Oöppnade Bose Noise Cancelling Headphones 700 (svart)

Permalänk
Medlem

Oöppnade Bose Noise Cancelling Headphones 700 (svart)

Helt nya och oöppnade Bose NC700!
Jag _hade_ ett trasigt element, så Bose skickade mig ett helt nytt ersättningspar (oöppnade) och jag säljer dom då jag köpt och använt Apple AirPods Pro II sedan i mars.
Originalkvittot är ~1 år och 9 mån gammalt, köpta på Elgiganten i Uddevalla.

Mer detaljer finns på https://www.elgiganten.se/product/tv-ljud-smart-hem/horlurar-...

Nypris ~3790 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är potentiellt intresserad. Har du en bild på hörlurarna eller kartongen också, så att man ser att du faktiskt äger dem?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Blir det ngn garanti kvar efter detta? Bor i Gbg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Är potentiellt intresserad. Har du en bild på hörlurarna eller kartongen också, så att man ser att du faktiskt äger dem?

Visst! Se inflikade bilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milewulf:

Blir det ngn garanti kvar efter detta? Bor i Gbg.

De var inköpta 2021-11-14, så garantin lär löpa ut 2024-11-14.

Permalänk
Medlem

Är priset fast? Annars kan jag börja med ett skambud på 1200 + frakt. Har själv haft QC 35 i flera år och är supernöjd, men skulle kunna uppgradera, men endast till en billig peng då jag är student.

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueType:

Är priset fast? Annars kan jag börja med ett skambud på 1200 + frakt. Har själv haft QC 35 i flera år och är supernöjd, men skulle kunna uppgradera, men endast till en billig peng då jag är student.

Jag kan sträcka mig till 1799 inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelas:

Jag kan sträcka mig till 1799 inkl frakt.

Absolut lockande! Ska fundera på det, riktigt bra hörlurar!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Kan bara in stämma, alltid gillat Bose

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Är potentiellt intresserad. Har du en bild på hörlurarna eller kartongen också, så att man ser att du faktiskt äger dem?

Fortfarande intresserad? Annars lägger jag upp en till annons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milewulf:

Blir det ngn garanti kvar efter detta? Bor i Gbg.

Fortfarande intresserad? Annars lägger jag upp en till annons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelas:

Fortfarande intresserad? Annars lägger jag upp en till annons.

Har försökt komma fram till om jag använder dessa typer av hörlurar tillräckligt för att motivera att byta ut mina QC25. Det är lite tveksamt, så därmed inget bud ännu.

Varför lägga upp en ny annons förresten? Det går att redigera befintlig annons i de flesta fall.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Har försökt komma fram till om jag använder dessa typer av hörlurar tillräckligt för att motivera att byta ut mina QC25. Det är lite tveksamt, så därmed inget bud ännu.

Varför lägga upp en ny annons förresten? Det går att redigera befintlig annons i de flesta fall.

Helt förståeligt! Tänkte jag skulle lägga upp en annons på Blocket, osäker på hit-raten dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelas:

Jag kan sträcka mig till 1799 inkl frakt.

Finns det fortfarande möjlighet att köpa för detta pris eller har du sålt dom redan?

Annars får du gärna skicka ett PM till mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jjstork:

Finns det fortfarande möjlighet att köpa för detta pris eller har du sålt dom redan?

Annars får du gärna skicka ett PM till mig!

Tjena! De är strax sålda till en annan herre, skulle det ändra sig så hojtar jag till i tråden!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad