Permalänk
Inaktiv

Gravering på Icemat.

Hej alla glada swecare
Jag kom precis på att vore det inte snyggt om man graverade något motiv på undersidan av icemat? Själv har jag ju en icemat2 men tyvärr är jag ingen som kan gravera :/ Får väl höra med kompisarna eller slå mig in i branschen ^^ vad tror ni?

Permalänk
Medlem

GoTaLL har redan gjort det

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM

Permalänk
Inaktiv

Men usch vad taskigt. Att han alltid ska vara en sådan glädjedödare Länk ngn?

Permalänk

Jag tror att det är bättre att göra modden och sen presentera resultatet istället för att skapa en tråd om precis ingenting! Idén är nog inte så originell den heller tyvärr...

Jag ber om ursäkt om jag låter taskig men dom 5 senaste trådarna jag läst har varit uppåt väggarna korkade eller meningslösa! Är det bara hemma hos mig som google eller övriga sökmotorer/funktioner funkar eller?

EDIT:
1. Som sagt va den inte så originell... Med andra ord ANVÄND SÖKFUNKTIONEN!!!

2. återigen, varför be om länk när du VET att den finns här på swec? SÖÖÖK!!!

Visa signatur

|:- AMD XP 2400+ @ 2.5 GHz -:|:- 512MB CL2 DDR -:|:- ASUS A7V600-X -:|:- Gainward GeForce 6600GT Golden Sample -:|:- CPU/NB = Vattenkylt -:|

Permalänk
Inaktiv

Det var mer en inspirerande idee än en färdig modd och för att vara lite taskig tillbaka så funkar alla sökmotorer mm fin fint för mig Men seriöst länk?

Permalänk
Proffsmoddare

gå in på www.customengraver.se :D..( hans sida )

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

vad snyggt det var. Tyckte den där gröna var otroligt cool. Ska nog ta och försöka fixa något liknande, måste dock söka upp någon som gör sådant ^^

Permalänk
Medlem

ska du te DH summer så dyk förbi vet ja

Permalänk

kanske ett onödigt inlägg men när man blir medlem på swec så får man gå igenom en tuturial så slipper man sådanna hära trådar !!!!!!!!!

Permalänk
Inaktiv

GoTall har haft tankarna förbi förrut.. kanske blir av annars får väl en kompis konka ditt med min matta Vilken tuturial?

Edit: Bondepojken, jag har som sagt frågat Redaktören om lov.