En forumtråd i fokus: Cold-Fusion

Permalänk
Melding Plague

En forumtråd i fokus: Cold-Fusion

<font style="font-size: 10pt"><b>En forumtråd i fokus: Cold-Fusion</b></font> <small class="small">lördag 11 februari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Rickard</a></small><br>
Dagligen dyker det upp intressanta och läsvärda trådar i forumet. En av dessa forumstrådar är SleepstreameRs bygglogg på sitt projekt som han kallar "Cold-Fusion". Sedan den 6:e februari har han fått plåtar lasergraverade, han har borrat, gjort upp ritningar med mera. Ett bygge som helt klart kommer bli intressant att följa.
<br />
<br />Ta en titt på hans bygge i <a href="http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=55702..." target="_blank">byggloggen</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Väldigt, väldigt fint bygge!

Permalänk
Medlem

omfg, blir nog jävligt nice :).

Permalänk

Mycket fint bygge. Men det har varit dött ett tag nu väntar med spänning på update.

Visa signatur

AMD 4000+ NiVida GF 7800GTX , 2048ddr 120gb, 300gb, 320gb, 250gb, 3x200gb, 2x400gb.

There Is NO IRL, Only AFK

Permalänk
Medlem

häftigt!!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

NIce... nu börjar Wolverine och de andra pågarna få lite konkurrans

Permalänk
Medlem

Trevligt med byggloggar som nyheter så man inte missar dom riktigt coola byggena om man inte är speciellt aktiv på vissa delar av forumet.
Gör gärna på samma sätt med andra coola projekt

Permalänk
Medlem

ErikHK, vilka är de coola projekten då? Vem avgör vilka som är "coola" nog att ligga med som nyhet på förstasidan?

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

De som inte använder autosol för att få skiten att skina är inte coola nog

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

Sen så tror jag att det är fler än jag som är trötta på eviga HTPC trådar Det där bygget ser ut att bli nånting. Kommer följa det med spänning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
ErikHK, vilka är de coola projekten då? Vem avgör vilka som är "coola" nog att ligga med som nyhet på förstasidan?

Men oj vad djupt. De som skriver nyheter har väll lite smak om vad som är skickligt gjort eller?

Permalänk
Medlem

ser lovande ut

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
Sen så tror jag att det är fler än jag som är trötta på eviga HTPC trådar Det där bygget ser ut att bli nånting. Kommer följa det med spänning.

Jo, blivit lite väl mycket HTPC-byggen nu. Denna verkar onekligen intressant.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Musikälskare

feed me

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
NIce... nu börjar Wolverine och de andra pågarna få lite konkurrans

Nope, dom använder det dom har hemma..

Laserskärare har man nog inte i bestick lådan

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Nope, dom använder det dom har hemma..

Laserskärare har man nog inte i bestick lådan

De vet man aldirg

Permalänk
Medlem

Man blir grymt sugen på att skaffa sig en Dremel.. ballt bygge iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Nope, dom använder det dom har hemma..

Laserskärare har man nog inte i bestick lådan

So? Jag ser ingen skillnad på att köpa en tjänst och att köpa en vara. Man kan inte trolla fram prylar att bygga med.

Läckert bygge.