Skumma buggar i Gta Vice city!

Permalänk
Medlem

Skumma buggar i Gta Vice city!

Jag tycker nog att Gta Vice har LITE fel!

I alla fall om tar en titt på den här smått humoristiska bilden jag tog från GTA Vice City idag!

Skulle vara kul och få reda på fler humoristiska fel i spelet!

Permalänk
Medlem

De har ju missat en triangel på ett parkeringshus så man ser rakt igenom (har ingen bild). Sen kan motorcykeln lägga sig ner på ett knepigt sett.

Finns en hel del mer som jag inte kommer på nu :). Iofs var dessa inte humorisitiska.

Permalänk
Medlem

Inte humoristiska, dom är ju askul!

Permalänk
Avstängd

har man inget roligare för sig så....låt gå

Visa signatur

"efter regnet kommer solsken"

Permalänk
Medlem

Och om man går bakom disken i alla affärer så ser man rakt igenom den, fattar inte varför de inte kunde fixa det?

Permalänk
Medlem

Jag skulle gå ut från en bakgård men vägen jag tog ville liksom inte släppa igenom mig så jag fick gå en anan väg. Gick tillbaka och tittade från andra hållet och då var det en mur där som alltså bara syntes från ett håll. inte så smidigt kanske.

Så körde jag motorcykel och vips var det var så låg det en enormjättesten mitt i vägen. PANG sa det så låg jag på backen. Stenen såg himla mysko ut. helt fyrkantig. Visade sig vara en stor skåpbil som på något sätt sjunkit ner 1.5 meter. men den började brinna om man sköt på den.

Om någon minns uppdraget då man skulle ha ihjäl någons fru (tror jag) och få det att se ut som en trafikolycka så körde tanten rakt in i ett träd och lyckades fastna med bilen där. Trädet stack upp rakt genom motorhuven och hon kunde inte röra sig ur fläcken inte så svårt att mosa henne då inte

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

Det finns en klädesbutik nånstans i little havanna, inne där finns en osynlig vägg, så man kan inte ta på sig kläderna som är bakom väggen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curse
Jag skulle gå ut från en bakgård men vägen jag tog ville liksom inte släppa igenom mig så jag fick gå en anan väg. Gick tillbaka och tittade från andra hållet och då var det en mur där som alltså bara syntes från ett håll. inte så smidigt kanske.

Så körde jag motorcykel och vips var det var så låg det en enormjättesten mitt i vägen. PANG sa det så låg jag på backen. Stenen såg himla mysko ut. helt fyrkantig. Visade sig vara en stor skåpbil som på något sätt sjunkit ner 1.5 meter. men den började brinna om man sköt på den.

Om någon minns uppdraget då man skulle ha ihjäl någons fru (tror jag) och få det att se ut som en trafikolycka så körde tanten rakt in i ett träd och lyckades fastna med bilen där. Trädet stack upp rakt genom motorhuven och hon kunde inte röra sig ur fläcken inte så svårt att mosa henne då inte

Apropå det uppdraget så fixade jag en rhino (inte via fusk) för att klara det uppdraget, då var det ganska lätt :).
edit: Om man tittar igenom genomskinliga stängsel och sånt så kan man inte se bilar eller människor (inte hundra på det där med människor) t ex vid rampen inne hos sunshine autos.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curse
Om någon minns uppdraget då man skulle ha ihjäl någons fru (tror jag) och få det att se ut som en trafikolycka så körde tanten rakt in i ett träd och lyckades fastna med bilen där. Trädet stack upp rakt genom motorhuven och hon kunde inte röra sig ur fläcken inte så svårt att mosa henne då inte

Det va jag med om när jag skulle köra ifrån polisen en gång, då fastnade jag med bilen i en telefonstolpe. Den satt mitt i backluckan på bilen, och jag kom inte en meter.

Visa signatur

| AMD A64 3400+ @2.4GHz | 2*512MB Corsair Value PC3200 | HIS X800pro IceQ II | EPOX EP-8KDA3+ | WD 160GB SATA | 3dMark03: 11639 |

Permalänk

Jag körde på en Faggio eller vad den heter och då fastnade den i min bil så man såg styret sticka upp genom motorhuven

Permalänk
Medlem

jo...men för mig så när jag var inne på malibu club där vid baren vid gången upp till sitt kontor så var jag jagad av snuten men plötsligt så åkte jag under marken och kom till livet under staden, hel mysko... det var typ en bil som åkte omkring där nere, helt svart var det också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darfen
jo...men för mig så när jag var inne på malibu club där vid baren vid gången upp till sitt kontor så var jag jagad av snuten men plötsligt så åkte jag under marken och kom till livet under staden, hel mysko... det var typ en bil som åkte omkring där nere, helt svart var det också...

You took the red pill ,aiight?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

ibland får privatpersonerna i spelet ryck när man skjuter på dem..
de kutar typ dubbelt så fort som man kan göra själv när man springer!
skitkul å följa efter med bilen!

åsen när man har typ swat vanen eftersig och man drar in och målar om bilen... och sen backar ut och följer efter den, så har den ingenstans att ta vägen utan åker bara runt i cirklar och krockar i allt och alla.

se nhar jag ett annat fel... men det tror jag är en bugg med min dator... det är så att när man gasar på så släpar baken av bilen i backen och det är inget motorljud, sen när man kommit upp i en viss hastighet så kommer ljudet tillbaka och bilens bakdel studsar upp och blir i normalhöjd..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om man gör uppdragen i en viss ordning så att Vance försvinner, och sen gör printing-jobben så dyker han upp mitt i en filmsekvens som gubben i lådan, för att sedan försvinna bort till slutet igen. Lite skevt

Vet ej om detta är en bugg eller inte, men du kan ju få Sanchez-mc:n att köra på bakjulet genom att lägga upp den på bakjulet och 'vila' den på bakskärmen, vilket gör att den kan köra på bakjulet hur länge som helst.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Det är ingen bugg, det är en funktion

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

ibland så ser jag igenom vägen jag åker på =)-......

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polisen
ibland får privatpersonerna i spelet ryck när man skjuter på dem..
de kutar typ dubbelt så fort som man kan göra själv när man springer!
skitkul å följa efter med bilen!...

Men det är väl lika fort som man kan springa om man håller in höger shift? Då kan man springa utav bara helsike.. springa ifrån poliser osv brukar funka (:

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk

En gubbe som sitter fast innuti en vägg och ibland ser man han då han ställer sig på alla 4. Det syns bara på ena sidan av väggen (en tunn vägg) Har bild och film på det.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Avstängd

kul grej om man fuskar med en trainer. Gör dig odödlig, hoppa ner i vattnet. Vänta...vänta lite mer...och vänta enumer. Förutsatt att du hoppat ner i "havet" och inte i en sjö. Så ramlar du igenom hela staden och dyker upp på slumpmässigt ställe i staden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polisen

åsen när man har typ swat vanen eftersig och man drar in och målar om bilen... och sen backar ut och följer efter den, så har den ingenstans att ta vägen utan åker bara runt i cirklar och krockar i allt och alla.

Hehe, swat kan ju röja utav f*n bland fotgängare och sånt. Deras bil verkar hålla för nästan vad som helst.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Råkade ut för en bugg för en stund sedan. Jag hade precis stulit en bil och åkte med hög fart ner för gatan, helt plötsligt så stannar bilen bara (saktar inte in eller brommsar, står bara still helt plötsligt), min gubbe kastar sig ut ur bilen. När han har gjort det så sitter det helt plötsligt en annan gubbe i förarsätet.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

hehe
jag har lyckats "lifta" med en gubbe i en golfcart. skulle sno den, men på nåt sätt satt han kvar på förarstolen när jag sen hoppade ur carten

Permalänk
Medlem

Man kan ju "lifta" genom att hoppa upp på motorhuven på en åkande bil också

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

en till grej: när man tar en motorcykel som det åker 2 på, så kan den som var passagerare hoppa på motorcykeln igen när man själv har tagit den...

Permalänk
Medlem

Jag har ett ljudfel i mitt Vice City. När man kör en motorcykel eller moped på en raksträcka i högsta hastighet ett tag så höjs volymen på det högsta motorljudet till en skithög volym. Apkul om man kör en Faggio och kommer upp i maxgränsen för ljudet för motorn. Går knappt att ha på högtalarna då

Permalänk
Avstängd

DET ÄR ETT SKITSPEL!

Visa signatur

[size="1"]#define QUESTION ((bb) !(bb)) // - Shakespeare[/size]

Permalänk
Avstängd

nån som vet varför spelet hänger sig när jag försöker ladda ett sparat spel? jobbigt ..fan har kommit långt..och kan inte öppna.

Visa signatur

"efter regnet kommer solsken"

Permalänk
Medlem

freddan: testa sätta på frame limiter, och sänka draw distance till minst,, och sen höja upp det efter du har laddat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecookie
DET ÄR ETT SKITSPEL!

Jaså?

Skulle du kunna utväckla det lite mer?