Permalänk
Medlem

Min hemsida

Hej har suttit och byggt en hemsida för mig själv vad tycker ni om den??

ni får även rösta så att jag ser hur uppskattad den är(ps det mesta är gjort av mig )

www.Xepzone.se

ps. länkarna högst uppe fungerar.. inte länkarna till vänster än, somsagt sidan är långt ifrån klar.

Permalänk
Medlem

Sorry, tungladdade bilder, seg, ser ut som nåt från 96 eller så
Blev en nr:2, fast det är samma som ettan? :S Ville inte ge lägst betyg, den fungerar iaf

Permalänk
Medlem

Sidan är "grötig"
Många av färgerna du använder passar inte alls ihop..
Länkarna överst på sidan är svårlästa

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits

Permalänk
Medlem

Bygg inte upp sidan enbart av bilder, den var inte rolig att ladda.
Ett hett tips är att du lär dig XHTML och CSS, och att du håller sidorna så små som möjligt.
Jag stängde sidan när den stått och laddat i 3 minuter, och då hade inte ens hälften laddat. Tänk på oss med modem.

Permalänk
Medlem

ok, tycker det blir jobbigt med mycket javascript och php, men ska se om XHTML och CSS är lite enklare.

Permalänk
Medlem

Sorry, men såg inte så bra ut. Ser ut som en sida gjord i mitten av 90-talet. Lär dig HTML från grunden och börja koda i exempelvis notepad så du verkligen lär dig.

http://www.webdesignskolan.com

Permalänk
Medlem

Mein got!
Det ställe där denna sida skulle platsa bäst är nog som museiföremål. Ser verkligen ut som den är plockad direkt från mitten av 90-talet.

För att sluta vara spydig nu så kan jag väl komma med något konstruktivt istället.
Steg 1. Inse att hela sidan borde göras om.
Steg 2. Inse att det behövs lite mer kunskap för det.
Steg 3. Leta upp någon vettigt tutorial för att lösa steg 2. Lämpliga sådana kan hittas i FAQ:en i det här forumet eller mer lite sökande. webdesignskolan kan vara ett bra tips.

Enligt min läsare hade du nu gjort sidan med hjälp av frames. Frames är väl överlag lite föråldrat så du bör lämpligtvis lära dig behärska nått lite bättre alternativ. Iframes är inte helt dumma att använda. Antar att du bara använder frames för att positionera allt och det kan du lika gott göra med tabeller eller ännu hellre med CSS. Otaliga trådar finns om just det ämnet. Söker du runt lite har du flera timmar av monotom läsning framför dig.

I alla fall... så länge du var seriös nu så får jag önska lycka till i framtiden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

I stil med hackerman och dom, jätteful

Permalänk
Medlem

Faktiskt det bästa jag har sett på länge, nytänkande, fräscht, intelligent, kittlar min nyfikenhet.
Helt enkelt briljant!

Permalänk
Avstängd

Hmm.. Lite svårt det här. Känns som ett skämt. Men den går inte riktigt över gränsen för att jag skall vara övertygad.

Edit: Nu såg jag Gif-animationen. Nu är jag övertygad, detta är ett skämt för datornördar. Folk med webdesignskunskaper går in på sidan och fnittrar. Vi andra rycker på axlarna.

Yeye. Nice try i alla fall.

Permalänk
Medlem

Den suger!
Ungefär sådär såg min första sida ut någon gång runt -96, den låg på angelfire och hade animerade gifar och handlade inte om någonting.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tänkte inte på att det kunde vara på skämt först, men vid närmare eftertanke så.

Permalänk
Avstängd

Håller med dom andra. Ser ut som min första sida ungefär ren html, flashig sida, slö att ladda...(inte för att det är något fel på ren html, men ändå ) Som tidigare nämnts, så borde du använda dig av MER text och MINDRE bilder, eller iallafall få ner storleken enormt mycket mot vad dom är nu...

Visa signatur

1 3 3 7

Permalänk

Så såg inte min första sida ut...
Normalt sett brukar jag undvika att rösta lägsta, men den här sidan var ett undantag.

Jag har helt enkelt annan humor tror jag.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem

Ittaf vad fult!

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

ehm... jag är mållös... har för mig att min första hemsida såg bättre ut än den här. och det var också nån gång runt -96. kanske -97. :/

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk
Medlem

Det måste vara ett skämt...eller?

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk

wwwwwwweeeeeei! Sorry om jag måste säga det med den SUGER! Ge inte upp för det. Gör om den bara!

Permalänk
Medlem

ful, ser gammal ut, etc, ingen höjdare om du frågar mig

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Sånt här piffar upp dagen

Permalänk
Medlem

Haha, killen kommer bli helt knäckt om den är på riktigt, vilket jag tvivlar på just nu..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DI6
Haha, killen kommer bli helt knäckt om den är på riktigt, vilket jag tvivlar på just nu..

han är trots allt reggad 2004

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem

Inte skärskilt snygg men kul variation och påminner som sagt om sidor från 96 som var fyllda med animerade gifar.

Permalänk

Den var faktiskt riktigt ful måste jag säga.

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Ful :(.

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Blev en etta.

Permalänk
Avstängd

jag tycker sidan är helt underbar! gammla skolan rakt igenom!
kunde inte gjort det bättre själv

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jadu. Min första hemsida(fick dock hjälp av min brorsa ) var inte ens så.....inte fin. Min första hemsida som jag gjorde helt själv färg var riktigt clean. Rött svar och vitt var de enda färgerna. Gjorde den dock 2002 också.

Edit: Lade till ett viktigt ord.

Visa signatur

Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk

Jag tycker att det är den finaste sida jag sett på länge!.. påminner väldigt mkt om min första sida

Visa signatur

There is a Swedish conspiracy.
http://forum.theswedishconspiracy.com

Permalänk
Korsordsguru

Ta bort alla bilder och använd inte frames så kanske.

Visa signatur