World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem

Duskwood?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Duskwood?

Klar.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88

Klar.

STV?

Permalänk
Medlem

Dra till Desolace, där lär du inte hitta någon horde som stör.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Klar.

grinda satyrer i nordöstra desolace

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Okej, får bli desolace då, kan inte vara i stv än, för svåra quests. Tack för tipsen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Suttit och tänkt på vad det är som får mig att tröttna på wow..
Och kom på är att jag spelar på 2 low pop server med båda 60'sarna..
Så jag tänkte att jag ska dra upp min 23 paladin på Ravencrest och nu kommer en så dum och hemsk fråga, ingen som kan bidra med ett mindre startbidrag?
Kommer givtvis betala tillbaka, saken är att jag sålde all gear när jag slutade och måste ha ny

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

ngn som vet ngt om ngn ny server e p g?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ikard
ngn som vet ngt om ngn ny server e p g?

Kom nya för inte så länge sedan.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk

Snälla skriv inte med så många förkortningar, det ser bara dumt ut.

Chromaggus (English PvP)
Dentarg (English PvP)

är nya servrar sedan 7/11. Testa någon av dem.

Permalänk
Medlem

Något tips på vart man kan grinda som lvl 54 Orc Rogue?

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

We've been reviewing the set bonuses offered from wearing multiple pieces of the tier 1 and tier 2 class sets which drop from Molten Core, Blackwing Lair and Onyxia's Lair. Listed below are some of the changes and improvements players can expect to see when the next patch goes live.

Arcanist:

5 Piece: Changed to Fire, Frost, and Arcane spell penetration.

3 Piece: Changed to +spell damage for all schools

Netherwind:

5 Piece: Added Arcane explosion to the radius improvement.

3 Piece: Added Scorch to the threat reduction. The threat reduction for fireball has been changed to apply more to the initial damage.

Transcendence:

8 Piece: The heal over time bonus is now its own spell category, and will not be overwritten by Renew.

Felheart:

5 Piece: The health bonus for pets has been changed to a stamina bonus.

3 Piece: The bonus now affects Mana Drain as well, and has been increased to 15%.

Nemesis:

5 Piece: The health bonus for pets has been changed to a stamina bonus.

3 Piece: The Enslave Demon improvement has been replaced with +spell damage for all schools.

Cenarion:

8 Piece: The bonus now reduces the cooldown on Tranquility and Hurricane by 50%.

5 Piece: The critical hit bonus now applies to all spells.

3 Piece: The duration of Thorns now receives a 50% bonus as well.

Stormrage:

3 Piece: The shapeshifting bonus has been replaced with 15% mana regeneration while casting.

Bloodfang:

8 Piece: The rate of procs has been decreased slightly.

Giantstalker:

5 Piece: The health bonus for pets has been changed to a stamina bonus.

3 Piece: In addition to increasing range, this bonus will increase Mend Pet's effect by 10% and reduce cost by 30%.

Dragonstalker:

5 Piece: The health bonus for pets has been changed to a stamina bonus.

Ten Storms:

8 Piece: The Lightning Shield proc will now work with shorter casting time Lesser Healing Wave as well as Healing Wave.

5 Piece: The critical hit spell bonus has been increased to 3%.

Lawbringer:

5 Piece: The blessings bonus has been replaced with +1% melee and spell critical hit chance.

Judgement:

5 Piece: The reduction in mana cost of seals has been replaced with +damage to spells and healing.

In addition, many of the pieces from the Tier 2 Armor sets have received updated statistics. The armor sets with the most extensive changes include the Netherwind, Nemesis, and Judgement sets. Other sets received fewer revisions, or none at all.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Gief Warriors Faine/Vanish talent :(:(

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Massa text

Vart hittade du detta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Navy_FarM
att fortsätta på arcane trädet för att fixa sista talenten där är bra. minne inte namnet men den som ger 35% mer dmg och 35% mana cost. man kan få väldigt fin dmg på kort tid då

annars rekomenderar jag att köra 30fire 21arcane som jag kör. väldigt skön talent träd med mkt burst dps. har lagt min talents så jag har mkt crit% men ändå blastwave och range.
kan posta mitt träd senare om du vill

sen när det gäller bg´s så skulle jag säga att fire är bra just för sin snabba dps burst men du kan även dö rätt fort om flera anfaller dig. som frostspeccad kan man komma undan med sin barrier eller block. men jag gillar främst min fire specc för att kunna döda så fort som möjligt. väldigt användbart i AB om man behöver rensa bort fort.

sen annars kommer det mest upp till smaksak ^^ jag gillar att få fet dmg på kort tid. kändes inte som att jag fick samma dps när jag var frostspeccad innan.

det var nog allt jag hade att säga

Sunshine @ skullcrusher 60 gnomemage

Skulle gärna vilja att du postade ditt träd Har kört forst sen lvl 1, skulle vara kul att testa fire nån gång

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Skitbra. Våra tre wyrmguards innan ebonroc har så jävla pissiga debuffs. Två sleepar, och en slår på den där som stackar 5 ggr och ger 1300-1800 fire damage per sekund per stack!

Jävla blizzard med sina "vi ska lägga in mer random element i spelet i samband med bwl"!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
Vart hittade du detta?

polare hittade på US forumet

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

yes!!! geddon nere, Shazzrah nere och sulfuron och jag får vendorstrike På väg till golemagg nu

Nu dog golemagg

Permalänk
Medlem

Guys! jag needar hjälp, jag hittar inte till personen jag ska hämta questen till "water totem" hos! allakhazam muppar sig för mig =/

någon som kan ge mig beskrivning?
eller någon som spelar på Ragnaros som kan hjälpa mig?

Tacksam för hjälp

ps.
vi tar det imorrn, ska se film sen slagga
ds.

Natti alla swecare (K)

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jorå tex nya guilder i bwl tar inte allt på en vecka, tänk en guild som kanske inte ka nbörja på onsdag dom börjar på fredag, dödar razorgore sen kempar dom med vael tills tisdag och dödar han då får dom inte köra han igen förran nästa vecka istället för om dom satt egen timer hade dom haft 2 dagar kvar

Om dom dödar Vael på tisdag får dom ju döda honom dagen efter igen liksom. Och då borde Razorgore gå snabbare eftersom dom vet hur man gör osv osv. Det är nog inte bara för att jävlas som dom resettar alla instances samma dag. Det borde vara jobbigt att hålla koll på när 10,000 guilds ska få tre olika instances resettade liksom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18534

spara 200g eller vad nu hon vill ha den så klart man kan ta en drop som droppar i en 5 manna instance hellre.

Sant

Men hon fick 400G iaf Så helt värdelös var den inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinnstol
Sant

Men hon fick 400G iaf Så helt värdelös var den inte.

överpris men grats :x

sånt här blir jag lite arg på

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
sånt här blir jag lite arg på

http://img131.imageshack.us/img131/876/warriorweapon0cq.jpg

Jag med, kan dom inte hitta på orginella namn på sina karaktärer? x(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag med, kan dom inte hitta på orginella namn på sina karaktärer? x(

a den var rolig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

jag veeeeet! *räcker upp en hand!*

han har epic utan att vara i en guild! med andra ord! han har HaXx0rz! ;D

[/seriöst]
[oseriöst]

sånt där får en att vilja gå berserk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
överpris men grats :x

sånt här blir jag lite arg på

http://img131.imageshack.us/img131/876/warriorweapon0cq.jpg

Eeeh vad då? Vet ju inget om hur han har fått grejen, måste ju varigt så att ingen druid ville ha den eller slösa DKP på den så nån warrior tar den för statsen/DPS. Och det som sker innom ett guild har liksom ingen anna med att göra tycker jag...
Annat hadde det ju varigt om det var en random grupp utan ML och smurf warriorn need rullar på den och vinner över druider.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Eeeh vad då? Vet ju inget om hur han har fått grejen, måste ju varigt så att ingen druid ville ha den eller slösa DKP på den så nån warrior tar den för statsen/DPS. Och det som sker innom ett guild har liksom ingen anna med att göra tycker jag...
Annat hadde det ju varigt om det var en random grupp utan ML och smurf warriorn need rullar på den och vinner över druider.

skiter i hur han fått den, det är fel och gör ont i mig

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med om jag ska vara ärlig. Sånt där är äckligt att se. Låt säga att det är 1 druid med i raiden som har för lite DKP på den jämfört med warriorn...då ser jag hellre att den disenchantas än på Warriorn IMO. Skiter i hur bra den är

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Hedersmedlem

Så var det slut på det roliga. Forumet är ingen chatt. Vill ni chatta med folk från SweClockers rekommenderar jag #sweclockers.com på QuakeNet.

Har ni frågor angående World of Warcraft hänvisar jag er i första hand till sökfunktionen i forumet. De flesta frågor lär vara ställda och besvarade vid det här laget. Hittar ni inte svar på er fråga så skapa en ny tråd gällande just er fråga, ingen ny samlingstråd eller liknande.

*Tråd låst* - För frågor eller kommentarer följ instruktionerna i min signatur.

Visa signatur