Permalänk

Jaha då har man väntat 10 dagar sedan man beställde Age of Conan...vilket postkontor ska man bomba för att det ska svida mest för Posten? ;D Blir så trött, vill ju bara börja lira....hur lång tid tar det att lvla upp en gubbe till 20 första gången ungefär?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shotgunjan
Jaha då har man väntat 10 dagar sedan man beställde Age of Conan...vilket postkontor ska man bomba för att det ska svida mest för Posten? ;D Blir så trött, vill ju bara börja lira....hur lång tid tar det att lvla upp en gubbe till 20 första gången ungefär?

Själv handlade jag mitt på Media Markt i lördags för 350:-. Fanns fler ex. kvar. Detta var dock i västerås... men kolla i närliggande butiker och avboka ditt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Largoplz
Klart du ska komma till oss, jag kommer ta hand om dig som på gamla tider i eve^^ *Hålla hand*

Haha din lilla gurka. Fan säger du inget för att du spelar
I vilken guild är du med i? (Den som tråden handlar om? eller nån annan?) Nick o server?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Själv handlade jag mitt på Media Markt i lördags för 350:-. Fanns fler ex. kvar. Detta var dock i västerås... men kolla i närliggande butiker och avboka ditt

Haha din lilla gurka. Fan säger du inget för att du spelar
I vilken guild är du med i? (Den som tråden handlar om? eller nån annan?) Nick o server?

Kan lova dig att jag har letat, slut överallt Men annars tack för tipset! Det som är kruxet är att när det har gått 14 dagar så kan det vara att jag inte har öppet köp längre och därmed inga pengar tillbaka, ska ringa och kolla med gameshop.se angående det. Kan jag lämna tillbaka det så blir det nog att jag kanske köper collectors edition av en kille på tradera.se. Är det någon som vet om det är några requirements på den in-game ringen som medföljer collectors ed?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Haha din lilla gurka. Fan säger du inget för att du spelar
I vilken guild är du med i? (Den som tråden handlar om? eller nån annan?) Nick o server?

Jag e med i den som tråden handlar om, Server Battlescar, och jag är den mycket lilla barbaren Tharn

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shotgunjan
Kan lova dig att jag har letat, slut överallt Men annars tack för tipset! Det som är kruxet är att när det har gått 14 dagar så kan det vara att jag inte har öppet köp längre och därmed inga pengar tillbaka, ska ringa och kolla med gameshop.se angående det. Kan jag lämna tillbaka det så blir det nog att jag kanske köper collectors edition av en kille på tradera.se. Är det någon som vet om det är några requirements på den in-game ringen som medföljer collectors ed?

inga reqs på ringen

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Largoplz
Jag e med i den som tråden handlar om, Server Battlescar, och jag är den mycket lilla barbaren Tharn

Vilken lvl är du?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av shotgunjan
Kan lova dig att jag har letat, slut överallt Men annars tack för tipset! Det som är kruxet är att när det har gått 14 dagar så kan det vara att jag inte har öppet köp längre och därmed inga pengar tillbaka, ska ringa och kolla med gameshop.se angående det.

Så tänkte jag också...sen åkte jag till Media Markt för att spontanhandla och gissa vad jag såg i hyllan?

Men om du inte har fått grejerna/de inte har skickat dom än så borde det ju inte vara några problem för dig att avbeställa.

Öppet köp gäller väl från det datum man mottagit det man köpt. Har du betalat med kort eller tagit det på faktura? I min värld så borde det inte vara något problem.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Vilken lvl är du?

Är i 30-trakten, men funderar på att testa en Necromancer, då kan vi jaga folk på de vita öarna ihop, som en dröm jue.

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Vilken lvl är du?

Så tänkte jag också...sen åkte jag till Media Markt för att spontanhandla och gissa vad jag såg i hyllan?

Men om du inte har fått grejerna/de inte har skickat dom än så borde det ju inte vara några problem för dig att avbeställa.

Öppet köp gäller väl från det datum man mottagit det man köpt. Har du betalat med kort eller tagit det på faktura? I min värld så borde det inte vara något problem.

Jag tror öppet köp gäller från och med varan skickades, och enligt gameshop så skickades varan samma dag som jag betalade med kort. Jag tror fan jag smäller till på collectors edition istället....free mount ;D

Permalänk

Sådär fint, då är jag med i nya guilden "Up North", men chatten fungerade dock inte för mig. Kanske måste relogga.

Ush, inte kul att stänga av AoC mitt under questandets hetta bara för man ska jobba tidigt.

"The power of MMO"

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av pull
Sådär fint, då är jag med i nya guilden "Up North", men chatten fungerade dock inte för mig. Kanske måste relogga.

Ush, inte kul att stänga av AoC mitt under questandets hetta bara för man ska jobba tidigt.

"The power of MMO"

[/QUOTE

Man måste bara stänga chat fliken och öppna en ny så funkar det

Visa signatur

How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics!

Permalänk
Medlem

Sitter här på venten och är lvl 10 på rätt server nu...behöver bara nån som kan slänga in mig i guilden.... rätt ensamt på venten (den i första posten i tråden).

Heter Skybar, är 23 år, hörlurar, mic och spelar ranger.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Är det bestämt att vi ska slå ihop oss med Up North nu eller `

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Är det bestämt att vi ska slå ihop oss med Up North nu eller `

Japp, en del som redan har gått över tillochmed

Visa signatur

How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics!

Permalänk
Medlem

Blev typ lvl 12 eller nått med min nya ranger. Siktar på 20 för morgondagen... För att gå med i den andra guilden behöver man lämna den nuvarande först, eller går det att hoppa direkt över?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag har uppdaterar guild infon ingame nu med vad som gäller. Vi håller på att slås ihop alltså med Up North fortlöpande. Jag har satt en deadline på fredag då jag stänger ner Northern Horde guilden och hoppar över till Up North. Jag väntar så länge jag kan så att alla har möjlighet att få reda på det så jag inte stänger ner guilden ingame och ingen vet vad som ska hända sen. Men ni som vill joina kan hoppa in direkt till Up North. Kontakta Aven eller Demarco ingame så löser dom det. Eller mig så kontakar jag dom. Och om ni vill kan ni joina oss och sen hoppa över till dom, kvittar vilket.

Och för att joina en annan guild måste man gå ur den man är medlem i för stunden. ^^

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Får man ringen och capen till alla sina char man startar eller bara sin första? Med collectors ed alltså....

Permalänk
Medlem

Har gått över till Up North också nu!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Skumt, har loggat ut och in. Stängt guildfliken och öppnat igen med fortfarande står det: "The chatgroup "Guild" is currently not available"

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Gick med i Up North igår tillsammans med Croles.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag har i alla fall hoppat över till Up North nu, så ni som är kvar kan ju hoppa över när ni kan. Jag har också uppdaterat första inlägget i tråden med mer information, kommer ytterligare information senare.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Jag kommer hoppa dit så fort jag bestämt mig för om jag ska fortsätta med min Barbarian eller om jag ska köra ny filur. Får se hur det blir, hoppet lever än

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Själv har jag gått tillbaks till min första gubbe på Culture PvP-servern. Får se vart jag hamnar i framtiden

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

köpte spelet idag, o ska göra en gubbe på battlescar så fort klienten är nedladdad, får man vara med i guilden även om man inte kommer va så aktiv i sommar? Eller är det en hardcore guild endast?

Visa signatur

| Intel 8400 wolfdale @ 4 Ghz | Asus Maximus Formula X38 | Crucial Ballistix 8500 2 Gb | 550W Corsair | Gainward 8800GTS 512mb@ 750 / 2000 | Lian-Li PC-101b |

Permalänk
Medlem

guilden är rätt casual än så länge.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Up North är rätt casual ja, men man kan ju inte kräva att folk offrar sin sommar för ett spel eller familj osv heller.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

kan någon uppdatera mig vad som händer?
har ännu heller fått tag på spelet.. slutsålt i hela vasa..
var skall jag joina?
23 årig man som tänkte börja spela snart...:D

Visa signatur

ja jävlar.

Permalänk
Medlem

Se första inlägget. Allt annat är inaktuellt just nu.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Hallå nukehenk...

Verkar bli riktigt bra i No Mercy

Satan va jobbigt det är att jobba när man lirat tills på tolv på natten

och Ifall ni ska kontakta guildet ingame snacka med Absolut. Battlescar server

/Daniel DOK Kristiansson (zerul)

Permalänk

Re: Age of Conan klan

Citat:

Klanen vi är med i just nu heter No Mercy.

Letar ni fortfarande folk? Jag håller på tanka ner spelet as we speak, och det hade varit kul joina en Guild medans man levlar upp och växa samman med.

Permalänk
Medlem

Kontakta Absolut ingame så får vi se, borde inte vara några problem tycker jag att hoppa in.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG