bortglömd så är det åter benen som får ta stryk. Så fort jag klappar henne slutar hon men det krävs konstant klappande...

Lustigt, jag trodde inte katter var så sällskapssjuka, de är ju inte ett flockdjur direkt.

http://i.imgur.com/Q6pviRl.jpg

Sitter jag vid datorn hoppar den ena här hemma gärna upp på skrivbordet och stör, att sträcka sig med tassarna mot skärmarna är en favorit, hur många gånger jag än ställer ner henne på golvet hoppar hon upp igen... I övrigt jamar (löper) hon halvt konstant. Fast ingen av katterna är speciellt uppmärksamhetssökande, förutom när de är hungriga varav en är det hela tiden.
Söker de uppmärksamhet gör de det åtminstone utan att vara "elaka" mot oss, men de har lite olika strategier.

Men katter verkar bestämma när de vill vara tillsammans eller ensamma, och en av mina favoriter; Du äger inte katten, katten äger dig.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Just nu är den enda bilden jag har av Kapten från katthemmet där jag hämtade honom för kanske två timmar sedan, för det enda han har gjort sedan dess är att sitta bakom soffan och trycka, men jag tror han lär komma fram till sist om jag låter honom vara ifred och bara gör vad jag brukar här hemma.

Någon som har några tips, annars?

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

Någon som har några tips, annars?

Ge det tid bara så kryper han fram.

Ny miljö och nya människor är ofta skrämmande.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Ge det tid bara så kryper han fram.

Ny miljö och nya människor är ofta skrämmande.

Precis, det är vad jag kunnat läsa mig till på diverse andra sidor också.

Tack för input!

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem

@Krabbtumme: Glöm inte att blinka tillbaka när ni har ögonkontakt

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

@Krabbtumme: Glöm inte att blinka tillbaka när ni har ögonkontakt

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Skrivet av iller:

Ge det tid bara så kryper han fram.

Ny miljö och nya människor är ofta skrämmande.

Skrivet av Krabbtumme:

Precis, det är vad jag kunnat läsa mig till på diverse andra sidor också.

Tack för input!

Ja, bara ge katten lite tid. Drar det ut på tiden så försök att locka med fjädervippa eller ngt annat roligt. En del katter glömmer bort att vara rädda om man erbjuder lite kattgodis.

Han är jättesöt!

Permalänk
Medlem

nää fy vad avis jag är på er kattägare... bilderna får ju den hårdaste mannen till att bli en liten kelgosse Har tänkt på att skaffa katt ett tag men det är nån jävla katt torterare som härjar här (3 katter har torterats till döds på kort tid), så tills fanskapet har hittats av allmänheten eller polisen så blir det inget köp :/

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Skrivet av Bascule666:

Hur gör era katter när de söker uppmärksamhet? Min Zelda blir ibland uttråkad då jag inte engagerar mig tillräckligt. Några exempel:

Sover jag för länge och hon är vaken så har hon två strategier, antingen kryper hon ner under täcket och biter mig i benen tills jag vaknar och börjar klappa henne eller så smyger hon fram och i princip "pussar" mig i ansiktet. Ibland blir jag fullständigt förvirrad när jag vaknar av att hon andas upp i näsan på mig och jag inte vet vad som händer.

Sitter jag i soffan och surfar på min Surface Pro eller tittar på TV och Zelda känner sig bortglömd så är det attack mot mina ben som gäller igen. Som tur är så biter hon aldrig speciellt hårt utan det är mest ett nyp (hon har aldrig bitit igenom skinnet).

Sitter jag på toa och gör "number two" och läser och Zelda känner sig bortglömd så är det åter benen som får ta stryk. Så fort jag klappar henne slutar hon men det krävs konstant klappande...

Lustigt, jag trodde inte katter var så sällskapssjuka, de är ju inte ett flockdjur direkt.

http://i.imgur.com/Q6pviRl.jpg

Jag har ju bengaler så vill dom ha uppmärksamhet pratas det mkt högt och påstridigt. Andra sätt är att försöka riva huset eller börja bråka med varandra. All tid ska självklart enl katterna spenderas på att leka eller klappa.

Imorgon blir det fest, iaf enl honkatten för då ska vi dvs jag och katten plugga in nya grafikkortet Hankatten brukar nöja sig med kartongen.....

Permalänk
Skrivet av Selmalagerlöf:

nää fy vad avis jag är på er kattägare... bilderna får ju den hårdaste mannen till att bli en liten kelgosse Har tänkt på att skaffa katt ett tag men det är nån jävla katt torterare som härjar här (3 katter har torterats till döds på kort tid), så tills fanskapet har hittats av allmänheten eller polisen så blir det inget köp :/

Låt katten vara innekatt så slipper du torterad katt eller påkörd katt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DocStargazer:

Ja, bara ge katten lite tid. Drar det ut på tiden så försök att locka med fjädervippa eller ngt annat roligt. En del katter glömmer bort att vara rädda om man erbjuder lite kattgodis.

Han är jättesöt!

Japp, vi får se hur det går! Får nog helt enkelt bli läggdags lite senare ikväll så katten hinner komma lite till rätta innan jag ligger och snarkar.

Men ja, riktigt söt. Smälte direkt när jag såg stackarn i buren på katthemmet.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Bascule666:

Hur gör era katter när de söker uppmärksamhet? Min Zelda blir ibland uttråkad då jag inte engagerar mig tillräckligt. Några exempel:

Min innekatt använder tassarna och klappar/puttar till mig lite om jag inte reagerat när hon tittar på mig tex om hon vill hoppa upp i knät och jag inte sagt hon får göra det, hon har lärt sig att "fråga om lov" innan hon hoppar upp på mig oavsett om jag sitter på en stol eller ligger i sängen vaken, sover jag så hoppar hon upp ändå men hon ligger alltid ovanpå täcket till hon får tillstånd att lägga sig under om hon vill det, då pekar/bökar hon lite med tassarna för att visa vad hon vill och väntar på att jag säger att det är ok. Är hon själv hemma så kryper hon oftast in i örngottet eller ligger på sängen, aldrig under täcket när hon går till sängs ensam. Hon har bara 3 ställen som "fasta platser förutom dem så ligger hon ca 2 veckor på samma ställe sen verkar det vara tråkigt och hon byter plats.

Skrivet av Krabbtumme:

http://i.imgur.com/LJkxF9y.jpg

Just nu är den enda bilden jag har av Kapten från katthemmet där jag hämtade honom för kanske två timmar sedan, för det enda han har gjort sedan dess är att sitta bakom soffan och trycka, men jag tror han lär komma fram till sist om jag låter honom vara ifred och bara gör vad jag brukar här hemma.

Någon som har några tips, annars?

Är det en ny plats för katten så ge den åtminstone 2 veckor att utforska platsen och lära sig hitta, låt den ha det lugnt under den tiden så den inte blir rädd i onödan för då kan de ibland springa runt och riva ner allt som finns.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Hur gör era katter när de söker uppmärksamhet? Min Zelda blir ibland uttråkad då jag inte engagerar mig tillräckligt. Några exempel:

Sover jag för länge och hon är vaken så har hon två strategier, antingen kryper hon ner under täcket och biter mig i benen tills jag vaknar och börjar klappa henne eller så smyger hon fram och i princip "pussar" mig i ansiktet. Ibland blir jag fullständigt förvirrad när jag vaknar av att hon andas upp i näsan på mig och jag inte vet vad som händer.

Sitter jag i soffan och surfar på min Surface Pro eller tittar på TV och Zelda känner sig bortglömd så är det attack mot mina ben som gäller igen. Som tur är så biter hon aldrig speciellt hårt utan det är mest ett nyp (hon har aldrig bitit igenom skinnet).

Sitter jag på toa och gör "number two" och läser och Zelda känner sig bortglömd så är det åter benen som får ta stryk. Så fort jag klappar henne slutar hon men det krävs konstant klappande...

Lustigt, jag trodde inte katter var så sällskapssjuka, de är ju inte ett flockdjur direkt.

http://i.imgur.com/Q6pviRl.jpg

Min Ture gör följande alternativa aktioner:

1. Jamar lite lätt.
2. Hoppa upp på datorbordet framför skärmen och totalvägra lägga sig tills jag klappar.
3. Leda mig till köksfönstret där han kan hoppa upp och ber om att bli klappad.
4. Har jag lagt mig så gör han väsen med att välta enstaka saker, hoppa i tid och otid på möbler och springer fram och tillbaka i PingPong-anda.

Skrivet av Krabbtumme:

http://i.imgur.com/LJkxF9y.jpg

Just nu är den enda bilden jag har av Kapten från katthemmet där jag hämtade honom för kanske två timmar sedan, för det enda han har gjort sedan dess är att sitta bakom soffan och trycka, men jag tror han lär komma fram till sist om jag låter honom vara ifred och bara gör vad jag brukar här hemma.

Någon som har några tips, annars?

I min erfarenhet så sätt gärna kattlåda samt mat något lättillgänglig, katten ska aldrig behöva känna sig osäker med att lämna det säkra stället i respekt till behoven. Det är instinkt att ha ryggen "skyddad" så med kattlådan gilla dem att ha kattlådan i en hörna men samtidigt lite öppet (inget tak, möbler som skymmer) så dem kan se och observera det som händer runtomkring. Katter kan vara riktigt petiga, dem kan pissa och skita ner, i protest, inte nödvändigtvis pga placering av lådan utan av Tex. sanden, storlek och form av lådan, singular låda (vissa katter vill inte traversa upp och ner mellan våningar om du bor i hus och kan behöva en låda per våning för att underlätta kattens behov) . I mitt fall så räckte en hörna, lagom höjd och "Frosty" kattsand för Ture samt bor i en enkel lägenhet.

Lägg dig gärna ned på marken/golvet och prata lite lätt med honom i 10-15 minuter, det hjälper skapa bekantskap men förvänta dig inte att han kommer ut pga det inom första dagarna. Men tvinga han ALDRIG att komma ut bara för att du känner att "det räcker nu", att sätta mänskliga förväntningar på det djur som lever efter instinkter är orealistiskt.

Testa med olika märken av kattmat, torr som blöt. Dels viner du poäng hos katten när du hittar något den gillar men händer det så har du hittat något han är allergisk mot - då är du lite kunskap rikare och kan tala med veterinär för råd.

Skrivet av Selmalagerlöf:

nää fy vad avis jag är på er kattägare... bilderna får ju den hårdaste mannen till att bli en liten kelgosse Har tänkt på att skaffa katt ett tag men det är nån jävla katt torterare som härjar här (3 katter har torterats till döds på kort tid), så tills fanskapet har hittats av allmänheten eller polisen så blir det inget köp :/

Du kan ju alltid annars bara ha katten inomhus, det är både säkrare för katten och för dig. Visst vill man att dem ska kunna utforska naturen och gör väl till sina instinkter - men man får inte glömma hur grym naturen kan vara och för att inte tala om människans roll i fråga. Katten utvecklades inte till att respektera trafikregler eller tvivla på en annan människas godtrogenhet, så det gäller att väga:

Kattens instinkter eller liv.

Du vill inte bara ha en katt som sällskap utan kommer genom åren binda dig med den, katten är då inte längre "bara en katt" - det är en vän med ovillkorlig kärlek som du investerar dig själv i som ger tillbaka. Den bästa miljön du kan ge en katt i din situation är inomhus med lite tillhörande möbler med vertikalt fokus.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

@bandite: Låt dem äta:-) Vår kommer hela tiden med möss, fåglar och vattensorkar, som han trycker i sig. Sen en sväng till matskålen efter det. Idag låg det en ödlesvans på trappan.
Det är så katter är.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk

Alfons (med mustaschen) 4 år, bott hos mig sedan december förra året, kommer från Töreboda katthem där han bodde i 6månader.
Troligen den första människan som han har varit "nära", väldigt svår övertygad va namnet.

(Jag ber om ursäkt för att det blev en länk istället för en bild men jag har aldrig lagt upp en bild så)

Edit:Tack till moderatorn!

Bildlänk fixat /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

Även jag har en dator, mobiltelefon och stereo.
Dock har jag inget behov av att skryta om vad det är eller vad den innehåller.