World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

typiskt. kommer hem efter 2 veckor i fält o längtar efter lite wow, så är servrarna nere :S

Visa signatur

mmhm

Permalänk

dom e uppe igen ikävll

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem

men vafan.. "early saturday morning"... ja blizzard är ju kända för att kunna hålla sina tider

Sammy, bevis?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

ah hur mycket fålk e det på servrarna då (dom kan prova att göra lite sämre spel

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem

hmm ok tackar.

Visa signatur

mmhm

Permalänk

dumma patch den gjorde bara skjilnad på paladin och mace. kan inte använda någon av dom! bä men mage är ju skjälvklart bäst och vid nästa lvl får jag blink blizzard och tetport. just det e det någon skjilnad på påsar med olika färg

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem

men sammy.. nu har du typ... pajjat min dag... tack för den...

Berätta nu vartufrån du baserar "faktan" på ikväll?

När det står tidig lördagmorgon överallt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
men vafan.. "early saturday morning"... ja blizzard är ju kända för att kunna hålla sina tider

Sammy, bevis?

det kanske är Amerikanska tidssonerna ?? i sådana fall är väl inte det förens klockan 2 elle något sådant...

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Blizzard vet inte vad hålla tider är! Det är vad han baserar faktan på.
Klockan är nu snart 10.00 och det är inte enligt mig tidig morgon som blizzard har sagt.
Vilket självklart leder mig till att de har stött på något problem som kommer ta minst 6-7 timmar att fixa, så vänta er inte att servrarna är uppe nu på morgonen/förmiddagen utan de kommer förmodligen upp ikväll eller imorgon!

Permalänk
Medlem

Vet i alla fall att det inte är amerikansk tid eftersom det står att servrarna togs ner kl 10 paris time.

Permalänk

nejjjjj. blizzard är troligen i USA och det är fredag morgon i USAAA nu. stonetalon peaks e ett rätt tomt ställe.

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
det kanske är Amerikanska tidssonerna ?? i sådana fall är väl inte det förens klockan 2 elle något sådant...

och det skrivs på wow-_europe_.com?

btw: The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time)

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

k k. men gå och städa huset så länge då blir mamma glad och betalar retail i all evighet

finns det bävrar i spelet annars får någon göra en bäver server med massor av bävrar.

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem

wow inte uppe... går å lägger mig igen

Permalänk

jag ska städa

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
och det skrivs på wow-_europe_.com?

btw: The servers will be taken down this evening at 10pm (Paris time)

okej visste inte det ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Liite offtopic men kanske lite rätt ändå!

Påminner mig om *hosthostEQ2harkel* (som faktiskt är ett riktigt bra spel, jag ska börja med WoW också. Finns det stjärterum så finns det hjärterum som det sägs!! ).

Där sitter man och kör snudd på dygnet runt, beroende som bara den och så dyker det upp ett meddelande om att servern ska gå ner för att "snabbt fixa till ett fel som uppenbarat sig vid senaste patchningen!".

Ok, inga problem, logga ut och slöhänga i launchpadchattens "troubleshooting" och "general" delar under den "korta" fixen.

Visst, blev tre (3!!) dagar med nerstängda servrar! Där kan man snacka om att mitt eq2 beroende blev uppenbart. Satt nästan hela tiden i chattens båda fönster och väntade på att de skulle släppa på servrarna!

Förstås så blev servern jag hänger på en av de sista som blev klar!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Såklart att grejer blir vanligare och vanligare ju högre level folk har och ju fler spelare om kommer till servern. Vad jag pratar om är nuvarande situation och det är INTE så att hälften av alla warriors knallar runt med ravager så i nuläget kan det knappats klassas som ett dussinvapen. Börjar bli en löjlig diskussion och det känns inte som ett särskilt angeläget ämne att debattera, tycker bara att det är larvigt när det överdrivs så grymt

Det jag menade är att det vanligaste vapnet på Pvp-server 5 på folk kring lvl 40, är just Whirlwind Axe eller Ravager, och nej, det är verkligen inget 'ovanligt vapen' som DU vill få det till

Ungefär som att jag skulle skryta med att jag har 'Herod's Shoulder'.

Jag ber om ursäkt om jag 'skröt' med att visa den lila yxan jag hittade.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

jag blir så sur på blizz... nu blir det dota istället

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

The Second Phase Starts Now!
29/01/2005
Blizzard Europe is proud to announce the start of the second phase of the Final Beta Test. We are now adding more players into the game based on current registrations. Everyone that has been able to create an account for the second phase of the beta may now log in and start enjoying the very latest version of World of Warcraft, including the latest patch. The official forums are also back online.

In addition to the existing data centre near Paris we have opened our new centre in Frankfurt to support the increased number of players. You will be able to play in your preferred language and Realm regardless of the location of these data centres. If you have not already downloaded the game client you may use the link below. We look forward to meeting you in-game soon.

edit: finns ju inga servrr ändå :p, aja dom startar väl snart

Permalänk

wee o jag som väntat sen kl 8
nu skare spelas

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem

jaaa

upp med servrarna då!!

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Kan ni lira? För det kan inte jag! Även fast det står så på sidan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Det jag menade är att det vanligaste vapnet på Pvp-server 5 på folk kring lvl 40, är just Whirlwind Axe eller Ravager, och nej, det är verkligen inget 'ovanligt vapen' som DU vill få det till

Ungefär som att jag skulle skryta med att jag har 'Herod's Shoulder'.

Jag ber om ursäkt om jag 'skröt' med att visa den lila yxan jag hittade.

Jag har aldrig påstått att det är ovanligt, citera mig gärna isåfall. Istället var det du som valde att tolka det så och direkt påpekade att hälften av alla warriors hade ravagers. Det är detta jag försökt förtydliga inte är sant, för det är det inte

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Varken forumet eller spelet funkar =P

Permalänk
Medlem

dom borde skrivit soon istället för now

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
dom borde skrivit soon istället för now

Blizzard är ju inte precis kända för att använda rätt tidsbegepp.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

de kanske vill pröva servrarnas kapacitet när några tusen europèer försöker logga in samtidigt och gång på gång ^^

Visa signatur

I love to lol!!

Permalänk
Medlem

haha, d vore nåt, sätta upp endast en realm i en timma, för o se hur många spelare dom kan få in på den

edit. f.ö. tror jag inte d blir några qeues, däremot blir det nog mer lagg.

Permalänk
Medlem

Nu måste servrarna komma upp snart!

Visa signatur

Intel 10900K, RTX3090 MSI SUPRIM X, MSI 490 MPG Z490 GAMING CARBON