Vilka nick stör ni er mest på i spel?

Permalänk
Medlem

jag heter slender för att det passar in på mig, slå upp det i en engelsk ordbok om du inte vet vad det betyder.

Någon som vet?:)

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk
Medlem

Jag brukar inte störa mig speciellt mycket, och mitt egna nick brukar vara , tR eller tRasmus då mitt för namn är Rasmus och jag har dålig fantasi. :>

Karnerfors, bra ide me efternamn på engelska, nu vart de ; Nobrand.

Citat:

jag heter slender för att det passar in på mig, slå upp det i en engelsk ordbok om du inte vet vad det betyder.

Någon som vet?

Du är en tunn snubbe?

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk

Alla namn som har TeH i och n00b namn och HeatoN grejjer.

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
En reflektion ang lol..
När jag började "vara på nätet" stod lol för "Lots Of Love", nåt man avslutade konversationer med trevliga damer med..

aha,kanske är det dom menar då,"lots of of of of of of of of love"...lika illa det,men ändå:p

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JeRiN
Du är en tunn snubbe?

typ. är 187cm och väger 65kg

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk
Medlem

Jag brukar nicka qetuR. P37uR är väll ganska dåligt nick..

Ni kanske kan gissa vad jag heter.. Juste. Petur.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag stör mig inte så otroligt mycket på namn. Däremot stör jag mig på att många har "ballare" namn än vad dom kan spela. "EliteKiller" som exempelvis aldrig plantat en bomb i sitt liv i CS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iXam
"EliteKiller" som exempelvis aldrig plantat en bomb i sitt liv i CS

haha,det där känner man till,en total nybörjare i KAL online som kallar sej för "assasinkiller" när han egentligen skulle dö på 1 slag från en assasin:D

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Alltså jag bryr mig verkligen noll om vad folk kallar sig själva, det är deras problem. Men något jag hatar är folk som byter namn hela tiden. Har jag blivit dödad av någon vill jag se i kill-list att jag har skjutit honom/henne!

Nickar själv daZ_poet och det klassas väl som rätt dåligt kan jag tänka, dock aldrig någonsin träffat någon som nickar samma

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawit
Så kom ihåg barn, varje gång ni säger/skriver LOL så dödar Gud en kattunge/hundunge!

hahaha faan dagens garv, hundunge ^^

ta inte illa upp grabben, vi gör alla misstag här i livet

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

alla som heter [SwE] på slutet och med massa jävla tecken o skit

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Alla råtöntiga japan-namn som folk har.

Visa signatur

Jordusåatte...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cane-force
Om man ska ha något nick får man ju ha något som är lite kopplat till en själv på något sätt.

Själv har jag nicket Cane-force,
säg Karnerfors på "engelska" så har ni anledningen;)

nja nära men inte alls korrekt översatt Möjligtvis Cane-River.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Testpilot

Det bästa är ju när folk heter med dåliga ursäkter efter sitt namn:
nick - ny config
nick - ny mus
nick - mp3
osv, bara för att när dom lirar på "rikigt" så är dom ju så mycket bättre

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

K1ll3r

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

vad hade nu tänkt att heta i spel då? Player1 eller?

Nej mitt kossaMu äger både dig och din mamma.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

Tyckte MindFreaK var bra för mig och några månader senare när alla känner igen mig som MindFreaK så kommer killen på TV som jag aldrig set förr och kallas sig Mindfreak. kusligt..

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MindFreaK^
Tyckte MindFreaK var bra för mig och några månader senare när alla känner igen mig som MindFreaK så kommer killen på TV som jag aldrig set förr och kallas sig Mindfreak. kusligt..

va med om samma sak.
om alla vet vem Akon är och hur de uttalas?
ä va faan tar de så alla fattar.
Akon är en färgad rappare vars nick är Akon.
Akon uttalas likadant som mitt nick (Eikon) stavas.
höll på att tuppa av när jag såg en rappare heta samma som jag. dessutom att hans musik är jättebajs.

låter säkert som jag är total rassist, men så är inte fallet

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Som en del andra stör jag mig på "no sound" m.m.
Då döper jag om mig till "no monitor" eller något annat lika korkat.
Jag vet, jag är lika puckad då, men det känns bättre.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

<--- Jag stör mej rätt hårt på mitt nick.. det e riktigt illa

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon

va med om samma sak.
om alla vet vem Akon är och hur de uttalas?
ä va faan tar de så alla fattar.
Akon är en färgad rappare vars nick är Akon.
Akon uttalas likadant som mitt nick (Eikon) stavas.
höll på att tuppa av när jag såg en rappare heta samma som jag. dessutom att hans musik är jättebajs.

låter säkert som jag är total rassist, men så är inte fallet

Rasist? Så du menar att hans eventuella sugighet gällande musik eller musikstilens sugighet är direkt relaterad till hans hudfärg?
Annars så låter du bara otroligt politiskt korrekt när du försvarar en åsikt om en svart person bara för att han är svart.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Som en del andra stör jag mig på "no sound" m.m.
Då döper jag om mig till "no monitor" eller något annat lika korkat.
Jag vet, jag är lika puckad då, men det känns bättre.

no_monitor är ju skillat. Helt klart.
Lite karatekid över det hela. Sitta med nersläckt skärm, blundandes, lyssnande efter vad som händer.
Det kanske är nästa steg efter att man äger alla när man spelar?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Det bästa är ju när folk heter med dåliga ursäkter efter sitt namn:
nick - ny config
nick - ny mus
nick - mp3
osv, bara för att när dom lirar på "rikigt" så är dom ju så mycket bättre

Glöm inte
nick - n0 Sound

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Glöm inte
nick - n0 Sound

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z] för 3 inlägg sedan
Som en del andra stör jag mig på "no sound" m.m.
Då döper jag om mig till "no monitor" eller något annat lika korkat.
Jag vet, jag är lika puckad då, men det känns bättre.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Namn som 1337elite_Haxorrr-gangsta_PIMP är riktigt tuffa namn !

Permalänk

Nickar Mindhunter har varken förut använt några siffror eller överdrivna tecken.

Detta gäller självklart dom flesta spel,communitys och mirc.

Så hojta till om du ser mig nån gång. Det kanske är jag
och har inte sett många eller aldrig faktikst sett nån med mitt nick förutom M1ndhunt3r eller nåt.

Permalänk
Inaktiv

no sound nick är verkligen irriterande

Permalänk
Medlem

Folk som heter Aragorn osv. Flippar ut.

Permalänk

guppy_fisk hetter inte många jag har inte sett nån eller att det är upptaget

nu kommer den är att bli av stäng ochså

Visa signatur

gf4 mx 440 amd xp 1700+ 512mb sdram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Ahaha, du låter förbannat löjlig då du försöker spela vuxen, "och ung", jag gissar på att även du inte riktigt ligger kring 30 år ännu.

Nej jag menar inte att det är moget eller tufft på något vis, har jag påstått det? Du säger att jag låter trångsynt och det är exakt det ordet jag vill stämpla sådana som dig med då ni av någon anledning inte accepterar sådana uttryck, och att ni också verkar tro att de endast används av 13-åriga lunarungar med moppemustach och sin egna lilla klan i counter-strike. Ett par års spelande har visat mig att det är extremt utbredda uttryck och används av alla, även de där supertuffa 20-åringarna som du avundsjukt tittar på då de glider in på pubben - vilket du har några år kvar innan du kan försöka dig på utan att fastna hos dörrvakten.

Fast å andra sidan är det ju så att nästan allt som låter det minsta datanördigt automatiskt ger fjortisstämpel. Detta har inte med ålder att göra. Att vara fjortis är ju som bekant en livstil inte en ålder. Exempelvis ger talspråk i skrift, löjliga förkortningar (w00t t ex), stora och små bokstäver, siffor istället för bokstäver etc fjortisstämpel. Det går helt enkelt inte att ta dessa personer på allvar.

Permalänk
Medlem

Men grabbar, mitt nick måste vara mest inne, eller hur? =D