Permalänk
Medlem
Skrivet av SolidReactor:

Källa på ditt påstående?

Det är mer en oroskänlsa än ett påstående:
* Youtubaren "AdoredTV" lyfte upp en del oroande påståenden i en video han släppte om Vega för några månader sedan
* Lanseringen har skjutits upp. Jag tolkar det som att Vega inte nöter upp konkurensen. AMD sköt upp lanseringen av Bulldozer....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

@SolidReactor: läste hans uttalande som en farhåga, ingen spådom.
Hoppas själv på bättre än så.

@ThomasLidstrom:
Farhågor, spådom, sia, magkänsla, omen.. de e bra grejer de
Mina tankar var inne på "fakta mode" när jag läste tråden, jag har bara druckit te idag så jag behöver ta en kopp kaffe för att bredda tankarna.

brb

Permalänk
Hjälpsam

@SolidReactor:
Kanske du kan spå lite i kaffesumpen, när du druckit ur koppen?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ratatosk:

@SolidReactor:
Kanske du spå lite i kaffesumpen, när du druckit ur koppen?

Det gjorde jag! Enligt spådomen skall Vega ta marknaden med storm! Vega kommer att slå 1080Ti med hela 40%! Och kosta 50% mindre att tillverka! Samt endast komma i Nano-utförande! Och kan kylas helt passivt utan problem, under belastning topp temperatur 55c under passiv kylning!

Visa signatur

#Gör vertikal filming olagligt. ''Mobilkameran borde stängas av självmant så fort man försökte spela in vertikalt''

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

* Lanseringen har skjutits upp. Jag tolkar det som att Vega inte nöter upp konkurensen. AMD sköt upp lanseringen av Bulldozer....

vad jag vill minnas så har alltid lanseringen varit 1H 2017?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomson:

Snart så måste Amd komma ut med Vega, har varit tyst för länge.
Läste precis om att Nvidia planerar att släppa Volta under kvartal 3 2017.
https://www.nordichardware.se/nyheter/nvidia-planerar-volta-g...

Ja jag hade nog köpt två vega kort om de hade kommit ut tidigare, nu blev det ett gtx 1080 ti istället, och hoppas verkligen de släpper volta detta året, enda gången jag köper vega istället nu är om det är riktigt bra för folding. typ om det är 30 procent snabbare i folding än gtx 1080 ti och har liknande strömförbrukning. så säljer jag mitt och köper två vega.

Permalänk
Medlem

Nu är RX5xx serien ute så nu förväntar jag mig att det börjar dyka upp fler läckor om vega och dess prestanda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snubb1:

Nu är RX5xx serien ute så nu förväntar jag mig att det börjar dyka upp fler läckor om vega och dess prestanda.

Tror att det ska komma om 40min

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomson:

Snart så måste Amd komma ut med Vega, har varit tyst för länge.
Läste precis om att Nvidia planerar att släppa Volta under kvartal 3 2017.
https://www.nordichardware.se/nyheter/nvidia-planerar-volta-g...

Vill skriva att du skämtar... om det stämmer så kommer historien att upprepa sig med att AMD ligger minst ett år eftet i högprestandasegmentet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

AMD kanske visste detta och har i själva verket tagit striden emot Volta? Det skulle förklara - "Poor Volta".

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Har inget med Vega att göra men NH har test uppe på RX580 och 570.

https://www.nordichardware.se/test/test-amd-radeon-rx-580-och...

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Har inget med Vega att göra men NH har test uppe på RX580 och 570.

https://www.nordichardware.se/test/test-amd-radeon-rx-580-och...

hmm.. har Sweclockers gjort sig ovänner med AMD? :/

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ClintBeastwood:

hmm.. har Sweclockers gjort sig ovänner med AMD? :/

de brukar ju få sämsta siffrorna med AMD grejer nu förtiden så det hade inte förvånat mig.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Har inget med Vega att göra men NH har test uppe på RX580 och 570.

https://www.nordichardware.se/test/test-amd-radeon-rx-580-och...

Innan jag läser testet så låt mig gissa, det är en godnattsaga av rang? Tror jag kommer klicka igenom testet för att ge dom "hits" på sidorna sen läsa sammanfattningen.

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klena:

Det gjorde jag! Enligt spådomen skall Vega ta marknaden med storm! Vega kommer att slå 1080Ti med hela 40%! Och kosta 50% mindre att tillverka! Samt endast komma i Nano-utförande! Och kan kylas helt passivt utan problem, under belastning topp temperatur 55c under passiv kylning!

Bjuder du på det kaffet?

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 5600x | RAM: G.Skill 16GB 3200 MHz Ripjaws V | GPU: Powercolor RX 6800 | Mobo:ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | SSD: Kingston SSD V300 240GB | Nätagg: Fractal Design Ion+ Platinum 660W | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 120mm | Chassi: Cooltek W2 | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

Det är mer en oroskänlsa än ett påstående:
* Youtubaren "AdoredTV" lyfte upp en del oroande påståenden i en video han släppte om Vega för några månader sedan
* Lanseringen har skjutits upp. Jag tolkar det som att Vega inte nöter upp konkurensen. AMD sköt upp lanseringen av Bulldozer....

Jag gör en annan bedömning:
AMD har insett att GCN är en ineffektiv arkitektur som inte blev som det var tänkt med hänsyn till marknadsutvecklingen (GPGPU slog inte) och betraktar den lite som en Bulldozer och gör lite samma sak som med den. Dvs stryper utvecklingen av GCN, drar sig ur prestandasegmentet en tid för att lägga resurserna på en åtminstone delvis ny arkitektur och enbart putsar GCN lite under tiden för att passa budgetmarknaden. Skillnaden här är att AMD inte kommunicerat detta.

Efter AdoredTV:s senaste video, som i praktiken är "The GPU war is over, part 2", blev jag dock orolig på riktig och tänkte att det kanske inte blir riktigt som vi alla hoppas. Kanske blir Vega främst en satsning på företagslösningar, både datacenter, proffsapplikationer och inbäddade saker, och att spelkort som säljs direkt till spelkund, eh, slutkund... blir mer en eftertanke.

När jag tänker efter så har AMD mest pratat om beräkningar och teknik i huvudsak intressanta för proffs och företag gällande Vega. Detta med HBCC är en lösning som ter sig mest intressant för särskilda beräkningsapplikationer, jag har svårt att se spelföretag i nämnvärd omfattning lägga tid på sådan teknik de närmaste åren. AMD har presenterat produkter baserat på Vega för beräkningar men inte för spel. Visningarna i Kina får jag intrycket av att vara mest riktat till proffs och beräkningar. Pratet om grafik tycks borta, även namnet Next Compute Unit pekar på det.

Kanske har AMD gett upp spelmarknaden, åtminstone spelkort, och siktar bara in sig på de säkra intäkterna i marknader som inte är så märkesblinda.

Skrivet av CIA_SWE:

vad jag vill minnas så har alltid lanseringen varit 1H 2017?

Det ursprungliga chippet Greenland var tänkt att komma i samma veva som Ellesmere och Baffin, det som döptes om till Polaris 10 respektive 11. När namnbytet annonserades tolkades det som att det var bara just det, men det var i själva verket en strategiförändring med nya lanseringsdatum.

Skrivet av ClintBeastwood:

AMD kanske visste detta och har i själva verket tagit striden emot Volta? Det skulle förklara - "Poor Volta".

Man kan ju alltid hoppas. Antingen det, eller så blir det spiken i kistan för AMD som spelgrafikkortsmakare.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

What Happened To AMD Vega?
We all know that the AMD Vega is coming in 2017. AMD briefed us on its GPU architecture, as well as its memory architecture. They also showed off an AMD Vega prototype running DOOM in 4K. So where the heck is it?

We gently prodded Adam who would only say that it’s “coming later” in 2017. With AMD introducing the Polaris Refined graphics cards in the Radeon RX 500 Series, we think that they will most likely introduce the Vega-based graphics cards in late Q3, or early Q4 2017 to make it for 2017 Christmas sales.

In case you are wondering if AMD may have hit a snag with the Vega GPU, AMD is already using it in the AMD Radeon Instinct MI25 Vega accelerator. You can check out some Radeon Instinct servers using the Vega GPU.

Källa: http://www.techarp.com/articles/amd-radeon-rx-500-series-tech-report/2/

Julen 2017!?! Herre gud!?

Visa signatur

HTPC Hemmabio Vinyl
CPU Intel 9900k@4.9GHz - Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm MB Gigabyte Z390 Aorus Master RAM Corsair Vengance LPX 16GB 3200Mhz GFX ASUS GTX 1080 Ti FE 11GB PSU Seasonic PRIME Ultra 1000W Gold SSD Corsair Force MP500 240GB Chassi NZXT H440
Gaming/Workstation
CPU Intel i9-7900X @4500 NZXT Kraken X62 MB Asus Prime X299-A GFX AMD Radeon VII RAM Corsair Vengeance RGB 4x8GB 3000MHz PSU EVGA SuperNOVA 750 G1 SSD Samsung 960 EVO M.2 SSD 500GB Chassi Phanteks Enthoo EVOLV ATX

Permalänk
Skrivet av IcedEarth:

What Happened To AMD Vega?
We all know that the AMD Vega is coming in 2017. AMD briefed us on its GPU architecture, as well as its memory architecture. They also showed off an AMD Vega prototype running DOOM in 4K. So where the heck is it?

We gently prodded Adam who would only say that it’s “coming later” in 2017. With AMD introducing the Polaris Refined graphics cards in the Radeon RX 500 Series, we think that they will most likely introduce the Vega-based graphics cards in late Q3, or early Q4 2017 to make it for 2017 Christmas sales.

In case you are wondering if AMD may have hit a snag with the Vega GPU, AMD is already using it in the AMD Radeon Instinct MI25 Vega accelerator. You can check out some Radeon Instinct servers using the Vega GPU.

Källa: http://www.techarp.com/articles/amd-radeon-rx-500-series-tech-report/2/

Julen 2017!?! Herre gud!?

Om det där stämmer så lär AMD få det riktigt tufft att komma tillbaka igen.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

"We gently prodded Adam who would only say that it’s “coming later” in 2017. With AMD introducing the Polaris Refined graphics cards in the Radeon RX 500 Series, we think that they will most likely introduce the Vega-based graphics cards in late Q3, or early Q4 2017 to make it for 2017 Christmas sales."

"coming later" behöver inte betyda slutet av året, när AMD själva sagt "första halvan av 2017" och "precis runt hörnet". Allt som kommer efter nuet är tekniskt sett senare.

Gällande "we think that..." så är det just det, en tanke en tro om att det kommer i Q3 eller Q4. De vet inte.
De skriver ju också att det redan finns i servrar.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

That's it

Skrivet av IcedEarth:

What Happened To AMD Vega?
We all know that the AMD Vega is coming in 2017. AMD briefed us on its GPU architecture, as well as its memory architecture. They also showed off an AMD Vega prototype running DOOM in 4K. So where the heck is it?

We gently prodded Adam who would only say that it’s “coming later” in 2017. With AMD introducing the Polaris Refined graphics cards in the Radeon RX 500 Series, we think that they will most likely introduce the Vega-based graphics cards in late Q3, or early Q4 2017 to make it for 2017 Christmas sales.

In case you are wondering if AMD may have hit a snag with the Vega GPU, AMD is already using it in the AMD Radeon Instinct MI25 Vega accelerator. You can check out some Radeon Instinct servers using the Vega GPU.

Källa: http://www.techarp.com/articles/amd-radeon-rx-500-series-tech-report/2/

Julen 2017!?! Herre gud!?

Alltså.. orka!
AMD får maj på sig, sen köper jag ett 1080Ti..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3800X@PBO (4,3GHz) | Prime x370-pro | 16GB G.Skill Ripjaws V 3600Mhz @ 3600 Mhz(16-16-16-36-52) | Zotac 1080 Ti AMP Extreme | MG279Q | QPAD-1339 | Ownit 1000/1000.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mange43:

Känns flopp för min del innan det ens är släppt!!
Ska dom fortsätta envisas med bihanget.
kommer det bli en Megaflopp.

Blir du aldrig less på att hänga i AMD trådar och kalla Vega och Ryzen för flopp? Det är ju nästan som man anar att du är betald av Intel och Nvidia för att trolla runt.

Skrivet av ThomasLidstrom:

* Lanseringen har skjutits upp. Jag tolkar det som att Vega inte nöter upp konkurensen. AMD sköt upp lanseringen av Bulldozer....

Vegas lansering har aldrig skjutits upp dock. 1H 2017 har alltid varit "riktlinjen" och det betyder att kortet senast kommer ut i juni 2017. Det är då inte som Nvidia som skjutit upp Volta två gånger..

Skrivet av IcedEarth:

What Happened To AMD Vega?
We all know that the AMD Vega is coming in 2017. AMD briefed us on its GPU architecture, as well as its memory architecture. They also showed off an AMD Vega prototype running DOOM in 4K. So where the heck is it?

We gently prodded Adam who would only say that it’s “coming later” in 2017. With AMD introducing the Polaris Refined graphics cards in the Radeon RX 500 Series, we think that they will most likely introduce the Vega-based graphics cards in late Q3, or early Q4 2017 to make it for 2017 Christmas sales.

In case you are wondering if AMD may have hit a snag with the Vega GPU, AMD is already using it in the AMD Radeon Instinct MI25 Vega accelerator. You can check out some Radeon Instinct servers using the Vega GPU.

Källa: http://www.techarp.com/articles/amd-radeon-rx-500-series-tech-report/2/

Julen 2017!?! Herre gud!?

Tror jag aldrig sett så lite grund för ett påstående av den klassen i hela mitt liv.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Blir du aldrig less på att hänga i AMD trådar och kalla Vega och Ryzen för flopp? Det är ju nästan som man anar att du är betald av Intel och Nvidia för att trolla runt.

Vegas lansering har aldrig skjutits upp dock. 1H 2017 har alltid varit "riktlinjen" och det betyder att kortet senast kommer ut i juni 2017. Det är då inte som Nvidia som skjutit upp Volta två gånger..

Tror jag aldrig sett så lite grund för ett påstående av den klassen i hela mitt liv.

Skillnad på att skjuta upp lanseringar när man redan säljer befintliga produkter som smör och när man försöker få in en konkurrenskraftig produkt på marknaden. Varför ska nvidia gå så hårt fram när de inte behöver?

Tycker amd lyckats bra med sin Ryzen lansering men grafikkortmarknaden är inte lika förlåtande när 4K är den nya baslinjen och grafikkortet blir en tydlig flaskhals.

För varje dag en lansering dröjer för amd tappar dom potentiella kunder till nvidia medans nvidia kan fortsätta göra ti modeller etc och vänta ut amd och finslipa på sina nya arkitekturer, gå ner lite i pris och döda amd på nytt. Vilket givetvis inte är bra för någon. Tycker det verkar som att intel underskattat amd lite och ryzen kommer nog sälja riktigt bra nu ett tag framöver, hoppas Vega kan göra samma sak så man slipper betala 10k för ett grafikkort i toppklassen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robiban:

Tycker det verkar som att intel underskattat amd lite och ryzen kommer nog sälja riktigt bra nu ett tag framöver, hoppas Vega kan göra samma sak så man slipper betala 10k för ett grafikkort i toppklassen.

Tror varken AMD eller Nvidia kommer ändra på det, det är för mycket pengar man missar på att tjäna samt att folk köper det ändå trots det höga priset.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

SpelDator: | Asus ROG Strix XG438Q 4K 120hz| AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz 35MB| B450 I AORUS PRO WIFI| MSI Radeon RX 6800 16GB | Corsair Force MP510 1920GB M.2 NVMe | Samsung EVO 860 2TB | Seagate Guardian BarraCuda 2.5 5TB| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX Svart| Ghost S1 MK2| Corsair SF750 750W 80+ Platinum| Logitech MX Sound| WD My Passport V2 USB 3.0 4TB| Buffalo Mediastation Ultra-Thin Portable Blu-Ray writer| Logitech Logitech G604 Lightspeed

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt spekulationerna kring Vegas lansering. AMD är ett noterat bolag och måste meddela allt som har relevans för värderingen av bolaget skyndsamt till marknaden.

Den 15/2 2017 höll de följande presentation där Vegas lansering placeras till 'expected in Q2': http://phx.corporate-ir.net/External.File?item=UGFyZW50SUQ9Nj...

Jag skulle bedöma att allt fram till sista juli med skohorn kan leva upp till det. Om det föreligger ytterligare försening borde de redan ha sagt något enligt Nasdaqs regler vilket de inte har. Om något händer - eller har hänt - i närtid kommer vi få reda på den den 1 maj kl23 svensk tid då de går igenom Q1 2017 för marknaden. Om inte annat torde vi få ett hårt lanseringsdatum då.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Robiban:

Skillnad på att skjuta upp lanseringar när man redan säljer befintliga produkter som smör och när man försöker få in en konkurrenskraftig produkt på marknaden. Varför ska nvidia gå så hårt fram när de inte behöver?

Tycker amd lyckats bra med sin Ryzen lansering men grafikkortmarknaden är inte lika förlåtande när 4K är den nya baslinjen och grafikkortet blir en tydlig flaskhals.

För varje dag en lansering dröjer för amd tappar dom potentiella kunder till nvidia medans nvidia kan fortsätta göra ti modeller etc och vänta ut amd och finslipa på sina nya arkitekturer, gå ner lite i pris och döda amd på nytt. Vilket givetvis inte är bra för någon. Tycker det verkar som att intel underskattat amd lite och ryzen kommer nog sälja riktigt bra nu ett tag framöver, hoppas Vega kan göra samma sak så man slipper betala 10k för ett grafikkort i toppklassen.

fast de flesta bryr sig inte om 4k, jag kommer vänta tills 4k är nere på samma priser som 1080p gaming innan jag överväger att byta.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Merc_:

fast de flesta bryr sig inte om 4k, jag kommer vänta tills 4k är nere på samma priser som 1080p gaming innan jag överväger att byta.

Då får du vänta Länge.
1440p är inte ens i närheten av mainstream än och det har ju funnits på marknaden bra mycket längre än 4k (redan på CRT tiden).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lowngcawt:

Då får du vänta Länge.
1440p är inte ens i närheten av mainstream än och det har ju funnits på marknaden bra mycket längre än 4k (redan på CRT tiden).

Skickades från m.sweclockers.com

Däremot börjar 1440p gå ned i pris. Nästan nere i 1080p priser. Skillnaden är att folk satsar på 4K på bred front. Det gjordes aldrig med 1440p.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bekräftas att det fortfarande är detta kvartalet som gäller.

http://wccftech.com/amd-confirms-rx-vega-launching-quarter-sh...