Permalänk
Medlem

LAN i norge

Jag har talas om något lan som finns i norge som hade 10000per eller nåt men jag kommer inte ihåg vad lanet heter, ere någon som vet, och om de har en hemsida?

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk

DH säger ju att de är störst i världen och de har 5k.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Q: How many people will attend TG03?
A: 5100, not including day-by-day visitors. That's right, baby,
TG is the largest computer party in the world!

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Avstängd

det var då på det lilla iaf

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Haha, ska fan till norrmän för att bry sig om att knäcka gränsen med 2%.

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem

dh ska ju expandera igen (ytterligare en hall...) så norrmännen kan väl få sina sekunder i rampljuset...

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk

Vilken hall skulle dom expandera till? Finns inget utrymme kvara att expa på.

Permalänk
Medlem

klart det finns mer hallar på elmia..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chainsaw_charli
Vilken hall skulle dom expandera till? Finns inget utrymme kvara att expa på.

http://www.elmia.se/standservice/pdf/map_se.pdf
Hall D är tipshallen, som du ser så finns det lite plats kvar att expa på... totalt 34.000 kvm bruttoyta.

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem

har för mig att det var B isf

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
klart det finns mer hallar på elmia..

ja, eller så dumpar dom bara sovsalen..

Permalänk
Avstängd

Dreamhack har väl aldrig sagt att de är störst i världen? Störst i Sverige har de nog sagt. Assembly är större.

Visa signatur

Hej Ove!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DOA
Dreamhack har väl aldrig sagt att de är störst i världen? Störst i Sverige har de nog sagt. Assembly är större.

assembly är inte större, assembly har mera besökare utan dator som dom räknar med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DOA
Dreamhack har väl aldrig sagt att de är störst i världen? Störst i Sverige har de nog sagt. Assembly är större.

Assembly är inte större än Dh

Permalänk
Medlem

Dom borde ha ett i Stockholmsmässan, där finns det plats. Grymt mycket plats.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

DOA: Dreamhack säger väll jämt och ständigt att de är störst. Brukar väll stå som rubrik på deras hemsida?

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.

Permalänk
Medlem

Var på DH01 och det fanns då platser för 5000 pers. Sen utökade dem med fler rader så över 5100 (gathering) var det ganska säkert! Kommer dock inte ihåg hur många det var.

Permalänk
Avstängd

fan vad shysst om DH ökar till hall D också...då blir det ju typ dubbelt så stort

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

The Gathering var jag på *klura* 97-98 tror jag.. de va fan jävligt skoj, var väl en 4000 pers där då eller liknande.

tror att gathering ppl och DH ppl sammarbetade från 2002 eller nåt åt det håller.. verkade som det iallfall-

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Det finns inte 5000 datorplatser på DH.. snarare 3960 + 594 = 4554

(132 *30) + (66*9)

endast 4158 platser öppna i sommar..

Visa signatur

1: SABERTOOTH P67/i7-2600K@4300/NH-D14/32GB/Radeon290X/HX620/BenqG2412HD
2: P35-DQ6/Q6600@3300/Tuniq/4GB
3: i3 HTPC 4: Vaio Lifestyle P 5: Elitbook 6930p 6: iPhone5

Permalänk

Men det går väl från tillfälle till tillfälle beroende på om det är några farmare som ska ha farmar-mässa o så eller?

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DOA
Dreamhack har väl aldrig sagt att de är störst i världen? Störst i Sverige har de nog sagt. Assembly är större.

Vad gör 1000 hit och 1000 dit om man ändå inte har någon bakgrund eller kultur ( datorkultur ). www.gamehalla.org skryter om sina 6000 besökare ( första arrangemanget ). Tror inte dom kommer lyckas, med tanke på att dels så finns det inga trogna anhängare med tanke på att det är det första och så ligger det så långt ner i landet också. Jönköping ligger ganska centralt i Sverige. Men som sagt, alla tycker nog att det ena lanet är bättre än det andra, assembly, the gathering, dreamhack; alla har dom nog sina unika egenskaper men vad vet jag

Visa signatur

Rad 5 - Plats 110 - Nick: Devill

c u there - Dreamhack Summer 2003

Permalänk
Medlem

GameHalla kanske gör rätt i att ha LANet så långt ner i landet?
Om det blir ett gamerlan så kommer förmodligen massa gamers från Tyskland och dem länderna där

Permalänk
Medlem

GameHalla har inga demotävlingar, så det lanet kan ju dra mig i snoppen.. eller vänta har nu, då kanske alla cs-spelande fjortisar drar sig dit och spelar så man slipper dem på DH yay! *håller tummarna*

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.