Permalänk
Medlem

Lian Li 6089

Eftersom att jag inte hittade ngt om denna lådan så tänkte jag att jag kunde länka till min sida.. Jag köpte lådan förra veckan..

kolla gärna å säg vad ni tycker i gästboken..

www.webzonen.com

jag har 19 bilder till på hemsidan...

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem

du får ta å fixa kablarna I lådan....

Visa signatur

| Lian-Li PC75 | XP1700+@2,3GHz | 512MB DDR | PowerColor 9800Pro | 540GB |

Permalänk
Medlem

annars är lian-li ett utmärkt val...

Visa signatur

| Lian-Li PC75 | XP1700+@2,3GHz | 512MB DDR | PowerColor 9800Pro | 540GB |

Permalänk
Medlem

Fin låda men enligt mig så tycker jag att alla lian-li ser lite tråkiga ut...fyrkantig o,,ja...fyrkantig....själv vill jag ha en dator med mer former på...jaja men lian-li är bra lådor på design vetja så ett bra val på låda...lite fegt med windows mod från fabrik bara

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

JO sladdarna hänger där mest för tillfället.. ska fixa dom strax.. fick ju lådan för några dagar sedan.. ska sätta i en CCD också...

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

mja, fast raidmax här jävligt snygga brukar som me!
specielt Raidmax Miditower 7798GW, aluminium

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Re: Lian Li 6089

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rangoon
Eftersom att jag inte hittade ngt om denna lådan så tänkte jag att jag kunde länka till min sida.. Jag köpte lådan förra veckan..

kolla gärna å säg vad ni tycker i gästboken..

www.webzonen.com

http://www.webzonen.com/project/image_nya/1liten.jpg

http://www.webzonen.com/project/image_nya/19liten.jpg

jag har 19 bilder till på hemsidan...

Har samma låda men *snyft* en av mina LED stripes lyser dåligt... :'(
Iofs är ett garanti ärende så allt är lungt!

Permalänk
Medlem

tur att det går på garantin....

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem

hehe. bara för att du sa det så har min ena diod börjat lysa dåligt. Får skicka mail till dom å fråga vad dom säger. Jag tycker att dom ska skicka en ny med posten.

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem

Nu har jag fixat kablarna som ni klagade på..
Blev det bättre?

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem

japp det blev bättre men inte perfekt... fixa rundade ide... mkt mkt mkt snyggare

Visa signatur

| Lian-Li PC75 | XP1700+@2,3GHz | 512MB DDR | PowerColor 9800Pro | 540GB |

Permalänk
Medlem

Ajdå Rangoon

Permalänk
Medlem

Jag har inte pengar till runda kablar.. tänkte skita i det eftersomatt s-ata diskarna kommer snart..

Visa signatur

[kolla min fina låda på www.webzonen.com]__ AMD XP 2100+ @ enmiljardsjuhundratusensvängningarpersekund..

Permalänk
Medlem

Min ena LED har också börjar lysa dåligt! orkade inte skicka in dreten utan bytte ut den istället

Permalänk
Medlem

Vart finns den att köpa? chassit allså

Visa signatur

Amd Athlon xp 2600+ | 512 DDRam | 9800pro 128 mb

Permalänk
Medlem

gtek.net