Permalänk

Audio Pro A26?

Jag har en Sonos Beam till TV:n som jag är missnöjd med. För 4800 kronor får man ingen adekvat bas och ett enligt mig rätt så burkigt ljud vid högre volymer. Jag förstår att detta är en begränsning av formatet men att det enda rimliga är att köpa en sub för över 8000 kronor är helt sjukt. Jag behöver två saker: högtalare till tv:n som också dubblar som musikhögtalare, då helst med Chromecast men jag nöjer mig med Spotify Connect. Audio Pro A26 verkar vara en ny högtalare med Spotify Connect och en drös av anslutningar och det jag gillar med märket är att det är svenskt och prissätter många av sina varor rimligt och att det finns valmöjligheter, t.ex. små och stora subbar samt bra prisnedsättningar vid rea. Jag provlyssnade på dessa och de lät mycket bättre än min nuvarande Beam och hade tillräckligt med bas utan att man ska behöva köpa en sub (vilket jag ej vill göra i en lägenhet).

Dock provlyssnade jag i butiksmiljö och det jag undrar är om någon har erfarenhet av Audio Pro A26? Är det några problem som uppkommer efter en tid som man bör känna till? Produkten är så ny så att det knappt finns recensioner om dem.

Verkar inte finnas många fler alternativ, annars är det mest soundbars som också har andra anslutningar typ Harman Kardon Citation-serien, Bose osv.

Permalänk
Medlem

Mina brusar rätt högt. Märker väl inte så mycket när man spelar musik men när musiken är tyst så är det sjukt störande, särskilt när man har dom i sovrummet som jag har. Får dra ur strömsladden för skiten slår på sig själv på natten ibland och står och brusar. Skräphögtalare.