Permalänk
Medlem
Skrivet av GammaLsomGatan:

Hallå
Ursäkta om jag tränger mig på men är en nygammal counterstrike spelare som återupptäckt spelet.
Fick nyss min första rank via "ryska" MM i csgo klienten och blev silver 4:a

Om ni vill ha en till skjutglad person att välja på så kan jag skicka mitt steam ID om det låter intressant?
Har även installerat esportal men ej lirat på den plattformen.

Kul! Skicka gärna över ditt id!

Permalänk

Hur hittar ni ens tiden att spela, så fort ungen somnat så ska ju kvinnan ha uppmärksamheten det går verkligen inte hitta någon tid alls, lyckades få egentid på 1 timme i veckan det va allt men tror ni jag han spela ?
Nee va tvungen att ladda ner uppdateringar på nya cod så kan köra 2 game sen va det klart. Har en skärm som jag köpte för 1 månad sedan den har jag inte ens fått tid att packa upp den ligger kvar i kartongen. Kommer få egentid i slutet av månaden då ska jag åka iväg själv.
Hur får ni ihop några timmar på en vecka ? Jag är nöjd om jag lyckas få en timme i veckan men är svårt

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hatesunday:

Hur hittar ni ens tiden att spela, så fort ungen somnat så ska ju kvinnan ha uppmärksamheten det går verkligen inte hitta någon tid alls, lyckades få egentid på 1 timme i veckan det va allt men tror ni jag han spela ?
Nee va tvungen att ladda ner uppdateringar på nya cod så kan köra 2 game sen va det klart. Har en skärm som jag köpte för 1 månad sedan den har jag inte ens fått tid att packa upp den ligger kvar i kartongen. Kommer få egentid i slutet av månaden då ska jag åka iväg själv.
Hur får ni ihop några timmar på en vecka ? Jag är nöjd om jag lyckas få en timme i veckan men är svårt

Barnen lägger sig. Jag säger att jag tänkt spela. Jag spelar. Hon tittar på tv eller gör något annat.

Permalänk
Skrivet av puttek:

Barnen lägger sig. Jag säger att jag tänkt spela. Jag spelar. Hon tittar på tv eller gör något annat.

Det är ju då den barnfria tiden man måste göra allt annat , försöka hinna tvätta och städa undan allt och göra matilådor till jobbet och ge tid till frugan om det finns tid över. Oftast när alla sysslor är gjorda är klockan över 00-01. Jag är helt död vid den tiden men frugan har konstigt nog energi kvar ibland.
Sen upp igen klockan 07.00 . Detta är orimligt tycker jag har klarat mig från att gå in i väggen men frugan har haft oturen .

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk
Medlem

Vet inte om man måste specifikt söka upp andra föräldrar. Jag har inga barn, men jag är 25 år och förstår givetvis hur det kan vara. Speciellt när man har kollegor som beskriver det dagligen Nu är jag personligen mer intresserad av RPG än FPS spel, men det var bara mina two cents on this topic

Permalänk
Skrivet av e1m1:

Wow, hur många timmar har du på ett dygn?

Inte så många. Jag har ett randomsystem så att jag gör en Number generator varje gång jag ska spela så avgör slumpen vilket spel jag ska spela. Det fungerar faktiskt ypperligt bra. Just nu spelar jag väldigt mycket Call of Duty Modern Warfare 2 (det nya som kom ut den 28:e oktober).