Permalänk
Medlem

Iphone 11/12

Hej,

Jag har aldrig ägt en iPhone i hela mitt liv och tänker att det kanske vore på sin plats att testa. Nu när 13 dyker upp kanske det är några som vill uppgradera och har en "äldre" som dom vill sälja? Jag tänker att alla modeller från 11 och 12 är intressant förutom mini-versionerna. Har du någon du kan tänka dig att sälja och vill ha en smidig affär? Hör av dig här vad du har så kan vi ta resten i PM.

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Mini är ju den bästa varianten

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Mini är ju den bästa varianten

Haha jag tror att jag har vant mig för mycket vid större skärmar. Länge sen jag hade något under 6"

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

mini är inte så mini som man kan tro när man väl använderden, som tidigare sagt ... lätt den bästa!
har en i mint condition jag kan tänka mig att sälja till rätt pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boffster:

mini är inte så mini som man kan tro när man väl använderden, som tidigare sagt ... lätt den bästa!
har en i mint condition jag kan tänka mig att sälja till rätt pris.

Alright, kanske inte så dumt med lite smidigare telefon egentligen. Vad tänker du dig för pris?

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Alright, kanske inte så dumt med lite smidigare telefon egentligen. Vad tänker du dig för pris?

Behåller den nog ett tag till efter lite tänkande.

Permalänk
Medlem

Alright!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Har en grafit 12 pro 128gb som haft skärmskydd och skin sedan den köptes vid release

Permalänk
Medlem

Om du fortfarande söker så har en svart i12 64GB ny i kartong om intresse finns. Snabbladdare, skyddsglas och fodral finns också.

Visa signatur

- Intel i7 8700K | Z370 AORUS Gaming 5 | MSI 1080TI | 16GB DDR4 |
- Asus ROG G20AJ | Intel i7 4790K | GTX 970 | 16GB DDR3