Permalänk
Medlem

1700. GMT, och eftersom att sverige ligger i +1 zonen så blir väl det 1800?

Permalänk
Medlem

+ sommartid. Dvs 19:00

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
1700. GMT, och eftersom att sverige ligger i +1 zonen så blir väl det 1800?

Mm.. men lilla Sverige har sommartid +1 så då blir det 1900. Vi vill ha sommar! Vi vill ha sommar!

Permalänk
Medlem

Aaaaah, jävla sommartid.. inte mycket sommar heller, snöade ju fan i morse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Aaaaah, jävla sommartid.. inte mycket sommar heller, snöade ju fan i morse

haha, tro fan det där du bor

Nu har man köpt crysis till sin nya burk för att ha något att göra ikväll, haha.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
haha, tro fan det där du bor

Nu har man köpt crysis till sin nya burk för att ha något att göra ikväll, haha.

Nice fick hem Viking: Battle for Asgard till 360n, har att göra tills imorgon iallafall

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

nu är jag frustrerad..gick inte att installera AoC .. så jag drog ner alla klockningar till defualt, fall de spökade.
Men icke, den hänger sig typ när de ska gå ingenom alla de små filerna..FAN!

EDIT: ne, var inget..den startar om sig hela tiden :P...märkte de nu.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Misstänker att servrarna kommer genomgå en hej dundrandes påhälsning av folk så om mina aningar blir sanna så kommer man inte kunna logga in eller spela på några timmar efter de, tyvärr. Hoppas verkligen att jag har fel.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Tror det blir lugnt på early access, kan nog bli värre när det öppnar på riktigt den 23e...

Permalänk
Medlem

Men inget är så irriterande som faktumet att patch servern är nere!

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

Hur kommer PvP att funka på PvP servern? Ta WoW som exempel, där behöver man ju bara "oroa" sig för en faktion... men hur blir det i AoC?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

hmm jag kommer inte heller åt patchern

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Hur kommer PvP att funka på PvP servern? Ta WoW som exempel, där behöver man ju bara "oroa" sig för en faktion... men hur blir det i AoC?

You WILL be afraid!
heh.. okej, seriöst.. alla som inte är i din guild eller din grupp är lovligt byte. Själv håller jag mig till PvE så jag kan välja när jag vill bli gankad och när jag inte vill bli det

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk

Jävligt segt med "Downloading patch information..." borde fixas snart tycker man.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

mmm jag vill komma in och downloada får väl spela lite eq2 medans man väntar.

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

patch servern är nere, antagligen tills imorgon skulle jag tro(spekulationer..)
så det är väl bara att vänta

Permalänk
Medlem

Har de flesta som ska pvpa bestämt sig för Fury nu eller?

Där ska iaf jag sätta min fot tänkte jag, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Jo, jag tror också jag kommer köra på Fury. Fan, väntan nu går så jävla segt bara.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

mmm gissar till imorgon ochså
men fy va gött det kommer bli att vara en av de första att få testa hoppas det funkar bra och är roligt. Jaja.. hockey nu.. sverige kanada.. måste heja på sverige.... även om kanada verkar mycket vassa i år

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

efter nästan 12 timmars felsökande så hitta jag felet till varför inte Age of conan gick att installera

Nu är de bara för patch servern att komma online igen, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av supermatrosen
Någon som vet exakt hur pvp servern kommer fungera? Blir det som det var i Dark age of camelot är det inget att ha. Att bli dödad var 5 minut är inget jag tycker är skoj. Någon som har mer info?

FFA PvP...tycker det förklarar de mesta?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

har kollat in det här spelet ett tag nu, verkar faktiskt bli riktigt skoj

nån som har lust att kanske dela med sig en buddy key så att man kan testa det?? 400 spänn är ändå ganska mycket för en fattig student

Visa signatur

Intel q6600@3.2 ghz | 3 Gig crosair xms pc6400 ram | Gigabyte p35-ds3 | Leadtec Geforce 8800GT 512mb |

Permalänk
Medlem

hmm man får akta sig om man är squishy-klass då (ska lira tempest)

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Aa, hade varit tacksam om nån kunde dela med sig en av sina buddy keys till mig. Angående pvp, kommer man kunna förlora items och exakt hur mycket xp när man dör?

Permalänk
Medlem

Då är det patcha'd o klart.

Permalänk
Medlem

kommer heta Arras på Fury, ska bli skojj

Permalänk
Medlem

Ok patchat och klart. då är det bara in och spela imorgon kväll
YAY :)... intron såg fin ut.. undrar bara varför jag inte kan få dx10 att funka

Visa signatur

i5 3570K, Corsair H100, 16Gig Corsair Vengence, Gigabyte GTX 470, WD Caviar Black

Permalänk
Medlem

Kommer köra på Wildsoul, återkommer med namn när det är bestämt och taget.
Priest of Mitra får det bli iaf.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

Melekai, DX10 finns inte i EA client, kommer dock vid riktiga launch säger dom.

Permalänk
Medlem

introt var brutalt

Och otroligt bra och vällgjort.
Framförallt ser jag fram emot voice-work in-game, då rösterna var riktigt väll gjorde i intror.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow