Sweclockers programmerings forum.

Permalänk
Medlem

Sweclockers programmerings forum.

Vet inte om den här tråden ligger rätt men det är till folket i denna delen av forumet jag vänder mig och tackar för erat stöd när jag måste lära mig php för att fixa en sida och bara hade 2 dagar på mig. Detta hade jag inte fixat utan eran hjälp. Vill gärna rikta ett stort tack till de som svarat på mina frågor jag tror att ni vet vilka ni är.

Det är fint att veta att man har några av Sveriges unga kompetenta programmerare till hjälp när man verkligen behöver.

Jag skulle även vilja passa på att be alla att inte vara så irriterade när någon frågar om saker som för er verkar helt självklara. Alla är nybörjare någon gång.

Och sedan de som tror att dom är så mycket bättre än alla andra vill jag be att de ändrar sin attityd som inte alls hör hemma här på sweclockers. Sweclockers har alltid varit ett ställe där man inte ska behöva vara rädd att fråga och dit man vänder sig när man kört fast låt oss i fortsättningen ha detta som ett motto.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hemskt vad alla har blivigt smöriga så här i Midsommar tider

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Hemskt vad alla har blivigt smöriga så här i Midsommar tider

Haha det är inte alls vad jag menade med inlägget. Utan detta är något som jag har velat sagt länge just om detta med nybörjare och folk som tror att de är så mycket bättre än andra och kommer med antydningar om det ena och det andra men inte har någon som helst "bevis" för det. Sen tycke jag det var på plats att ge oss själva lite beröm för att vara de som är "grundstenarna" på sveriges bästa site. Utan oss hade inte Sweclockers varit det som det är idag

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Utan oss hade inte Sweclockers varit det som det är idag

troligtvis inte

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Hedersmedlem

Hear hear!

Permalänk
Avstängd

xtermin8,

Jag har aldrig varit nybörjare. Jag föddes med enorma mängder kunskap.

Visa signatur

[size="1"]#define QUESTION ((bb) !(bb)) // - Shakespeare[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag skulle även vilja passa på att be alla att inte vara så irriterade när någon frågar om saker som för er verkar helt självklara. Alla är nybörjare någon gång.

Detta beror ibland på attitydproblem, och ibland på att man helt enkelt har tröttnat på vissa typer av frågor.

Många människor är tyvärr relativt lata, och det är jobbigt att få frågor om sådant som skulle ta 10 sekunder att ta reda på på Google, om man bara försökte där först..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zilla
Många människor är tyvärr relativt lata, och det är jobbigt att få frågor om sådant som skulle ta 10 sekunder att ta reda på på Google, om man bara försökte där först..

Precis. RTFM/google.

90% av frågorna kommer från lata människor med vispgrädde i näsan!

Visa signatur

[size="1"]#define QUESTION ((bb) !(bb)) // - Shakespeare[/size]

Permalänk

Vill också tacka alla swecare som gör detta forum så härligt, tack tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecookie
Jag har aldrig varit nybörjare. Jag föddes med enorma mängder kunskap.

Troligt, det är därför du har "teach yourself c++ in 21 days" hemma?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Troligt, det är därför du har "teach yourself c++ in 21 days" hemma?

Det har jag faktsikt inte. Den lånade jag ut för 4 år sen, sen dess har jag inte sett den. Och titeln va svensk!

Någon sorts litteratur måste man väll läsa, läste den inte för kunskapensskull utan mest för att tillfredställa mina sjuka sinnen!

Visa signatur

[size="1"]#define QUESTION ((bb) !(bb)) // - Shakespeare[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
Hear hear!

Permalänk
Medlem

Många akuta problem har man fått hjälp med här, tack!
Tänkte säga nåt klatschigt till Majestic XII, men det räknas nog som personpåhopp så jag avstår.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'