Permalänk
Robot

Mitt skrivbord

Lite utrustnings information.
Dator:
Komplett i30 med bla 4gb ram, win vista, geforce 8800GTX.
Skärm: Samsung SyncMaster 244T - 24".
Högtalare: Logitech Z4 - 2.1.
Mus: Logitech Revolution.
Tangentbord: Logitech diNovo Edge.
Webkamera: Logitech QuickCam Ultra Vision.
Grafisk penna: Trust wireless tablet + 3knapps mus.
Skrivare: Canon MP600.
Musmatta: Icemat 2nd edition.
Stol: IKEA (knak knak)
Bord: IKEA

Besök albumet: Mitt skrivbord av HBGdaniel

Permalänk

Mycket snyggt. Men brukar det alltid vara sådär välstädat?

Permalänk

Faktiskt, alltid Måste ha städat runt om kring mig på skrivbordet, sen övriga lägenheten kan ju diskuteras

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

Snyggt har ett likadant skrivbord Stort och smidigt

Permalänk
Medlem

Nice men orka hålla sån ordning på sitt bord? Sj har jag datorn på bordet två st 19" tft skärmar som är inkopplade till datorn och en tv. självklart mus och tangentbord också

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk

Lite lustigt att klaga på en person som håller det städat på sitt skrivbord. Hehe.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

fetting dator

Visa signatur

Intel E4500 2.2GHz @ 2675Mhz | MSI P36 neo | Crucial DDR2 PC5300 2Gig | Ati Radeon HD5670 | Seagate Barracuda 250 Gig + Samsung ?? 1tb

Ja, jag är virrig som fan.

Permalänk
Medlem

Ser festligt ut.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

hyfsat stilrent för att ändå har en delsaker.

de gånger man rensat skrivbordet så har det bara stått en skärm och tangentbord och mus. sen har det kommit till en farsligt massa

får nog städa mitt och lägga upp vet jag. har rätt bra ordning av mig:)

ikea= sågspån och lim .. håller ditt bord? är rädd att skärmen ska falla genom bordet pågrund av tyngden;) fast ett annat ikea bord vi har håller 4 st 17ctr 2 datorer 2 skrivare och tillbehöv..

kvalite och kvantite

fast det kan bero på att jag haft 1 står högtalare liggandes på mitt bord och 4 fullproppade lådor med hårddiskar och annat tungt mög plus en sterio och en tv:D

haha

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
hyfsat stilrent för att ändå har en delsaker.

de gånger man rensat skrivbordet så har det bara stått en skärm och tangentbord och mus. sen har det kommit till en farsligt massa

får nog städa mitt och lägga upp vet jag. har rätt bra ordning av mig:)

ikea= sågspån och lim .. håller ditt bord? är rädd att skärmen ska falla genom bordet pågrund av tyngden;) fast ett annat ikea bord vi har håller 4 st 17ctr 2 datorer 2 skrivare och tillbehöv..

kvalite och kvantite

fast det kan bero på att jag haft 1 står högtalare liggandes på mitt bord och 4 fullproppade lådor med hårddiskar och annat tungt mög plus en sterio och en tv:D

haha

Hehe, ok jag ska inte sopa under mattan att det ibland samlas lite papper när jag sitter och jobbar, men när jobbet är klart åker allt ner i IKEA hurtsen under skrivbordet (rekomenderas, haha).
Bordet är väldigt stabilt. Inte ens min stora skrivare får det att gunga.
Men tre ben som delas upp till 6 fötter gör ett bord rätt så stabilt

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

Har en likadan stol Skönaste som finns

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk

Guitar Hero<3

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

har samma skrivbord, jävligt nöjd med det, stabilt som fan

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galleri

Stol: IKEA (knak knak)

stämmer värkligen, har likadan och fan vad den knakar!

Visa signatur

Dator1 : amd x2 5600+Scythe Ninja PLUS | Asus M2N-SLI nForce 560 | Corsair XMS2-5400 2x1024 | asus GeForce 8800GTX 768MB | 1x200gb + 1x250gb | Corsair HX 520w
Dator2 : amd 3700+Zalman Zalman CNPS7000-AlCu | Msi nforce4 | 2x1024 + 2x512 | riva tnt2 32mb pci grafikort | 1x80gb