Tråden med tips om förmånliga erbjudanden på tidningsprenumerationer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Fungerar telefonen med annat än skype?

Det är det vi ska ta reda på när den kommer använder nämligen själv Woize (www.woize.com)

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Okey, omformulerar mig lite då

Tror ni att telefonen fungerar med annat än Skype?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Okey, omformulerar mig lite då

Tror ni att telefonen fungerar med annat än Skype?

Jag tror att den ska fungera med operatörer, många IP-telefoner skyltas om att det är en SKYPTE-telefon, men i själva verket så fungerar dem också med Woize, voipbusters osv..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk

Firefox: 3 månader säger du???? står d inte att dom ska skicka lurarna 6 veckor efter betalningen? du måste väl ha ringt å frågat vafan dom syssla me? har själv precis nappat på erbjudandet

edit: Hur lång tid tog d innan du fick första tidningen?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Firefox: 3 månader säger du???? står d inte att dom ska skicka lurarna 6 veckor efter betalningen? du måste väl ha ringt å frågat vafan dom syssla me? har själv precis nappat på erbjudandet

edit: Hur lång tid tog d innan du fick första tidningen?

Jag skojjar inte alltså. Det tog lite mer än 3 månader. Vart för rätt längesen, tror att det kan ha varit uppemot 5 månader t.o.m.

Ringde några gånger och frågade när mina lurar skulle komma, varje gång sa dem "Snart kommer vi att få in en sändning med lurarna". Sista gången jag ringde så var jag lite sur så jag frågade dem vad dem höll på med och varför jag inte fått mina lurar, sa även att jag skulle ta kontakt med konsumtvägledaren/ARN om dem inte skickade mina lurar snart. Hade en aning barsk ton mot telefonisten. Veckorna därpå hade jag lurarna på posten

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Hedersmedlem

offtopic rensat.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Äntligen så kom telefonen idag :).

Permalänk
Medlem

Japp! Fick också min IP-telefon! Skriver om en stund om hur den fungerar tillsammans med Woize.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Fick min IP-telefon idag jag med, dock så vet jag inte vad jag ska göra med den, använder ju inte skype eller något liknande

Permalänk
Medlem

Telefonen är värdelös tillsammans med Woize efter att ha försökt använda woize, som buggar. Men räckte med att jag starade Skype så blev jag frågad om jag ville använda telefonen med den. Inga problem nu med Skype. Fyfan för Woize. Tror att jag dumpar det tills dem fixar en version som inte buggar sönder.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

http://212.130.37.178/sites/Advertising_com/SV/NGM_efteraar_2...

2 nr av tidningen National Geographics samt 2 biobiljetter för 29:50 + 19:50 i porto och exp.avgift.

Sorry om någon annan redan annonserat detta.

Permalänk

fick också min lur idag... de som gör den värdelös är att man inte kan göra "+" med den.

Permalänk
Korsordsguru

Har också fått min telefon nu! För er som inte fått den än så har den stöd för Skype, Net2Phone, MSN Messenger, SJ Phone, X-Lite och eyeBeam. Måste säga att jag trodde den skulle vara mycket "plastigare".

Något som jag stör mig på är när jag har den inkopplad så kommer _allt_ ljud jag spelar upp i diverse program ut ur luren. Har ändrat i mina program att de ska använda mitt ljudkort som output men icke.

Btw, nokia6230, slå 00 för att få samma effekt som +, alltså 004670123456 t.ex.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Har också fått min telefon nu! För er som inte fått den än så har den stöd för Skype, Net2Phone, MSN Messenger, SJ Phone, X-Lite och eyeBeam. Måste säga att jag trodde den skulle vara mycket "plastigare".

Något som jag stör mig på är när jag har den inkopplad så kommer _allt_ ljud jag spelar upp i diverse program ut ur luren. Har ändrat i mina program att de ska använda mitt ljudkort som output men icke.

Btw, nokia6230, slå 00 för att få samma effekt som +, alltså 004670123456 t.ex.

Du kan ändra detta under ljudinställningar som ligger under kontrollpanelen > ljud & ljudenheter. Sen ändrar du Uppspelning av standardljud tillbaka från USB-ljud till ditt ljudkort. Gå in under RÖST och ändra till USB-ljud istället. Borde hjälpa. Starta om datorn för att vara säker..

Riktigt uselt att programmet inte har stöd för Woize.. Det är väl C-Media (www.cmedia.com.tw/ ) som har gjort eller iaf vissa delar av IP-telefonen. Någon som kanske har en workaround så att man kan använda telefonen med Woize?

Nytt erbjudande: Ja tack! Jag vill gärna prenumerera på Teknikens Värld och får 3 nummer + DVD James Bond för endast 49:50 - http://bannerfarm.ace.advertising.com/bannerfarm/v2/se/teknik...

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Du kan ändra detta under ljudinställningar som ligger under kontrollpanelen > ljud & ljudenheter. Sen ändrar du Uppspelning av standardljud tillbaka från USB-ljud till ditt ljudkort. Gå in under RÖST och ändra till USB-ljud istället. Borde hjälpa. Starta om datorn för att vara säker..

Riktigt uselt att programmet inte har stöd för Woize.. Det är väl C-Media (www.cmedia.com.tw/ ) som har gjort eller iaf vissa delar av IP-telefonen. Någon som kanske har en workaround så att man kan använda telefonen med Woize?

Nytt erbjudande: Ja tack! Jag vill gärna prenumerera på Teknikens Värld och får 3 nummer + DVD James Bond för endast 49:50 - http://bannerfarm.ace.advertising.com/bannerfarm/v2/se/teknik...

Ah, först när jag gick in där bland ljudinställningarna så fanns inte "USB-Ljudenhet" med, men efter lite pillande i Skype så dök den upp där också, nu funkar allt. Tack.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

Fick mina biobiljetter i förra veckan som var premien vid beställning av 2st nummer av tidningen Popular Science. Jag var väldigt tacksam för detta då tidningen i sig var bland det sämsta jag bläddrat i.

Visa signatur

||

Permalänk

Fick mina CK kalsonger av FHM idag....riktigt najsiga, inga jävla piratkopior eller nåt.

edit: kalsongerna ser ut såhär

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

www.computersweden.se/morgontidning

Man får inget extra, men 99kr för 3 månader istället för normala 399 är väl ett tillräckligt bra erbjudande?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

http://prenumeration.idg.se/tidningar/nok/nokgratis/ kanske?

DVD för Alla hade något liknande erbjudande.

Permalänk
Medlem

Fick min MP3-spelare idag.. bara plast alltihopa.. ingen vidaresnygging direkt.
men det e klar tungarna kan ju ta den å leka med.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Fick min MP3-spelare idag.. bara plast alltihopa.. ingen vidaresnygging direkt.
men det e klar tungarna kan ju ta den å leka med.

Kan man få en bild på hur den såg ut?
Blir lite nyfiken när du säger att den är plastig.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

det här erbjudandet verkar ju fungera jävligt bra....beställde nån gång i mellandagarna å har fortfarande inte hört ett skit från dom....way to go!

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Kan man få en bild på hur den såg ut?
Blir lite nyfiken när du säger att den är plastig.

ja jag ska se vad jag kan ordna fram.

Zax31415926: gjorde en beställning precis, får se om jag får något.
maila dom och fråga vad som hänt, brukar skicka produkten då.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Cd-spelare + ljudbok

http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/se/ljudbokklubben_2005_07/...

Tänk bara på att ni måste köpa 2st ljudböcker för 199kr st... dvs närmare 450kr kommer paketet att kosta...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killafew
Tänk bara på att ni måste köpa 2st ljudböcker för 199kr st... dvs närmare 450kr kommer paketet att kosta...

Så fult att lägga detta inne i medlemsvillkoren... Finns ingen anledning att inte ha på förstasidan. Utan att "luras" då.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

11nr M3 + Philips hörlurar SHP895 eller Philips multifjärr SBC-RU760 = 695kr
http://prenumeration.idg.se/tidningar/m3/m3pryl/